Autor |
Wiadomość |
kuba_astr
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Wt sty 22, 2013 7:33 pm |
|
Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm Posty: 1854
|
Cennikowo 390 europejskich pieniędzy... :-) ale da sie wypracować rabat... :-)
|
|
Góra |
|
|
tomkuchcik
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Wt sty 22, 2013 7:42 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Cz lut 10, 2011 1:05 pm Posty: 593 Lokalizacja: Żukowo
|
Jakiś czas temu przeglądałem intercasa i były chyba po 680 zeta. Tylko nie mam pewności czy 20l czy 16l.
|
|
Góra |
|
|
kuba_astr
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Wt sty 22, 2013 8:04 pm |
|
Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm Posty: 1854
|
tomkuchcik napisał(a): Jakiś czas temu przeglądałem intercasa i były chyba po 680 zeta. Tylko nie mam pewności czy 20l czy 16l. Właśnie w katalogu intercars jest tylko do dr650 R/RE (do 1995) w podobnej cenie (240 eur), te do SE są niestety piekło drogie....
|
|
Góra |
|
|
dopra
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Wt sty 22, 2013 8:15 pm |
|
Dołączył(a): Pn sie 18, 2008 8:31 am Posty: 2679 Lokalizacja: Poznań
|
piękny zbiornik, a ktoś kupił przezroczysty? jakie wrażenia?
|
|
Góra |
|
|
forestwalker
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Wt sty 22, 2013 8:39 pm |
|
Dołączył(a): Śr lut 02, 2011 9:38 pm Posty: 118
|
dopra napisał(a): piękny zbiornik, a ktoś kupił przezroczysty? jakie wrażenia? wykonanie pierwsza klasa, myślałem, że będzie delikatniejszy. Jak zamontuje to się pochwalę :D
|
|
Góra |
|
|
kuba_astr
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Wt sty 22, 2013 9:08 pm |
|
Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm Posty: 1854
|
forestwalker napisał(a): dopra napisał(a): piękny zbiornik, a ktoś kupił przezroczysty? jakie wrażenia? wykonanie pierwsza klasa, myślałem, że będzie delikatniejszy. Jak zamontuje to się pochwalę :D Paweł, to prawda wydaje się na fiszkach i w sieci delikatny a w rzeczywistości mój syn po nim skakał jak przyjechał i nawet nie jęknął (zbiornik, nie syn ;)) Jutro montuję, wizualnie nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
|
|
Góra |
|
|
lupus
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Wt sty 22, 2013 9:11 pm |
|
Dołączył(a): Wt lut 17, 2009 11:03 pm Posty: 54 Lokalizacja: Bielsko-Biała
|
Kuba, a co to jest za zębatka o której mi pisałeś (47 zębów)?
|
|
Góra |
|
|
kuba_astr
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Wt sty 22, 2013 9:14 pm |
|
Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm Posty: 1854
|
lupus napisał(a): Kuba, a co to jest za zębatka o której mi pisałeś (47 zębów)? Zielonego pojęcia nie mam, stan ok, ale moim zdaniem tylko w teren, biegi miałem tak krótkie że nie dało się jeździć (dodam że z przodu miałem 13z...) Daj mi dane na priv to Ci wyślę pocztą, jutro sprawdzę dokładnie ilość zębów i zrobię fotkę...
