Autor |
Wiadomość |
ron
|
Tytuł: Napisane: N sty 20, 2008 7:42 pm |
|
Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm Posty: 1936 Lokalizacja: Wrocław
|
desmo napisał(a): Nie chce być nie miły, ale troszkę stara :oops:. Po dokładnym "zbadaniu" tematu muszę się nawet wycofac z zamiaru kupna Africi. Mam 180 cm wzrostu i ważę tylko 61kg, więc muszę iść w jak najlżejszy "kaliber" przy zachowaniu optymalnych parametrów. Wydaje mi się, że LC4 640 Adventure będzie optymlany. Brałem jeszcze pod uwagę BMW 650 Dakar, ale jest cięższy na sucho od LC4 o bagatela 35kg !!!! W moim przypadku to naprawdę sporo.... Ale oczywisćie chętnie wysłucham waszych sugestii :) Znając życie forumowe, ilu użytkowników róźnych marek tyle będzie opinii :roll:
jesli moge sie odezwac: nie sugeruj sie waga, wysokoscia siodla itd.
znajdz kogos kto ma sprzeta i wskakuj na niego! przymierzysz sie, zrobisz rundke dookola bloku i bedzie wszystko jasne ;)
|
|
Góra |
|
|
rumpel
|
Tytuł: Napisane: N sty 20, 2008 7:42 pm |
|
Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm Posty: 2039 Lokalizacja: S-ec
|
stara ale jara :D a co do lc4 to jest to najwyzsze enduro , uwierz ze na nizszej afryce czlowiek czuje sie bardziej komfortowo podpirajac sie dwoma nogami niz na lc4. Wez jeszcze pod uwage gs 650 dakar
|
|
Góra |
|
|
desmo
|
Tytuł: Napisane: N sty 20, 2008 7:55 pm |
|
Dołączył(a): So sty 19, 2008 6:22 pm Posty: 233 Lokalizacja: Poznań
|
Na pewno myślę cały czas kategoriami enduro w wymiarze mojego aktualnego sprzętu czyli WR250F i muszę troszkę okrzepnąć z myślą, że zamiast 100kg bądzie dwa razy tyle.
Pod moim domem jest salon BMW i jest tam do kupienia ten motocykl
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M599910
Czytałem o nim mnóstwo pozytywnych opini....i naprawdę mam dylemat:
z jednej strony legendarna już Africa lub BMW a z drugiej LC4 który zbiera bardzo dużo pozytywnych opinii.
Nie jestem fanem asfaltów, kręcą mnie szutry i wspinaczki górskimi ścieżkami a wtedy waga może mieć spore znaczenie.....
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: N sty 20, 2008 8:03 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
lc4 najlzejszy ale i najwyzszy,
beema mniej zawodna i przyjemniejsza w prowadzeniu ale drozsza itd itp
trudny orzech do zgryzienia
w tej masie jest juz 950se a dwa cylindry to nie jeden
|
|
Góra |
|
|
desmo
|
Tytuł: Napisane: N sty 20, 2008 8:17 pm |
|
Dołączył(a): So sty 19, 2008 6:22 pm Posty: 233 Lokalizacja: Poznań
|
Taaaaaaak tak 950se :twisted: . Gdzieś na jednej z ostatnich relacji Dakar-u słyszałem, że to jest mega bestia nie do opanowania i strasznie męczą się na niej nawet kierowcy fabryczni KTM-a.
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: N sty 20, 2008 8:21 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
no wlasnie nie mamy jeszcze w "klubie" takiej bestii :)
|
|
Góra |
|
|
Moose
|
Tytuł: Napisane: N sty 20, 2008 9:36 pm |
|
Dołączył(a): Pt sty 12, 2007 11:41 pm Posty: 58 Lokalizacja: Kraków
|
|
Góra |
|
|
desmo
|
Tytuł: Napisane: N sty 20, 2008 9:50 pm |
|
Dołączył(a): So sty 19, 2008 6:22 pm Posty: 233 Lokalizacja: Poznań
|
Ooooo jakoś umknęła moim oczom ta Yamaha :) . 10 kg lżejsza niż BM-ka. Muszę oglądnąc jak to wyglada na żywo. Dziekuję bardzo za ciekawą podpowiedź!!!
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: N sty 20, 2008 10:04 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
niestety ciezsza, przeczytales o suchej masie, z jednocylindrowym silnikiem 660cm jest ciezsza od dwucylindrowych 950se i hp2 z wiekszymi mocami
bedzie dobra dobra jak cena bedzie b.dobra bo parametrami nic nadzwyczajnego
|
|
Góra |
|
|
desmo
|
Tytuł: Napisane: N sty 20, 2008 10:30 pm |
|
Dołączył(a): So sty 19, 2008 6:22 pm Posty: 233 Lokalizacja: Poznań
|
Widzę, że 950se nie pozwala Tobie spokojnie zasnąć :twisted: . HP2 fajny, ale już trochę inna półka cenowa :wink:
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: N sty 20, 2008 10:45 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
tak 950se to wedlug mnie ciekawa alternatywa dla ciezkich jednocylindrowcow, ale nie mam problemu ze snem gdy wiem ze rano moge wsiasc na hpka ;)
|
|
Góra |
|
|
Gummikuh
|
Tytuł: Napisane: Cz lut 28, 2008 11:37 am |
|
Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 10:09 am Posty: 77 Lokalizacja: świeradów zdrój
|
desmo napisał(a): Nie chce być nie miły, ale troszkę stara :oops:. Po dokładnym "zbadaniu" tematu muszę się nawet wycofac z zamiaru kupna Africi. Mam 180 cm wzrostu i ważę tylko 61kg, więc muszę iść w jak najlżejszy "kaliber" przy zachowaniu optymalnych parametrów. Wydaje mi się, że LC4 640 Adventure będzie optymlany. Brałem jeszcze pod uwagę BMW 650 Dakar, ale jest cięższy na sucho od LC4 o bagatela 35kg !!!! W moim przypadku to naprawdę sporo.... Ale oczywisćie chętnie wysłucham waszych sugestii :) Znając życie forumowe, ilu użytkowników róźnych marek tyle będzie opinii :roll:
Waga na sucho z płynami
F650gs Dakar 178 kg
Ktm Adventure 158 kg
Różnica 20kg
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Napisane: Cz lut 28, 2008 9:08 pm |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
No i ten zbiornik pod kanapą. Niżej środek ciężkości. Nie jeździłem ,ale z opini użutkowników wynika że prowadzi się zadziwiająco łatwo w terenie (i nie tylko) jak na swoją masę. No i bardzo ponoć wygodnie siodło. Adventurem też nie miałem okazji, ale lc4 z dużym zbirnikiem (pełnym) śmigałem i już nie jest tak pięknie, szczególnie jak trzeba podnościć. I zdecydowanie wygodniej na stojąco niż siedząco.
|
|
Góra |
|
|