sofoniasz napisał(a):
Gdybym nie miał swojej XR-y to chętnie kupiłbym ją od Ciebie :). Do mojego sprzętu potrzebowałbym wentylator-możesz napisać więcej o tym którego założyłeś? OD jakiego modelu KTM-a pochodzi? Czy Twoja XR-a to wersja europejska czy USA. Ja mam tą z USA i nie wiem, czy okrojona elektronika i prądnica dadzą radę. Mam też założonego VAPORA, czy wentylator współpracuje jakość z czujnikiem temperatury czy właczasz go manualnie, jak zapala się dioda od temperatury. Również nie jestem zadowolony z przedniego hamulca. Czy w polsce dostanę pasujacą tarczę, czy może zacisk też trzeba wymienić? Ile płaciłeś za klamki? - są piękne. Zadowolony jesteś z odblokowania, nie ucierpiała na tym łatwość odpalania? Odczuwasz ralny wzrost mocy? I jeszcze jedno pytanko z jakich okolic pochodzisz, może uda sie kiedys razem polatać po krzekach.
Odblokowanie bardzo pomaga - ja przez blokadę miałem problemy z odpalaniem, dużo trudniej odpalić jak jest zblokowana. Teraz jest elegancko.:) jest różnica w mocy odczuwalna szczególnie w średnim i wysokim zakresie obrotów. Wersję mam z USA, ten stator jest bardzo słaby w wersji z USA. Masz 2 opcje albo kupujesz gotowy np 200W albo przewijasz swój oryginalny tak żeby miał 100W - powinno wystarczyć. Na forach np advrider.com jest dokładnie napisane jak to zrobić. Bo wentylator potrzebuje trochę prądu. Ja patrze na Vapora, jak jest wysoka temperatura to załączam manualnie guzikiem z kierownicy. Wentylator jest od KTMa tak to wygląda
http://www.honda-xr650r.com/simple-cooling-fan-install/ tam jest też nr katalogowy. Hamulec w PL nie wiem ale jest spora różnica w sile hamowania - teraz jest ok. Ja wprowadzam te zmiany bo myślę o supermoto - a na ulice wentylator potrzebny, stator większy także. a jestem z Jeleniej góry