Autor |
Wiadomość |
esi
|
Tytuł: Re: drz 400 S vs xt 600 Napisane: Wt gru 13, 2011 9:40 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lip 03, 2011 4:50 pm Posty: 774
|
Artur dawaj zdjecia swojej maszyny i pisz cos :D
|
|
Góra |
|
|
mm1234
|
Tytuł: Re: drz 400 S vs xt 600 Napisane: Śr gru 14, 2011 4:18 pm |
|
Dołączył(a): So lut 12, 2011 1:29 am Posty: 80 Lokalizacja: Zduńska Wola łódzkie
|
Cytuj: No i trzeba dodac ze xt600 to u nas maszyny przewaznie uzywane do orania pola wiec nie trudo trafic sprzet w stanie agonalnym :D koszta remontu nie są wysokie chyba że trafisz na uszkodzoną skrzynię biegów albo kartery-resztę w zasadzie da się wymienić jak kupisz w PL 2kf albo 43nf w dobrym stanie to zawstydzisz chucka norrisa :D 3TB da się kupić w ładnym stanie nieużywaną offroadowo może nie za 3 tys ale za 5 z pewnościa ze starych pierdzieli rozważ jeszcze xl600rm albo xr650l -z grubsza 2 razy częstszy serwis(olej zawory) ale miały i kopajkę i rozrusznik (nie wszystkie ale część) xl600 ma podwójny mechaniczny gaźnik-po dodaniu gazu więcej się dzieje niż w xteku :D a spalania wcale nie ma wyższego.... nie wiem jak kwestia zawiasu i wagi musisz poszukać
|
|
Góra |
|
|
motoandrzey
|
Tytuł: Re: drz 400 S vs xt 600 Napisane: Cz gru 15, 2011 10:10 am |
|
Dołączył(a): Pn paź 17, 2011 10:26 am Posty: 11
|
xl 600 R na sucho 134 ma dość nisko środek cięzkości dlatego wogołe nie czuć tych 130 kilo, zawias jest wystarczający nawet do lekkich skoków, a dobrze wyregulowana i zdrowa xl ... aż miło :)
|
|
Góra |
|
|
ArturS
|
Tytuł: Re: drz 400 S vs xt 600 Napisane: Pt gru 16, 2011 9:48 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N cze 27, 2010 5:26 pm Posty: 637 Lokalizacja: Zabrze
|
yadam napisał(a): przerobke filtra na gabkowy szczegolnie polecam. posiadam na sprzedaz ok 8 szt wkladow gabkowych firmy "polini" cena 15pln za sztuke wysle listem polecony koszt 3.50pln
Mowa o XT600? Jutro się dobiorę do filtra, zobaczę co tam siedzi - spodziewam się taniego zamiennika :lol: Jeśli tak będzie to poproszę jedną sztukę, a póki co rezerwuję :wink:
|
|
Góra |
|
|
pawlicho
|
Tytuł: Re: drz 400 S vs xt 600 Napisane: Pt gru 16, 2011 1:14 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Wt paź 20, 2009 6:38 pm Posty: 700 Lokalizacja: Pustkowo Zachodniopomorskie
|
ArturS napisał(a): yadam napisał(a): przerobke filtra na gabkowy szczegolnie polecam. posiadam na sprzedaz ok 8 szt wkladow gabkowych firmy "polini" cena 15pln za sztuke wysle listem polecony koszt 3.50pln
Mowa o XT600? Jutro się dobiorę do filtra, zobaczę co tam siedzi - spodziewam się taniego zamiennika :lol: Jeśli tak będzie to poproszę jedną sztukę, a póki co rezerwuję :wink: Ale ty o ile dobrze sie oriętuje, masz wersje 3 AJ a tam moim zdaniem jest najlepiej z całej rodziny XT rozwiązany filtr powietrza, orginalnie jest gąbkowy i umiejscowienie air boxa jest wysoko. Ale sprawdź jak świeżo po zakupie sprzęta, może być stara gąbka, poznasz po tym że się w łapach rozpada kruszy, nowy ok 70 zł, starcza na bardzo długo.
