Autor |
Wiadomość |
osmen
|
Tytuł: KTM ADV 950 S Napisane: Pt kwi 16, 2010 8:56 pm |
|
Dołączył(a): So mar 20, 2010 1:05 pm Posty: 14
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Re: KTM ADV 950 S Napisane: Pt kwi 16, 2010 9:18 pm |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
Nie kuś :wink: Ostatnio przejechałem się Wibciowym lc8 po poligonie i ...podobało mi się. Nie wiem jak jemu na mojej 650R :mrgreen:
|
|
Góra |
|
|
osmen
|
Tytuł: Re: KTM ADV 950 S Napisane: Pt kwi 16, 2010 11:29 pm |
|
Dołączył(a): So mar 20, 2010 1:05 pm Posty: 14
|
myślę że do mojej bagiennej turystyki xr może być idealna (lekka, mocna, HONDA!!! :D ) jako liniowiec dalekosiężny ma służyć stary poczciwy st1100 którego kończę restaurację. Wiem że to nie ten dział ale powiedz danek czy xr-ka ma dół bo w lc4 620 SC mi go brakowało (czy jest możliwa jazda na niskich obrotach?)
|
|
Góra |
|
|
johnmichael
|
Tytuł: Re: KTM ADV 950 S Napisane: Pt kwi 16, 2010 11:50 pm |
|
Dołączył(a): So lut 14, 2009 5:10 pm Posty: 1998 Lokalizacja: Plymouth/Opole
|
osmen może to tylko zmiana konfiguracji zębatek.
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Re: KTM ADV 950 S Napisane: So kwi 17, 2010 7:42 am |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
650R dół ma potężny. Niby o lc4 mógłbym to samo napisać, ale w praktyce to wygląda nieco innaczej. Ten moment obrotowy jest trochę inny. Trza się przejechać i doświadczyć. Generalnie lubi niskie i średnie obroty.
|
|
Góra |
|
|
osmen
|
Tytuł: Re: KTM ADV 950 S Napisane: So kwi 17, 2010 9:25 am |
|
Dołączył(a): So mar 20, 2010 1:05 pm Posty: 14
|
w lc4 miałem zmieniony napęd ale irytował mnie raptem gasnący silnik przy niższych obrotach on musiał mieć te swoje 3500-4000
|
|
Góra |
|
|
osmen
|
Tytuł: Re: KTM ADV 950 S Napisane: Wt kwi 20, 2010 3:08 pm |
|
Dołączył(a): So mar 20, 2010 1:05 pm Posty: 14
|
Sprzedany :? Chwilowo wypisany z koszyka pomarańczy
|
|
Góra |
|
|