Sprzedam moją żółtą strzałę. W końcu :smile:
Stoi prawie rok bo nie mam czasu na jazdę :swieczki:
Rocznik 2001. Wersja "S" zmotana pod "E".
Cała eksploatacja robiona na bieżąco.
Przebieg licznikowy 9700km. Realny, jakieś 1500km więcej (zmiana licznika była)
Ogólnie maszyna idealna pod wyjazdy laweciarskie w dzikie kraje, albo UA na kołach (przynajmniej z Podkarpacia).
Maszynę można wypróbować w weekend w okolicach Krosna.
Dla zainteresowanych więcej fotek i inne szczegóły.
tel. 514533597 po g15 i w weekendy.
mikaelus@op.plLista modów:
Akcesoria- zbiornik IMS 17 litrów
- kierownica Alu o grubych ściankach złota
- podwyższenia kierownicy 35mm
- osłony na pokrywy silnika
- osłony dłoni z rdzeniem aluminiowym i dodatkowymi powiększającymi lotkami
- pancerna osłona pod silnik z ALU, Projekt wzorowany na Ton's Skidplate i B&B.
- lusterka składane
- odpowietrzniki lag
- osłona tylnej tarczy z ALU.
- osłony ramy z carbonu (Carbon - nie okleina)
- uchwyt tłumika w miejsce stopek pasażera z ALU
- osłona tylnego zacisku hamulcowego z ALU. W oryginale E jest plastikowa ozdobą a w S niema wcale.
- Big Foot - poszerzenie stopki bocznej.
- trzymaki opon
- manetki Progrip żółto-czarne
- założony bagażnik jest zrobiony tak że sięga aż za błotnik
- narzędziówka Tool Tube, w tym momencie leży urwana. (ale jak ktoś chce to dorzucę)
Elektryka- gniazdo zapalniczki podłączone po stacyjce schowane za owiewką
- dodatkowy wyłącznik świateł przednich. Można oszczędzać aku przy paleniu i szybciej ładować jeżdząc po dziurach.
- tylne światło z KTM EXC przerobione z żarówki na LED. Stop oczywiście też led.
- tylny błotnik z KTM EXC przykręcony na stałe do subframe więc siedzi sztywno i się nic nie buja.
- kierunki LED
- przerywacz do kierunków LED
- tylne kierunki na sprężynie. Po zahaczeniu o coś wypadają po czym sprężyna wciąga je na swoje miejsce.
- przednie światło xenon H4. 2,5 raza więcej światła niż zwykła H4 i 35W zamiast 55W. Oczywiście jest xenon z przetwornicą i żarnikiem a nie niebieska żarówka. Co do jazdy na ksenonie na drogach publicznych to można dyskutować. Oficjalnie rozwiązanie to jest offroad use only. Jeżeli zajdzie taka potrzeba (przegląd) zmiana xenona na normalne H4 zajmuje maks 5 minut. Cała instalacja jest na miejscu trzeba tylko żarówkę zamienić.
- oryginalnego przerywacza kierunkowskazów odpowiedzialnego za nieodpalanie sinika z powodu czujników też niema
Serducho:- zestaw dysz i iglica do gaźnika rekomendowanej przez większość ludzi za oceanem firmy JD Jet Kit. Zestaw ma inny kształt iglicy co sprawia że charakterystyka silnika się bardzo polepsza w dolnym zakresie obrotów
- MCCT - Manualny napinacz łańcuszka rozrządu. Oryginalny w pierwszych latach produkcji był awaryjny, a późniejszy nie wiele lepszy bo bardzo mocno rozciągał łańcuszek powodując małe przebiegi pomiędzy wymianą. Manualny napinacz sprawia że łańcuszka już nigdy nie trzeba będzie zmieniać.
- czujnik sprzęgła też jest usunięty. W DRZ lubi on unieruchomić motocykl jak się zabrudzi a w sumie to jest niepotrzebny więc go już niema. Czujniki hamulca przód i tył oczywiście są.
https://goo.gl/photos/ahwLLAwnvSaLj8QJ8