mario33 napisał(a):
Jest sama w sobie cięższa, wyższa... XT660Z - 208 kilo (!), 895 mm; XT660R - 192 kilo, 865 mm. Ma lepsze zawieszenie ?
Duży udział w wadze ma 23 litry paliwa!
Zawieszenie lepsze nie będzie bo je obniżysz, no chyba, że się przyzwyczaisz.
Jednakże do opisu jaki wstawiłeś...
Cytuj:
Zakładam poniższe wskazania do wyboru motocykla:
- lekki off szutrowy/leśny na bliską odległość; ale 'w razie W' powinien mnie dowieźć w kraju na 500-600 km nie za szybkiej jazdy;
- motocykl z potencjałem do jazdy miejskiej, może nawet sprawię sobie drugi komplet kół (np. SM);
- moto nie może być za wysokie, ze względu na cel użytkowania; maks 870 siodło plus pewnie zmienię sprężyny, prześwit nie musi być przesadny;
- dobrze by było, żeby moto było w miarę proste obsługowo;
- moto powinno być nie za ciężkie;
- najlepiej jakby było dostępne nowe lub bardzo mało używane (do 3-4 lat).
...poza punktem numer trzy, XT660Z Tenere pasuje jak ulał. Wiem bo sam ją tak używam i ostatnie 24.000mil (40.000km) były zrobione dokładnie wedle twoich preferencji.