Teraz jest Cz mar 28, 2024 8:26 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 8 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: XT660Z zmiana przełożeń
PostNapisane: N mar 09, 2014 5:20 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pn paź 06, 2008 8:17 am
Posty: 408
Lokalizacja: WROCŁAW
jak w temacie
macie jakieś doświadczenie ze zmianą zębatek - przód / tył w tenerce?

chce zwiększyć trochę moc i nie wiem czy zwiększyć z tylu czy zmniejszyć z przodu - chodzi głownie o off


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 09, 2014 5:28 pm 
Aktywny

Dołączył(a): So paź 02, 2010 6:41 pm
Posty: 185
Lokalizacja: Kraków
Zwiększ tył. Zmniejszenie przodu spowoduje szybsze zużycie napędu.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XT660Z zmiana przełożeń
PostNapisane: N mar 09, 2014 5:49 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pn paź 06, 2008 8:17 am
Posty: 408
Lokalizacja: WROCŁAW
w sezonie robię na tyle male przebiegi, że trwałość napędu ma drugorzędne znaczenie. Przede wszystkim chodzi aby na 3 w piachu miał moc :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XT660Z zmiana przełożeń
PostNapisane: Pn mar 10, 2014 9:39 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pn paź 06, 2008 8:17 am
Posty: 408
Lokalizacja: WROCŁAW
nikt nie ma doświadczenia ze zmianą przełożeń :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XT660Z zmiana przełożeń
PostNapisane: Pn mar 10, 2014 10:09 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt lip 01, 2011 11:25 pm
Posty: 468
Rozumiem, że "zwiększenie mocy" to skrót myślowy
Może to pomoże? http://www.gearingcommander.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XT660Z zmiana przełożeń
PostNapisane: Wt mar 11, 2014 8:18 am 
poeta forumowy

Dołączył(a): Wt paź 14, 2008 4:07 pm
Posty: 279
Lokalizacja: Dęblin
Ja zmieniałem przednią o jeden ząbek mniej. W koło komina latało mi się dużo lepiej. Tereska była bardziej dynamiczna i lepiej sobie radziła w piachu. W trasie prędkości przelotowe sporo spadły. Dla przykładu na oryginalnym przełożeniu przy prędkości 100km/h w/g gps licznik w tenerce pokazywał 104km/h. Po zmianie zębatki licznik przy tej samej prędkości pokazywał 117km/h (o ile dobrze pamietam).

Zmieniając przednią zębatkę tylko o jeden ząbek jest widoczna różnica. Aby na tyle zmienić i mieć podobne odczucia nie wiem czy i dłuższego łańcucha byś nie musiał założyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XT660Z zmiana przełożeń
PostNapisane: Wt mar 11, 2014 9:49 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Wt kwi 13, 2010 9:16 am
Posty: 1340
Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
Nie wiem jak z XT, ale przednia prosciej zmienic jak sie ma pneumata.
Zuzcie jest szybsze, ale przy rozsadnych zmianach niezauwazalnie wieksze tylko.

Generalnie zmiana 1 zeba z przodu = 2 zeby z tylu,zeby miec ten sam efekt.

http://www.gearingcommander.com/ bardzo pomaga


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XT660Z zmiana przełożeń
PostNapisane: Wt mar 11, 2014 4:45 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pn paź 06, 2008 8:17 am
Posty: 408
Lokalizacja: WROCŁAW
Stronkę którą polecacie to znam i już technicznie wiem co i jak, bardziej mi chodziło o wasze odczucia. Chyba będę po prostu eksperymentował i na początek zmienię przód o jeden w dół.


Właśnie zmieniłem z przodu zębatkę na 14, różnica jest odczuwalna na +


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 8 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL