Cześć,
Zdecydowałem, że oddam moją DR 650SE ADV w ręce które wykorzystają potencjał tego motocykla. Niestety przez ostanie dwa lata przejechałem raptem 3.000 km, a od zeszłego sierpnia nie jeżdżę w ogóle.
Motocykl w pełni sprawny, badanie techniczne do 02.2021, jeżeli ktoś nie zna a chciałby się dowiedzieć może prześledzić mój wątek z budowy
http://advrider.pl/viewtopic.php?f=16&t=12335https://drive.google.com/file/d/1tkJsVcizpjT2zhJOgGWHDJp_3JQpb-3D/view?usp=sharingMoże mi ktoś powiedzieć jak teraz na forum zamieszcza się zdjęcia z dysku google??Parę słów o modyfikacjach i co zostało zrobione co nie jest opisane w wątku, podam też orientacyjne ceny w nawiasie części:
1. przednie zawieszenie z kołem EXC 520 po serwisie, wymianie oleju i uszczelniaczy (1.500 zł)
2. przednia tarcza TRW z klockami (450 zł)
3. przednia opona Pirelli Scorpion Rally, w b. dobrym stanie (400 zł)
4. zbiornik paliwa Acerbis 20l (1.200 zł)
5. amortyzator skrętu Scott z półką podwyższającą (2.500 zł)
6. kierownica Magura (250 zł)
7. siedzenie skórzane obicie, wymieniona pianka, mega wygodne w trasie, ale nie przeszkadza w jeździe w terenie,
8. bagażnik Touratech (250 zł)
9. tylne koło 18" z oponą Mitas C04 w dobrym stanie,
10. amortyzator tył LC4 ADV z redukcją podwyższającą wysokość motocykla, po serwisie kompleksowym u Sancheza, 1.500 km po serwisie (amor + serwis 1.100 zł),
11. nowe sprzęgło rozrusznika (350 zł)
12. nowe tarcze sprzęgło z przekładkami (300 zł)
13. gaźnik z płaską przepustnicą Mikuni (500 zł)
14. wymienione 2 koła 3 biegu + wszystkie łożyska w skrzyni (1.300 zł)
15. Giant Loop oryginalny (1.200 zł)
16. Przednie LEDy od Piotrhus - 2 sztuki (nowe koszt 1.600 zł)
17. tłumik od GSXR 1000, przyjemny basowy nie za głośny dźwięk,
I wiele innych modyfikacji, usunięte wszystkie czujniki które mogą się w trasie zepsuć, jak czujnik bocznej nóżki, czujnik luzu itp.,
Osłona silnika duża, podnóżki obniżone i zamontowane od BMW HP2, niski błotnik, owiewka rally, lusterko składane, kierunkowskazy LED z modułem do nich, łańcuch z zębatkami DID w dobrym jeszcze stanie, wymienione gumy na zabieraku i łożyska w kołach,
Silnik pracuje na oleju Ble Ray 10W/50, nie bierze oleju, nie trzeba dolewać.
Jeśli ktoś kupi ten motocykl naprawdę nie wymaga on wkładu, można jeździć bez inwestowania w naprawy, jak wiecie nie jestem z tych co oszczędza przy naprawach, staram się montować wszystko nowe, no chyba że nie ma (jak np osłona pod silnik), ale wszystko w silniku było naprawiane na nowych częściach.
Generalnie motocykl pali na dotyk, spalanie 5,5-6,5 l/100km, moto z zakupem i przeróbkami kosztował mnie wiele godzin pracy i pieniędzy, cena jaka mnie interesuje za moto to 10.000 zł, razem z torbą wyprawową Giant Loop,
SPRZEDANY