1. Cena IMO
bardzo atrakcyjna (wersja full, mały przebieg)
2. Cena
podejrzanie atrakcyjna
3. Zakup bez ryzyka
tylko po dokładnym sprawdzeniu:
- poproś o VIN i sprawdź w ogólnie dostępnych bazach zgodność z
informacjami od sprzedającego oraz widocznymi cechami (kolor, typ kół, itp)
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi ;
http://www.motoverse.com/tools/vinDecod ... 049ZU31546 - umów się na sprawdzenie sprzętu w ASO (koniecznie z komputerem GT1)
albo z lokalnym dobrym i zaufanym mechanikiem wyposażonym w GS911
(odczyt danych z komputera wewnętrznego:faktyczny przebieg, błędy, itd)
- przejedź się na sprzęcie (jeśli wcześniej nie jeździłeś na GS`ie sam jednak
przejedź się wcześniej żeby mieć porównanie, lub poproś kogoś kto zna
GSy).
4. Bardzo dokładnie wypytaj o historie sprzętu i dostępne dokumenty, szukaj luk a każda z nich powinna zapalać Ci światło alarmowe (przykład: kto i dlaczego odkręcił stelaż kufrów?).
5. Przyjrzyj się sprzedającemu i postaraj ocenić jego wiarygodność, np. nie zawieraj transakcji na ulicy/"na kolanie", ale u niego w domu/garażu.
6. Zapisz w umowie ze sprzedającym zapewnienia o prawdziwości i zupełności przekazywanych przez niego informacji o stanie sprzętu (i oczywiście braku wad prawnych), namów go również (to będzie bardzo trudne) na karę umowną w przypadku gdyby wyszły jakieś wady o których wiedział lub powinien był wiedzieć.
6.
Nie napalaj się - cuda w przyrodzie zdarzają się niezwykle rzadko a GSy są dość mocno zagrożonym gatunkiem pod względem występowania w dziewiczym satnie.
7. Good luck - bo jeździ się fajnie :mrgreen: