Autor |
Wiadomość |
bratek
|
Tytuł: Powitanko Napisane: Cz lut 21, 2008 10:41 pm |
|
Dołączył(a): Śr lut 13, 2008 11:04 am Posty: 20 Lokalizacja: Rancho
|
Witam wszystkich Rider'ów :P
myślę, że zaczne od przedstawienia się :oops:
Zamieszkuje okolice Warszafki. Od późnej jesieni dosiadam V-stroma, chociaż to górnolotne stwierdzenie, bo jeszcze nie zrobiłem nawet nim kilometra. Była CB750 a i potem Hornecik, XRV750 a teraz Dlik. Pasjonatem motocykli jestem odkąd pamiętam, dosiadam motorki już kilka latek. Wielkimi wyprawami niestety się nie mogę pochwalić, chociaż troszkę Polski zwiedziłem, a poniewaz kraj mamy piękny to i jest gdzie jeździć. Mam nadzieję, że wreszcie w tym roku uda mi się przejechać naszą piękną granicę i zobaczyć kawałek europy :) już nawet wakacje zaplanowane :)
Pozdrawiam wszystkich użytkowników tego forum :D
|
|
Góra |
|
|
Kodi
|
Tytuł: Napisane: Cz lut 21, 2008 10:54 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 4:17 pm Posty: 792
|
uzytkownik równiez pozdrawia .
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: Cz lut 21, 2008 11:12 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
kręgi V-sztormowców powiększają się nam na forum ;)
witaj miłośniku zdrobnień
|
|
Góra |
|
|
ron
|
Tytuł: Napisane: Pt lut 22, 2008 3:32 pm |
|
Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm Posty: 1936 Lokalizacja: Wrocław
|
witamy serdecznie
wsiadaj na DL'a i objedz chociaz komin dookola.
jak mogles nie przejechac ani kilometra...? :(
i jak to sie stalo ze zamieniles africe na dl...?
|
|
Góra |
|
|
slajder
|
Tytuł: Napisane: Pt lut 22, 2008 9:10 pm |
|
Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm Posty: 358 Lokalizacja: Warszawa
|
Ron napisał(a): i jak to sie stalo ze zamieniles africe na dl...?
Ron, przecież to naturalna ewolucja :wink:
powitać kolegę sztormiaka jak z wawki to mogę ci pomóc w nawinieciu paru kilometrów :twisted:
wee nie lubi ciepłych garaży,tylko pokaż ty mnie palcem czemu litrowy
|
|
Góra |
|
|
beemer
|
Tytuł: Napisane: Pt lut 22, 2008 9:21 pm |
|
Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm Posty: 2916 Lokalizacja: eh Canada
|
Witaj Bratek
Zycze dobrej zabawy
|
|
Góra |
|
|
bratek
|
Tytuł: Napisane: So lut 23, 2008 12:03 am |
|
Dołączył(a): Śr lut 13, 2008 11:04 am Posty: 20 Lokalizacja: Rancho
|
ano szykuje sprzęcika do sezonu poprawiając kosmetykę, a że choruje na chroniczny brak czasu to nie mam kiedy skończyć, chociaż jak dobrze pójdzie, to w nadchodzącym tygodniu zarejstruje DLa i wyjade z garażu :)
a to że zmieniłem Africe na DLa, no cóż, Africa ciut słaba, mam większe oczekiwania co do mocy. Przesiadłem się z Horneta i wciąż mi brakowało, a i nie dokońca mi Africa leżała :(
a dlaczefo tysiąca, ano bo 650tka to mi jakoś takoś na maleństwo wygląda. Wiem, wiem, że zaraz powiesz, że wcale tak nie jest, że zwinny, sprytny i takie tam. Ale ja chciałem od początku mieć lytra i tyle, bo co dwie ruły to nie jedna, hehe :twisted:
a jak już wyciągne na aszfalt tom chętnie wokół komina rundkie zrobie :D
|
|
Góra |
|
|
slajder
|
Tytuł: Napisane: So lut 23, 2008 9:50 am |
|
Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm Posty: 358 Lokalizacja: Warszawa
|
bratek napisał(a): . Ale ja chciałem od początku mieć lytra i tyle, bo co dwie ruły to nie jedna, hehe
jedni kupują motocykle inni dl 1000,ale ich również szanujemy :D :D :wink:
dla mnie nieakceptowalna była kultura pracy litra w zakresie do 4000 obr. no i niestety zuzycie przy mojej jeździe wychodziło prawie 9 ltr.
a po tym jak mi szlak trafił moduł zapłonowy(nieszczęsne roczniki 2005) czara goryczy została przelana i znów kupiłem 650 i tego sie bede trzymał choćby ogniem palili.
