ex1 napisał(a):
Marka KTM ma wystarczające korzenie w Dakarze i sportach terenowych aby samemu siebie promować. KTM 950/990 był robiony 10 lat to tez na tyle długo aby utwierdzić mocno markę w segmencie motocykli podróżnych.
Zaś najnowszy wypust 1190, to motocykl który stanowi nową jakość w tym segmencie, wystarczy posłuchać wszystkich dziennikarzy testujących. Ma duże szanse aby mocno podgryść GS-a w najbliższych latach.
zatem odpowiadając... posiadacze 950-ek nie dołączą do afrykanerów, bo firma wypuściła świetny motocykl
Hę ??? Cieższy o wiele kilo, z imidżem GSa ??? :shock: Toż to zaprzeczenie 'Ready-to-Race'. Zresztą niezależne testy potwierdzają - bardzo starannie wyciszane przez KTMa (vide: afera z fotografiami z testów gdzie zniszczyły się kolektory).
Bardzo szanuję KTMa za to co robi, wiem że chce zarabiać pieniądze, ale nowy ADV to nie jest 'ucieleśnienie Ready to Race'. to raczej maszyna dla tych co chcą uciec od imidżu GSa bo się z nich koledzy śmieją (wyszedłszy ze złomowania swoich afryk), a na off wyjadą raz na rok. Co nie zmienia faktu że to udany motocykl. Bądżmy uczciwi względem samych siebie.
Ex naprawdę chcesz mieć motocykl, który konkuruje z GSem ?? Tylko tak odpowiedz szczerze, nie na pokaz, zamieniłbyś swojego SE na 1190Adv ?