Autor |
Wiadomość |
kuba_astr
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Pt gru 19, 2014 12:29 pm |
|
Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm Posty: 1854
|
Fajny sprzęcik, serio! Zawsze można też zrobić coś takiego z 690E... Masa na sucho 139 (z olejami i baterią) + 12 (paliwo tył) + 14 (paliwo przód) + 7 (stelaże i kokpit) = 172 kg Zasięg ponad 600km, moc 67KM.... Mhhmmm :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [ img ][ img ]
Ostatnio edytowano Pt gru 19, 2014 12:36 pm przez kuba_astr, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Góra |
|
|
Louis
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Pt gru 19, 2014 12:35 pm |
|
Dołączył(a): Pt lis 16, 2007 7:39 am Posty: 2575 Lokalizacja: ZKA
|
Fajne, muszę w końcu założyć ten zbiornik :) W przypadku 690-tki jest o tyle fajnie, że można już na rynku wtórnym nabyć akcesoryjne zbiorniki czy owiewki. Tu wersja z dodatkowymi zbiornikami z przodu, plus owiewka za 200 euro. [ img ]
Ostatnio edytowano Pt gru 19, 2014 12:41 pm przez Louis, łącznie edytowano 2 razy
|
|
Góra |
|
|
kuba_astr
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Pt gru 19, 2014 12:37 pm |
|
Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm Posty: 1854
|
Louis napisał(a): Fajne, muszę w końcu założyć ten zbiornik :) Jedna fota mi się nie wczytała, teraz w końcu pasuje ta morda do tankowca....
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Pt gru 19, 2014 3:31 pm |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
Wolo napisał(a): Moim zdaniem obawy, że AJP osiągnie masę XT jest bezpodstawne z prostej przyczyny: - XT ma stalową ramę i subframe - PR7 ma ramę aluminiową, kompozytowy subframe (prócz tego np. ażurowy wahacz).
Wolo, ramy alu ważą tyle samo co stalowe. Profile są większe, konstrukcja teoretycznie sztywniejsza.Teoretycznie. Powody ich stosowania są rożne, słyszałem nawet o ekologii. Na pewno jest to technologicznie krok do przodu i ja jestem za. Co do reszty sprzęta: ten silnik to kawał kloca, duży blok, bardzo wydajne chłodzenie, kiedyś pięciozaworowy dzisiaj cztero. Nie do zabicia, bezawaryjny ale ciążki. Dobry zawias w tym projekcie, koła, etc...naprawdę ciekawie. Tu gość porobił w podobny sposób tenerkę ale chyba z wagi nie zszedł http://traildreamer.com/en/category/tenere-660/
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Pt gru 19, 2014 3:40 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
Louis napisał(a): Fajne, muszę w końcu założyć ten zbiornik :) W przypadku 690-tki jest o tyle fajnie, że można już na rynku wtórnym nabyć akcesoryjne zbiorniki czy owiewki. Tu wersja z dodatkowymi zbiornikami z przodu, plus owiewka za 200 euro. [ img ]Louis mam wrażenie że tam nie ma tych zbiorników z przodu...
|
|
Góra |
|
|
kuba_astr
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Pt gru 19, 2014 3:41 pm |
|
Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm Posty: 1854
|
danek-dr napisał(a): Jaki Fajny Motocykl! Nooo.... :D
|
|
Góra |
|
|
Louis
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Pt gru 19, 2014 4:03 pm |
|
Dołączył(a): Pt lis 16, 2007 7:39 am Posty: 2575 Lokalizacja: ZKA
|
ex1 napisał(a): Louis napisał(a): Louis mam wrażenie że tam nie ma tych zbiorników z przodu... Są. Poszukam innych ujęć tego moto, gdzieś mam.
|
|
Góra |
|
|
mario33
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Pt gru 19, 2014 4:05 pm |
|
Dołączył(a): Cz sty 11, 2007 11:19 am Posty: 3848 Lokalizacja: Zalesie Górne
|
leff napisał(a): Poniżej 180 kg z paliwem waży Huska Terra TR 650. Do tego ma ok. 68KM mocy i silnik Rotaxa (ten sam co w singlach BMW). Tylko, że już ich nie robią… Ano nie robią... moto jako baza do ADV jest bardzo OK, jest parę rzeczy do zrobienia. Do 'Race' to już średnio. Przynajmniej moja tak ma :)
|
|
Góra |
|
|
leff
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: N gru 21, 2014 12:16 am |
|
Dołączył(a): Wt gru 16, 2014 12:38 am Posty: 13
|
Póki co Terrę obciążyłem (gmole + centralny stojak). ;)
|
|
Góra |
|
|
Chris
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: N gru 21, 2014 10:39 am |
|
Dołączył(a): Pt paź 22, 2010 7:36 pm Posty: 106 Lokalizacja: WKZ/LRY
|
danek-dr napisał(a): Co do reszty sprzęta: ten silnik to kawał kloca, duży blok, bardzo wydajne chłodzenie, kiedyś pięciozaworowy dzisiaj cztero. Nie do zabicia, bezawaryjny ale ciążki.
W tym silniku jakieś plastikowe koła są, para bodaj polskich dziennikarzy jechała na 660Z wokół świata i im się to sypło w Meksyku. Sorry że nie mam linka, ale proszę o ustosunkowanie się. :D
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: N gru 21, 2014 5:49 pm |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
Chris napisał(a): danek-dr napisał(a): Co do reszty sprzęta: ten silnik to kawał kloca, duży blok, bardzo wydajne chłodzenie, kiedyś pięciozaworowy dzisiaj cztero. Nie do zabicia, bezawaryjny ale ciążki.
W tym silniku jakieś plastikowe koła są, para bodaj polskich dziennikarzy jechała na 660Z wokół świata i im się to sypło w Meksyku. Sorry że nie mam linka, ale proszę o ustosunkowanie się. :D Kurczę, mam się ustosunkować? To w kontekście wagi czy bezawaryjności pieca rozumiem. To byli chłopaki z radiowej trójki. Nie wiem co im się tam sypło. W każdym silniku są jakieś plastikowe koła. Np. wirniki pompy wody czy oleju. Nie upatrywałbym w tym przyczyny awarii. Miałem kilka lat starszą 660 (5V) a i nowsze mają opinię bezawaryjnych.
|
|
Góra |
|
|
igrek
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Pn lut 16, 2015 1:47 pm |
|
Dołączył(a): Śr wrz 07, 2011 8:37 pm Posty: 1364 Lokalizacja: Sulechów
|
|
Góra |
|
|