Autor |
Wiadomość |
Arkan
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: N gru 06, 2015 2:19 pm |
|
Dołączył(a): Pt lip 01, 2011 11:25 pm Posty: 468
|
Adagiio napisał(a): Arkan napisał(a): Africa jest jednym z moich motocykli którym przejechałem najwięcej kilometrów po pustyni. Ale nigdzie nie napisałem że jestem lepszy od kogo kolwiek, to Twoje słowa. Nie ma ochoty potykać się w klepaniu w klawiaturę, chętnie zmierzę się na moto bo lubię jeździć z lepszymi niż z tymi co im się wydaje że są lepsi. Co Ty masz z tym sprawdzaniem się? To jest któryś Twój post na różnych forach, w którym piszesz że jeżdziłeś z takimi co im się wydawało, że się chętnie sprawdzisz,, że niby wyjadacze....Masz jakieś kompleksy? Pasuje Ci jazda na klocu?;Super. Chcesz się sprawdzać? Wystartuj na nim w rajdzie. Ale nie opowiadaj idiotyzmów, że 250kg jest super w offie, a ci co uważają inaczej powinni się koniecznie z Tobą sprawdzić. To jest forum i tu się posługujemy klawiaturą. Chcesz innych potyczek, to idź na podwórko.
|
|
Góra |
|
|
Adagiio
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: N gru 06, 2015 4:02 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 8:09 am Posty: 910 Lokalizacja: Biecz
|
Przypisujesz mi słowa których nie napisałem, następnie nazywasz idiotą bo potrafię jeździć kolcem po krzaczoarch. A na koniec chcesz mi wmówić że to ja mam kompleksy.
|
|
Góra |
|
|
sylwester
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: N gru 06, 2015 4:07 pm |
|
Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm Posty: 1917 Lokalizacja: Kwidzyn
|
Silnik wysilony, czego się spodziewacie że na jednym tłoku da się zrobić 50k km. Zawory, łańcuch, tłok to wszytko jest wyliczone na mth. Przy 25k nie wyobrażam sobie wymiany żadnej z wyżej wymienionych części. W przeciwnym razie można grubo popłynąć z usterką :wink: Zresztą zawsze można za wzór potraktować interwały fabryczne.
|
|
Góra |
|
|
Arkan
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: N gru 06, 2015 5:03 pm |
|
Dołączył(a): Pt lip 01, 2011 11:25 pm Posty: 468
|
Adagiio napisał(a): Przypisujesz mi słowa których nie napisałem, następnie nazywasz idiotą bo potrafię jeździć kolcem po krzaczoarch. A na koniec chcesz mi wmówić że to ja mam kompleksy. Tak. Już wszyscy wiedzą, że umiesz jeździć klocem po krzaczorach. Już o tym wielokrotnie mówiłeś. Wiadomość dotarła i jeszcze raz serdeczne gratulacje z tego powodu. Możemy już tą część zakończyć.i nie pisz po raz setny co potrafisz. Motocykl z tego wątku jest dla takich co albo nie potrafią jeździć klocem po krzakach, albo nie chcą. Ergo - NIE DLA CIEBIE. Jest dla mnie, bo od kiedy miałem 690 nie widzę najmniejszego sensu zabierania GSA w teren.
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: N gru 06, 2015 10:07 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
sylwester napisał(a): Silnik wysilony, czego się spodziewacie że na jednym tłoku da się zrobić 50k km. Zawory, łańcuch, tłok to wszytko jest wyliczone na mth. Przy 25k nie wyobrażam sobie wymiany żadnej z wyżej wymienionych części. W przeciwnym razie można grubo popłynąć z usterką :wink: Zresztą zawsze można za wzór potraktować interwały fabryczne. myślę że i pod 100 tys zrobią bez wymiany tłoka, przynajmiej tyle robią 690
|
|
Góra |
|
|
Fabian
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: Pn gru 07, 2015 6:42 am |
|
Dołączył(a): Cz wrz 04, 2008 9:54 am Posty: 408 Lokalizacja: Gostyń - Śląsk
|
ahhhh - tak sobie czytam te żałośne komentarze, które nic wspólnego z tematem wątku nie mają. Z jednej strony boksuje się dwójka gości - nie wiem za bardzo o co, z drugiej uporczywe przedstawianie że w 690 tłok zmieniamy co 25tkm itd.
