Mały update maj 2014
No i w końcu dołączyłem do grona właścicieli Supermoto :)
Koła odebrałem w ubiegłym tygodniu - Paweł Król odwalił kawał dobrej roboty!
Piasty pomalowane proszkowo - 2 warstwy + klar. Wszystko super zabezpieczone naprawdę jestem pod wrażeniem!
[ img ]Zdecydowałem się na oryginalne piasty + nowe obręcze wzmacniane szprychy RAD dlatego piasty były rozwiercane no i obręcze Excela. Nyple aluminiowe po anodowaniu czerwone :)
Wieczór dużo nie widać no ale zacząłem montaż w garażu zębatki, tarcz itp. Zębatka na tył 44 zęby przód mam 15.
[ img ]Tarcza przednia to narazie tylko przymiarka. Zostaje przy zestawie 280mm przynajmniej narazie :) bo nie mam czasu na przeróbki - do tej tarczy 320mm mam już zacisk, pompe itp. ale nie mam czasu się za to zabrać...
[ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ]Na drugi dzień przyszeł czas na nakleji
Jednym się może podobać innym nie:) mi tam się podoba!
Po dokładnym odtłuszczeniu, ułożeniu efekt taki:
[ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ]Błotnik zamontowałem na oryginalnych tulejkach
[ img ][ img ]Montaż kół wydawał się prosty a jednak prosty nie był... Przód ze względu na osłony lag... jest wąsko zobaczymy jak to będzie wyglądać jak trochę pojeżdżę. Tył wszedł myślę jest dobrze.... ale niestety ślizg łańcucha haczył o felgę... pół dnia przerabiałem ślizg żeby wszystko pasowało. Narazie zostaje przy tym zbiorniku duzym i nie ściągam bagażnika bo... mi z tym wygodnie. Docelowo jeszcze przyjdzie konkretny hebel, owiewki oryginale z oryginalnym zbiornikiem i siedzeniem.
[ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ]11.05.2014 WKOŃCU MAM XRE W WERSJI SM!!!. Nie jest to może typowe supermoto tj. lekkie, smukłe jak crfy.
Co do kół zdecydowałem się budować własnie i powiem że to droga zabawa dlatego tyle to trwało. Zbierałem graty chyba z 2 lata.
Nie polecam lepiej kupić gotowe chyba że chcesz nowe ja się uparłem chciałem być I właścicielem hehe
[ img ][ img ][ img ][ img ][ img ]