Numery seryjne, i ich zgodność z papierami... bo resztę da się wymienić :D
Tutaj masz fajne Bigi na sprzedaż -
http://suzukidr.pl/forum/index.php?action=vthread&forum=11&topic=14702 - gdyby ten okazał się mało "fajny".
Na pewno nie patrz na przebieg, albo dodaj 100000, wtedy będzie bardziej realny ;-)
Gdyby ktoś ci mówił, że nic przy nim nie robił, obróć się na pięcie, i wiej ile sił w nogach, byś się nie "zakochał motocyklową miłością tragiczną", i nie kupił bubla :-D
Sprawdź DOT opon - powyżej 5 lat, ale za to z dobrym bieżnikiem, sprzęt niewarty zachodu bo właściciel mało wiarygodny, bo kto jeździ na starych oponach - to samo pewnie jest w silniku.
Jak olej jest klarowny, jakby wczoraj wlany, a moto według właściciela nie pali oleju, wiej.
Popatrz czy z lewej strony (będąc na siedzeniu, w pozycji kierowcy) baku, jest pompa paliwa (o romboidalnym kształcie) - jak nie, wiej (wcale to to nie jest drogie, ale kto chciałby motocykl po kimś, kto jeździ na niekompletnym sprzęcie)....
Palić powinien od pierwszego obrotu, no max od 2. Dźwięk powinien być przyjemny dla ucha, słuchając od strony silnika (nawet bardzo blisko) powinieneś słyszeć SZUM, miły regularny szum, a nie jakieś jęki, walenia, trzaski jak w silniku traktora. Wciskając bieg i sprzęgło Big nie powinien ruszać, powinien stać w miejscu (może to kwestia regulacji, może i nie, po co ci problem).
Na koniec, do ceny dodaj około 2 do 4 tys (zależy od szczęścia, skoro nie rozkładasz silnika na drobny mak przy zakupie ;-D), i pewnie tyle będzie ciebie kosztować doprowadzenie egzemplarza do stanu używalności, gdzie będziesz mógł polegać w 99% na tej maszynie.
Doświadczenia własne, po traumatycznym zakupie maszyny, która w sumie okazała się w całkiem dobrym stanie mechanicznym, choć miała dużo braków w częściach (pompy, elektryki, opony dla samobójców etc) :-D
Ja kocham mojego Biga...