Tak się zastanawiam, styl, merytoryczność już niestety większości wątków na tym forum jest już tak żenująco niski że w prostej linii przypomina mi zachowanie naszych obecnych polityków. Starczy poczytać choćby amerykański pierwowzór advrider.com, gdzie na temat wyżej wymienionego motocykla i innych tematów toczy się kulturalna i fachowa dyskusja. Czekam dnia że i naszych stornach można będzie coś takiego poczytać...
|
|
Góra |
|
|
sylwester
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: Pn gru 07, 2015 8:24 am |
|
Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm Posty: 1917 Lokalizacja: Kwidzyn
|
Fabian napisał(a): ahhhh - tak sobie czytam te żałośne komentarze, które nic wspólnego z tematem wątku nie mają. Z jednej strony boksuje się dwójka gości - nie wiem za bardzo o co, z drugiej uporczywe przedstawianie że w 690 tłok zmieniamy co 25tkm itd.
Tak się zastanawiam, styl, merytoryczność już niestety większości wątków na tym forum jest już tak żenująco niski że w prostej linii przypomina mi zachowanie naszych obecnych polityków. Starczy poczytać choćby amerykański pierwowzór advrider.com, gdzie na temat wyżej wymienionego motocykla i innych tematów toczy się kulturalna i fachowa dyskusja. Czekam dnia że i naszych stornach można będzie coś takiego poczytać... przecież nic nie stoi na przeszkodzie żebyś dorzucił od siebie parę merytorycznych przykładów- informacji :lol:
|
|
Góra |
|
|
Arkan
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: Pn gru 07, 2015 9:41 am |
|
Dołączył(a): Pt lip 01, 2011 11:25 pm Posty: 468
|
Z ciekawości policzyłem ile będzie ważył motocykl w wersji wyprawowej w opcji 20 litrów, gotowy do drogi. Bazowałem na akcesoriach do 690. Wyszło mi 179kg
- waga podstawowa na mokro = 156 kg - gmol = ca. 2,5 kg - płyta = ca 2,5 kg - stelaż touratech + tylni bagażnik = ca. 5,5 kg - osłona chłodnicy = ca. 1 kg - bak + paliwo = ca. 10 kg - duperele (amor skrętu, podwyżki kiery, uchwyt garmin etc) = 1,5 kg
W wersji maxi zasięg opartej na rotopaxie (platforma kriegi + 4 x 1 galon) dostajemy 28 litrów paliwa (czyli ponad 500km zasięgu) i waży to zalane do pełna ca. 195 kg
W wersji minimalistycznej czyli bez stelaża (rogal) + 1 gal Rotopax na tylnym bagażniku wychodzi 165 kg i 300km zasięgu
|
|
Góra |
|
|
Jac
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: Pn gru 07, 2015 9:56 am |
|
Dołączył(a): So mar 14, 2009 8:04 am Posty: 496 Lokalizacja: Słomianki k. Babilonu
|
Fabian napisał(a): ...advrider.com, gdzie na temat wyżej wymienionego motocykla i innych tematów toczy się kulturalna i fachowa dyskusja... Jest tego już prawie 500 postów na Adv.com. Ile to można naklepać o jednym prawie wirtualnym motocyklu :roll: :roll: . No nic, polecę sobie poczytać tę fachową dyskusję :D , bo tu faktycznie bicie piany odchodzi bardziej. pzdr Jac
|
|
Góra |
|
|
Dominik
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: Pn gru 07, 2015 10:21 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
Arkan napisał(a): producenci wmówili, że mają podróżne enduro - czyli 1000km dojazdówki po czarnym, po czym 100km offu ( z czego 98km szutru), dwa kilometry wydmy i 1000km do domu po czarnym... - to gdzie w zasadzie jest ten "off"? Ale właściwie to się zgadza, mój duży GS właśnie płynie swoją dojazdówkę do Chile. Ja z adaggio jeździłem (jak i z wieloma z Was) - on na africe ja na LC8 (a i wtedy nawet miras na starym GS-ie był) po leśnych ścieżkach, po brodach, po piachach... no i fajnie było, tempo spokojne, nikt się nie wyje.(przewrócił), wieczorem wspólnie piwko piliśmy. Teraz wiem że to kondony, mastodonty, klocki były i powinniśmy byli to na lekkich robić. A może to dojazdówki były? Sorry piep.szy mi się już, tracę rozeznanie o co chodzi w tym offie i onie.
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: Pn gru 07, 2015 11:59 am |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
Arkan napisał(a): W wersji maxi zasięg opartej na rotopaxie (platforma kriegi + 4 x 1 galon) dostajemy 28 litrów paliwa (czyli ponad 500km zasięgu) i waży to zalane do pełna ca. 195 kg
W wersji minimalistycznej czyli bez stelaża (rogal) + 1 gal Rotopax na tylnym bagażniku wychodzi 165 kg i 300km zasięgu
30 kg.. fajna różnica :) a tak serio to czemu nie liczyłeś zamiast rotopaxa i płyt do niego po prostu dorzucenie przedniego zbiornika..? 138kg tyle bez paliwa waży 690, paliwa ma ze 12 l chyba wiec ze 150 kg maks waży z paliwem gotowa do jazdy dorzucisz mu bak z paliwem jeszcze z 14 l dodatkowymi i mamy 26 l paliwa i zasięg ok 500 km waga wyjdzie podobna jak z tym rotopaxem ale masz 500 km zasięgu
|
|
Góra |
|
|
Adagiio
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: Pn gru 07, 2015 12:35 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 8:09 am Posty: 910 Lokalizacja: Biecz
|
Masz racje Fabian, sorry że dałem wciągnąć w tą nie na temat dyskusję z kimś kto uważa że jak sam nie umie jeździć motocyklem, to inni są idiotami ponieważ umieją. Zdrowia
|
|
Góra |
|
|
Arkan
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: Pn gru 07, 2015 12:45 pm |
|
Dołączył(a): Pt lip 01, 2011 11:25 pm Posty: 468
|
ex1 napisał(a): [ tak serio to czemu nie liczyłeś zamiast rotopaxa i płyt do niego po prostu dorzucenie przedniego zbiornika..? Bo nie ma jeszcze w ofercie :mrgreen: A tak na poważnie: chodzi o 3 rzeczy 1. Safari nie jest road legal. Nie mam jasności jak wygląda ubezpieczenie w przypadku gdy jest dzwon, a ubezpieczyciel to wypatrzy 2. Konfigurowalność. Załóżmy taką sytuację, że dojeżdżam do jakiegoś fajnego miejsca i chcę pojeździć po okolicy. W przypadku rotopaxa zrzucam cały tył, zakładam plecaczek i mam lekkie moto. Safari targam cały czas. 3. Wolę lekki przód w terenie.
|
|
Góra |
|
|
kuba_astr
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: Pn gru 07, 2015 12:48 pm |
|
Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm Posty: 1854
|
Arkan napisał(a): ex1 napisał(a): [ tak serio to czemu nie liczyłeś zamiast rotopaxa i płyt do niego po prostu dorzucenie przedniego zbiornika..? Bo nie ma jeszcze w ofercie :mrgreen: A tak na poważnie: chodzi o 3 rzeczy 1. Safari nie jest road legal. Nie mam jasności jak wygląda ubezpieczenie w przypadku gdy jest dzwon, a ubezpieczyciel to wypatrzy 2. Konfigurowalność. Załóżmy taką sytuację, że dojeżdżam do jakiegoś fajnego miejsca i chcę pojeździć po okolicy. W przypadku rotopaxa zrzucam cały tył, zakładam plecaczek i mam lekkie moto. Safari targam cały czas. 3. Wolę lekki przód w terenie. Tu się z Tobą zgodzę, miałem safari w 690, i zdecydowanie jeździło się bardziej ospale, bardziej jak na LC8 z ciężkim przodem... Opcja z dociążonym tyłem jeszcze bardziej niestety powoduje że motocykl staje się niestabilny (tylny zbiornik paliwa + rogal + reszte szpeju) i już lata się niefajnie... Lepiej już tankować co te 220km lub dotroczyć paliwo na gmole z przodu (??)...
|
|
Góra |
|
|
Arkan
|
Tytuł: Re: Husqvarna 701 Enduro Napisane: Pn gru 07, 2015 1:17 pm |
|
Dołączył(a): Pt lip 01, 2011 11:25 pm Posty: 468
|
Kuba - to jest zawsze jakiś kompromis. Wiadomo, że jeśli jesteś w regionach, w których jest paliwo co 200km to lepiej jechać lekko. Jeśli nie ma częstego dostępu do wachy, to trzeba się na coś zdecydować. Oryginalny akcesoryjny bak do 701 nie wygląda źle i jak dla mnie jest rozsądnym kompromisem. [ img ][ img ][ img ][ img ]175kg i 400km. Co do stabilności, to jeżdżę z sakwami a nie rogalem. Ex mi uszył ładne sakwy, mam 60 litrów pojemności i niski środek ciężkości. A że stary już się robię, to nie muszę też robić szpagatu wchodząc na moto z rogalem :lol: :mrgreen:
Ostatnio edytowano Pn gru 07, 2015 2:13 pm przez Arkan, łącznie edytowano 2 razy
|
|
Góra |
|
|