Z powodu zmiany sprzęta na LC 8 sprzedaje swojego wiernego BIG`osa. Sprzedaję z prawdziwym bólem serca – po prostu nie będę miał czasu na jazdę dwoma sprzętami.
Sprowadzony osobiście od pierwszego właściciela (dziewczyny) z Niemiec z przebiegiem 10 tyś km 8 lat temu.
Teraz przebieg w granicach 65 tyś km. Rok produkcji `96, chociaż w dowodzie jest `95 („as” rzeczoznawca tak wpisał przed pierwszą rejestracją w Polsce).
Od roku 1996 pojawiła się ostatnia zmiana w tym modelu – inne malowanie, przedni zacisk hamulca, gaźnik z czujnikiem położenia przepustnicy.
Krótki opis:
- progresywne sprężyny w przednim zawieszeniu
- gmole
- wysoka szyba z dodatkowym podwyższeniem
- przewód przedniego hamulca w stalowym oplocie
- uchwyt pod nawigacje
- grzane manetki Oxford (mały pobór prądu)
- woltomierz z zegarkiem
- 2 gniazda pod zapalniczke
- wodoszczelny (!) termometra
- handbary acerbis z podwyższeniem
- halogen Hella z xenonową żarówką (oczywiście wraz z przetwornicą)
- centralna podstawna
- olej + filtr z przebiegiem 1000 km (zmieniłem przed elefantem)
- cylinder po szlifie z przebiegiem około 6000 tkm, dobrze dotarty nie bieże ani grama oleju (!)
- sportowy wałek rozrządu od Hessera
- mechaniczne gaźniki od Hessera wraz linkami i manetką gazu
- polerowane kanały w głowicy (made in Świątek – wyszło całkiem dobrze)
- filtr powietrza K&N
- wydech Laser Prokuro (orginalnie pusty )
- kolanko Holeshot (większa średnica)
- tylni amortyzator Wilbers z regulacją tłumienia (po naprawie u producenta !!)
- dwa rodzaje siedzeń („koraliki” do jazdy solo i dwupoziomowa do jazdy w duecie)
- centralna podstawka
- oliwiarka łańcucha
- stelaż pod kufry
- we wrześniu wymieniałem tłoczki + uszczelaniacze we wszystkich zaciskach hamulcowych
- przód oponka Anakee (zużyta w 15 %)
- tył oponka TKC 80 (zużyta w 5 %)
- diodowe żarówki w tylnej lampie (dużo mniejszy pobór prądu)
- centralny kufer GIVI Maxia wraz z płytą
- lewy kufer alu (prawy w strzępach, ale dodaję jak ktoś chce)
Do wymiary:
- łożyska główki ramy (mam nowe do założenia)
- napinacz łańcucha rozrządu (przy okazji szlifu założyłem nowy łańcuch rozrządu, ale napinacz zostawiłem stary – mój błąd, po rozgrzaniu słychać jak szumi ale można bez stresu jeszcze pośmigać)
- łańcuch + zębatki (mam do założenia nowego DID`a 525 VXZM jak pisze w książce, a nie 520 jak wszyscy kupują)
Dodatkowe części:
- nowe sprzęgło ze sprężynami (Lucas TRW)
- nowe wszystkie ślizgi na wahacz (Hessler)
- nowe klocki tył
- 2x lampa przód
- zegary
- przełączniki
- tylnia część ramy
- oryginalne gaźniki z manetką gazu i linkami
- linka sprzęgła i ssania
- zapasowe dędki
- plastiki na bak i boczki pod siedzenie
- przedni błotnik
- delke silnika
- korki inspekcyjne (do obracania wałem)
- 4 kierunki
- cała wiązka przewodów instalacji
- ośka tylkego koła z regulacjami
- „wypełnienie” tylnego koła (dekiel + gumy)
- chłodnica oleju
- głowica z zaworami
- cylinder z tłokiem (z przebiegiem 60 tkm)
- całe mnóstwo innej drobnicy
Cena ze wszystkim około 14 pln bez kosza (z koszem 16).
Po przeróbkach w silniku moto dużo lepiej przyspiesza, spalanie w granicach 5 L (o 0,3 L więcej niż na oryginalnych częściach).
Same dodatkowe części podwoiły wartość moto, jak potencjalnych chętny chce zaoszczędzić, to mogę coś poodkręcać.
Sam kosz mogę sprzedać za 3500 pln. W jego skład oprócz samego kosza wchodzi:
- wszystkie mocowania do ramy DR 800
- cierny amortyzator skrętu
Zdjęcia przed "przebudową" i malowaniem:[ img ][ img ]Po "przebudowie" i malowaniu:[ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ]Z koszem:[ img ]Amorek Wilbersa:
[ img ]Mogę zrobic wersję "classic" w cenie 7 000 pln, czyli:
- orginalne sprężyny w przednim zawieszeniu
- orginalny tylni amor
- orginalny gaźnik
- orginalne kolanko wydechu
- orginalny przewód przedniego hamulca
- orginalny filtr powietrza
- bez gmoli
- bez centralki
- bez stelaży
- bez kufra i płyty
- bez xenona Hella
- jedno siedzenie
- normalne żerówki z tyłu
- bez części