|
|
Góra |
|
|
lupus
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Wt sty 22, 2013 9:29 pm |
|
Dołączył(a): Wt lut 17, 2009 11:03 pm Posty: 54 Lokalizacja: Bielsko-Biała
|
|
Góra |
|
|
marcin4943
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Wt sty 22, 2013 10:12 pm |
|
Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 8:53 pm Posty: 469 Lokalizacja: wwa
|
kuba_astr napisał(a): szparag napisał(a): W komplecie masz manualny kranik paliwa, oryginalnie w DR jest podciśnieniowy. Warto się troszkę pomęczyć pilniczkiem i dostosować bak pod podciśnieniowy kranik, nie będzie trzeba pamiętać o zakręcaniu, a poza tym ten z acerbisa trąca chinami :). Jeśli jednak zdecydujesz się na ten z kompletu acerbisa pamiętaj o zaślepieniu przewodu podciśnienia, ale to jak sądzę wiesz. Pozdrawiam szparag, jakbyś przeczytał od początku to byś wiedział że ja nie mam już gaźnika podciśnieniowego tylko mechaniczny z pompką przyspieszającą Keihin FCR-MX..... :lol: a to jak masz fcra to nie musisz zakręcać ???? :D
|
|
Góra |
|
|
michu246
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Wt sty 22, 2013 10:48 pm |
|
Dołączył(a): N sty 03, 2010 8:41 pm Posty: 14
|
Piękny baczek Kuba, gratuluję. Szkoda, że nie ma do Biga :)
|
|
Góra |
|
|
Rychu72
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Śr sty 23, 2013 6:58 am |
|
Dołączył(a): Cz sty 22, 2009 2:00 pm Posty: 233 Lokalizacja: Opole
|
szparag napisał(a): W komplecie masz manualny kranik paliwa, oryginalnie w DR jest podciśnieniowy. Warto się troszkę pomęczyć pilniczkiem i dostosować bak pod podciśnieniowy kranik, nie będzie trzeba pamiętać o zakręcaniu, ..... Pozdrawiam O co chodzi z tym zakręcaniem? Z oryginalnym kranikiem podciśnieniowym jakoś nigdy się tym nie przejmowałem i nic złego się nie działo. Teraz mam w acerbisie 6,6 galona dwa kraniki bez podciśnienia i czego mam się spodziewać jak nie zakręcę? :?:
|
|
Góra |
|
|
Mazi87
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Śr sty 23, 2013 7:18 am |
|
Dołączył(a): Śr cze 13, 2012 8:50 pm Posty: 198 Lokalizacja: Wrocław
|
Rychu72 napisał(a): szparag napisał(a): W komplecie masz manualny kranik paliwa, oryginalnie w DR jest podciśnieniowy. Warto się troszkę pomęczyć pilniczkiem i dostosować bak pod podciśnieniowy kranik, nie będzie trzeba pamiętać o zakręcaniu, ..... Pozdrawiam O co chodzi z tym zakręcaniem? Z oryginalnym kranikiem podciśnieniowym jakoś nigdy się tym nie przejmowałem i nic złego się nie działo. Teraz mam w acerbisie 6,6 galona dwa kraniki bez podciśnienia i czego mam się spodziewać jak nie zakręcę? :?: Plamy paliwa pod motocyklem
|
|
Góra |
|
|
Rychu72
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Śr sty 23, 2013 7:24 am |
|
Dołączył(a): Cz sty 22, 2009 2:00 pm Posty: 233 Lokalizacja: Opole
|
Mazi87 napisał(a): Plamy paliwa pod motocyklem A skąd to paliwo będzie się ulatniało? :?: Węże szczelne i dodatkowo stalowe opaski na każdy połączeniu.
|
|
Góra |
|
|
forestwalker
|
Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE Napisane: Śr sty 23, 2013 7:27 am |
|
Dołączył(a): Śr lut 02, 2011 9:38 pm Posty: 118
|
O co chodzi z tym zakręcaniem? Z oryginalnym kranikiem podciśnieniowym jakoś nigdy się tym nie przejmowałem i nic złego się nie działo. Teraz mam w acerbisie 6,6 galona dwa kraniki bez podciśnienia i czego mam się spodziewać jak nie zakręcę? :?:[/quote] Rychu72 napisał(a): Plamy paliwa pod motocyklem Rychu72 napisał(a): A skąd to paliwo będzie się ulatniało? :?:
Węże szczelne i dodatkowo stalowe opaski na każdy połączeniu.
a w najgorszym przypadku zwiększonego poziomu oleju w silniku :!: ps. jest mozliwe, że zawiesi się zaworek w gaźniku, paliwo zamiast przelewem na zewnątrz dostaje się do cylindra i dalej już wiesz... :x piszę z własnego doświadczenia, nie jest to opinia zasłyszana :wink:
|
|
Góra |
|
|