Noszę się z zamiarem sprzedaży mojego motocykla bo inne wydatki w drodze...
Kupiony w lipcu 2011 roku w Czechach miał około 32 tysiące przebiegu.
Obecnie ma 70 tysięcy.
Przez te 6 lat wykonałem w nim szereg modyfikacji.
Główne to:
- Podniesienie zawieszenia do specyfikacji S 265 mm skoku przód i tył amor od 990R
- Twarde sprężyny z przodu dobrane pod moją wagę > 100kg od Slevens Racing ze stanów. (uwaga nie mylić z jakimś progresywnym szajsem)
- Pompa paliwa Facet + oryginalna zapas.
- Filtr powietrza K&N oraz prefilter ze stanów z ADV Machines myte i nasączane zawsze zestawem K&Na.
- Komplet dysz ADV Machines w gaźnikach dobrane na naszą wysokość npm. oraz ww. filtry. + stare dysze + komplet dodatkowych gaźników na częsci lub zabawę w tuning.
- Wydechy LeoVince SBK z DB killerami.
- Drugi wentylator SPAL załączany z oryginalnym
- Akumulator i okablowanie przeniesiony do schowka pod siedzenie bez cięcia czegokolwiek - można przywrócić stan poprzedni
- Regulator napięcia przeniesiony na bardziej napowietrzone miejsce
- Tłoczek sprzęgła Oberon nigdy się nie rozszczelnił
- Regulowane podwyższenie kierownicy Rox Rizer
- Wygodniejsza w offie znana kierownica magura SX
- Dobre ledy pod czachą zamiast krateczki załączane oddzielnie
- Gąbkowe gripy rallye
- Szersze i wygodniejsze podnóżki Fastway Evo III - orygnalne w komplecie
- Relokator mocowania stopki do ramy - gruby 10mm nie gnie się
- Stopka przedłużona pod wyższe zawieszenie z poszerzeniem
- Oryginalna szyba zastąpiona karbonową czachą od RadeGarage
- Odpowietrzniki lag
- Błotniki niski i wysoki z osłonami na lagi.
- Oddzielne przewody hamulcowe poprowadzone tak by ww. konwersja była szybka i prosta.
- Dwa komplety kół, oryginalne Behr z oponami szosowymi oraz wąskie lekkie i mocne z kostkami na felgach Excel Takasago od Dominika
- Nowy aku Yuasa kupiony w zeszłym sezonie.
- Wykonane wszystkie mi znane akcje serwisowe i sprawdzenia takie jak płukanie układu chłodzącego, dokręcanie głowicy i bloku, zmiana obudowy pompy oleju na nowszą i wiele o których już nie pamiętam ale przypomnę sobie jak będzie trzeba.
- Częściej niż regularnie robione wymiany olejów, płynów, mycie filtrów, wymiana wałka łożysk i simeringu pompy wody, regulacje zaworów i synchronizacje gaźników.
- Napęd wystarczy jeszcze na rok, dwa zależy od warunków jazdy
- Zestaw narzędzi
- Dużo nowych części KTMowych które co jakiś czas dokupywałem na zaś, łożyska koła, łożyska wahacza, jakieś tulejki, dystanse, zaworki iglicowe, świece itp itd.
- Ogólny stan wizualny moim zdaniem dostateczny+, technicznie dobry+, garażowany w ciepłym czystym garażu, pali, jeździ, wszystko gra.
Oczywiście motocykl ma też wady:
- Urwana jedna śruba od pokrywki filtra oleju. Zakręcam na jedną śrubę i zawsze wymieniam origng na nowy - nie cieknie
- Stopiło się złącze między przewodami wysokiego napięcia a regulatorem i trzeba by to ogarnąć najlepiej dorobić nową złączkę lub połączyć na stałe.
- W bakach wymieniłem zatopione nakrętki od boczków z przodu na tuleki gwintowane bo pomysł KTMa z nakrętkami chyba chybiony...
- Prawy bak miał pęknięcie w kącie koło wlewu oleju i musiał być klejony/spawany tak sobie to wygląda nie cieknie.
- Mocowanie odbłyśnika w lampie wewnątrz jest pęknięte przez co opadał, podparłem go i jest ok świeci poprawnie, choć poluję na używkę w ludzkiej cenie
- Jest to motocykl używany często w terenie w latach ubiegłych i plastiki są powycierane gdzieniegdzie, leżał nie raz, choć na zdjęciach prezentuje się ładnie
Cena za cały komplet to 19 000 zł.
Mogę zejść z ceny i sprzedać bez wąskich kół i nowych częsci oraz roxów, i fastwayów, do około 17 000 zł.
Jeszcze nie wystawiam na allegro czy otomoto. Wolałbym żeby kupił ktoś z adv-riderowców i w pełnym wymiarze bo warto.
Jak coś dawać znać to podam telefon, ale nie bać się pisać tutaj czy na PW.
Jakieś wybrane foty:
https://goo.gl/photos/V4Rp3WFTLsCdZAPT7https://goo.gl/photos/JmZp19mgQVKyMwc97https://goo.gl/photos/2axLapb9vVyubjXW7https://goo.gl/photos/kB5Goi5HMyinBnuSAhttps://goo.gl/photos/7xaN7q2vHK7kw6Pk9