bratek co to za wydechy masz w motorku :?:
|
|
Góra |
|
|
bratek
|
Tytuł: Napisane: So lut 23, 2008 12:55 pm |
|
Dołączył(a): Śr lut 13, 2008 11:04 am Posty: 20 Lokalizacja: Rancho
|
no więc mam nadzieję, że kultura pracy do 4000 będzie poprawna, bo jakoś się tak trafiło że mam PowerCommander'a, chociaż słyszałem różne zdania o tej kulturze, zależnie od użytkownika. A końcówki to LeoVince SBK :twisted:
a o co chodzi z modułem zapłonowym :?: jeszcze o tym nic nie słyszałem :?:
a 650tka pali Ci mniej jak lytr :?:
|
|
Góra |
|
|
slawoj
|
Tytuł: Napisane: So lut 23, 2008 1:13 pm |
|
Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 6:51 pm Posty: 69 Lokalizacja: Nysa
|
hej witaj kolego!
widze ze posiadasz w v-stromie te wszystkie modyfikacje ktore ja chcialbym miec he he :D
Opowiedz mi Kolego jak te Leovince brzmia! bo jestem strasznie ciekaw !
Zapraszam Cie do działu V-sztormowcy tam podyskutujemy kto powinien miec wieksza kulture motocykl czy jezdziec :D
|
|
Góra |
|
|
slajder
|
Tytuł: Napisane: So lut 23, 2008 6:56 pm |
|
Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm Posty: 358 Lokalizacja: Warszawa
|
bratek napisał(a): a o co chodzi z modułem zapłonowym :?: jeszcze o tym nic nie słyszałem :?: podobno od lutego 2005 do grudnia wychodziły wadliwe moduły zapłonowe.Objawiało sie to chwilowym przerywaniem pracy jenego cylindra w zakresie od 3000 do 4500 obr. Efekt taki że czasami przy wyprzedzaniu można było narobić w pampersa. Nowy modulik kostet cuś kielo 3000 pln :evil: :evil: bratek napisał(a): a 650tka pali Ci mniej jak lytr :?:
z plecaczkiem i trzema kuframi przelotowa 120-160 około 5,0 litra .Trzy lata temu miałem już pierwszą 650 i solo z kuframi na trasie 500 km. spalił 4,1 :shock:
|
|
Góra |
|
|
bratek
|
Tytuł: Napisane: N lut 24, 2008 1:56 am |
|
Dołączył(a): Śr lut 13, 2008 11:04 am Posty: 20 Lokalizacja: Rancho
|
slajder, z pełnym szacunkiem do twoich doświadczeń, ale byś był pierwszym kto mi powiedział że mniejsza pojemność pali mniej od większej przy dużysz prędkościach.
A nie ukrywam, że nasuwa mi się pytanie czy aby tu o to chodzi aby mało paliło? fun jest najwazniejszy i przyjemność z jazdy. Hornet mi palił jakies 7,5/100 i czy udało mi się zejść do 6,5 w trasie, czy ponad 8 przy "szaleństwach" miejskich to powiem, że nie miało to większego znaczenia :twisted:
ale nie ukrywam, że sam jestem ciekaw jak to to będzie spalało, myśle że nie powinno przekroczyć 7 litrów, no chyba że prawica będzie mocno kręciła rolgazem, hehe :D
|
|
Góra |
|
|
slajder
|
Tytuł: Napisane: Wt lut 26, 2008 10:01 pm |
|
Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm Posty: 358 Lokalizacja: Warszawa
|
bratek napisał(a): slajder, z pełnym szacunkiem do twoich doświadczeń, ale byś był pierwszym kto mi powiedział że mniejsza pojemność pali mniej od większej przy dużysz prędkościach. :D motocykle to nie auta gdzie stosunek pojemnosci do masy ma ogromne znaczenie. Natomiast trudno rozmawiać o prędkosciach rzedu 220 które dla litra są dostepne a dla 650 juz nie,ale to juz inna bajka. bratek napisał(a): A nie ukrywam, że nasuwa mi się pytanie czy aby tu o to chodzi aby mało paliło? fun jest najwazniejszy i przyjemność z jazdy. Hornet mi palił jakies 7,5/100 i czy udało mi się zejść do 6,5 w trasie, czy ponad 8 przy "szaleństwach" miejskich to powiem, że nie miało to większego znaczenia :twisted:
masz racje,motocykl to zabawka i tak go traktuje,ale wiesz jak to jest ,jak cie but uwiera to nawet kolor sznurówek cie wkur....a :evil: :evil:
zapraszam do działu v-strom starczy tej reklamy w powitalni :wink:
|
|
Góra |
|
|