|
|
Góra |
|
|
esi
|
Tytuł: Re: drz 400 S vs xt 600 Napisane: Pt gru 16, 2011 2:43 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lip 03, 2011 4:50 pm Posty: 774
|
Ale np w xt 600 czy xtz 660 jest papierowy filt powietrza ;) Jaka przewage ma taki filtr z gabka nad papierowym?
|
|
Góra |
|
|
BigBoyKR
|
Tytuł: Re: drz 400 S vs xt 600 Napisane: Pt gru 16, 2011 5:33 pm |
|
Dołączył(a): So paź 02, 2010 6:41 pm Posty: 185 Lokalizacja: Kraków
|
esi napisał(a): Ale np w xt 600 czy xtz 660 jest papierowy filt powietrza ;)
w XT 600 jest to zależne od modelu. 1VJ i 3AJ mają gąbki i to wysoko (airbox pod zbiornikiem paliwa). Jak w innych to nie wiem. Fakt, nowsze mają papierki... ale to już zupełnie inne XT ;)
|
|
Góra |
|
|
mm1234
|
Tytuł: Re: drz 400 S vs xt 600 Napisane: Pt gru 16, 2011 7:36 pm |
|
Dołączył(a): So lut 12, 2011 1:29 am Posty: 80 Lokalizacja: Zduńska Wola łódzkie
|
w 2kf i 43nf są gąbkowe w 3tb jest papierzok
papierzoka nie umyjesz to pierwsza wada-zasyfi się to idzie do kosza i kupujesz kolejny =50 zł można go przedmuchać kompresorem ale niewiele pomaga.......
jak utopisz moto to filtr do śmieci-nawet jak wyschnie to się zdeformuje.... że wyłapuje mniej zanieczyszczeń fakt....
najbardziej wku****ce w 3tb jest mocowanie filtra i to ono jest główna przyczyną śmierci pieca....z grubsza wygląda to tak że wyrabia się gabka pod ramką filtra i obudowa airobxu go nie dociska no a powietrze jak prąd-szuka drogi z najmniejszym oporem więc cały kurz, piach i inny syf omija filtr powietrza i leci przez gaźnik do cylindra robiąc sieczkę z tuleji nierzadko prowadząc do widowiskowych zatarć...
sygnałem ostrzegawczym są najczęsciej problemy z zapychającym się gaźnikiem-ja swojego czyściłem z 5 razy w ciągu 400km bo poprostu nie wiedziałem co mu jest-aż dziwne bo zawsze wróciłem na kołach-koza strzelała prychała musiałem jechać praktycznie na wolnych obrotach ale do domu dojechałem :D później rozkminiłem sposób na szybki ale kosztowny powrót(wymusiła sytuacja uciekałem przed burzą :D ) -ssanie :D silnik gaśnie na wolnych obrotach dymi na czarno jak lokomotywa ale idzie :D ....a akurat wyjęcie gaźnika w tym motocyklu jest jedną z niewielu upierdliwych, męczaćych i trudnych zadań serwisowych :D
gąbke myjesz w ludwiku aż się rozleci-jak juz nowa gąbka do 2kf jest tańsza od papierzoka..
jak zatopisz moto to suszysz filtr i jazda dalej... no i mocowanie lepsze...
|
|
Góra |
|
|
esi
|
Tytuł: Re: drz 400 S vs xt 600 Napisane: Pt gru 16, 2011 7:42 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lip 03, 2011 4:50 pm Posty: 774
|
Faktycznie w starszych jest to lepiej rozwaizane ;) a czego sie uzywa do nasaczania takiego filtra?
|
|
Góra |
|
|
ArturS
|
Tytuł: Re: drz 400 S vs xt 600 Napisane: Pt gru 16, 2011 11:27 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N cze 27, 2010 5:26 pm Posty: 637 Lokalizacja: Zabrze
|
|
Góra |
|
|