Rozważam sprzedaż swojego LC4 bo dostałem cynk o LC4 ADV ;]
Motor z roku 1996, model 620, wersja EGS. LC4 w oryginalnej okleinie TECNOSEL z przebiegiem 23tys km. Moto ma otwarty filtr powietrza, przelotowy wydech HXC oraz dysze od wersji SC(gaźnik to DELL'ORTO). Szacowana moc to 55KM i 58Nm lub nawet więcej (całkowita seria ma 50KM i 55Nm). Hamulce Brembo i z przodu tarcza 300mm. Zawieszenia WP. Waga 140kg. Zbiornik 12l. Brak akumulatora (jest możliwość założenia). Tylny subframe stalowy ze stopkami dla pasażera. Aktualne przełożenia to 16/42.
Zaraz po zakupie tj. w marcu 2010 z powodu małej sprężynki na BY-PASS'ie zatarła się korba co zmusiło mnie do rozebrania silnika na części pierwsze i zrobienia remontu. Założona została korba PROX oraz nowe magneto SEM AMAL. Silnik dostał także nowe uszczelki, nowe łożyska, olej, filtry i wałek wyrównoważający. W cylindrze dalej siedzi oryginalny tłok ELKO, a nicasil jest w bdb stanie. Później przez rok ekspolatacji zostało przy nim zrobione kilka rzeczy: wymiana łożysk główki ramy, założenie nowych gum METEZELER SAHARA 3, przesmarowanie wszystkich łożysk w zawieszeniu tylnim. Krótko mówiąc motor został rozebrany do ostatniej śrubki i wszystko zostało sprawdzone.
Aktualnie do zrobienia są uszczelniacze z przodu (olej do lag jest, brakuje tylko uszczelniaczy). Do motocykla mam wyższą przednią szybę, kufer, stelaż pod sakwy, sakwy itd. Poniżej lista tego co zostało zrobione od dnia zakupu:
Wygłuszenie wydechu
Opony METEZELER SAHARA 3 90/90/21 i 140/80/18
Remont silnika(nowa korba, nowe magneto, wałek wyrównoważający, nowe łożyska, filtry, uszczelki, olej)
Osłona łańcucha
Olej SHELL VSX 15W50+filtry
Uszczelniacze wału
Kufer NONFANGO 36LX
Komplet gum mocujących do bagażu
Podwyższenie kierownicy
Łożysko główki ramy
Lusterka z WR450F
Sakwy POLO DRIVE
Nowa kopka
Płyn chłodniczy -37C
Olej Valvoline FORK 10W
Nowa dźwignia zmiany biegów
Zbiornik od ADVENTURE
Opony przód używana kostka, tył używany MOTOZ do zabaw zimą
Wszystko co powyżej kosztowało mnie 4tys zł i dużo poświęconego czasu. Dlatego też cena nie jest zbyt niska i jest adekwatna do stanu motocykla.
Ogólnie motocykl w 99% sprawny (1% to cieknące lagi).
Cena za samo moto bez dodatków typu (zbiornik od ADV, stelaże, sakwy, komplet opon do wyboru) wynosi 8tys bez jakichkolwiek negocjacji. No chyba, że coś uda wam się wytargować z dodatkowych gratów w cenie motocykla.
Poniżej zbiór fotek:
http://picasaweb.google.com/l.pijewski/ ... uA-vqzggE#