Witam. Na sprzedaż oferuję Yamahę TT600E z 1998 roku. Motocykl kupiłem 4 lata temu i nawinąłem nim około 12 000 km. Było to latanie wokół ‘komina’ oraz kilka dalszych wyjazdów. Przegląd techniczny i OC opłacone do sierpnia 2019. Opony Pirelli MT21 (przód 80%, tył 50%). Napęd w połowie naciągu, posłuży jeszcze długo (przełożenia obecne 14-47). Klocki tył nowe OEM Brembo, przód w stanie dobrym. W czasie mojego użytkowanie zmieniłem obydwa przewody hamulcowe na przewody w oplocie HEL. Tarcza hamulcowa tył zmieniona 2 lata temu, super stan. Tarcza przód stan dobry. Bardzo dobry motocykl pod turystykę terenową. Zasięg na baku 190 km, kanapa dość wygodna.
Yamaha jest bogacie doposażona :
- szerszy kolektor wydechowy (off-the-road.de 800zl)
- tłumik Leo Vince X3 z 4 zmiennymi wkładami (od 'cicho na przegląd' do 'piekło na ziemi') (1300 zł)
- szlif cylindra i nowy tłok (Prox) od 2óch sezonów
- głowica po remoncie za 1795 zł
- w gaźniku zamontowany zestaw DynoJet
- okleina BlackBird na baku
- amortyzator tylni Wilbers (1500 zł) jeszcze na gwarancji (5 lat gwarancji)
- zmieniona narzędziówka na zadupku – Acerbis
- zmienione poszycie kanapy u tapicera – materiał antypoślizgowy
- handbary Zeta z aluminiowym rdzeniem
- szersze podnóżki na zamówienie z Czech Bolsey's Footpegs (350 zł)
- korek baku na kluczyk Acerbis
- Kierownica Renthal Enduro High + podwyższenie 3cm (mam 184 cm wzrostu i jest odpowiednio)
- Dorzucam tylnią zębatkę 50z, robioną na zamówienie w DixerParts (150 zł)
- Blokada magneta oraz kosza sprzęgłowego do tego modelu
- Bagażnik z aluminium robiony u miejscowego spawacza (nie jest idealny, ale spełniał zadanie)
Motocykl był użytkowany zgodnie z przeznaczeniem - drogi polne, leśne i szutrowe z dojazdami asfaltami. Żadnego taplania w błocie ani podjazdów. Jak na ten rocznik to wg mnie super stan. Olej zmieniany co sezon ( 2000-3000 km), filtr powietrza czyszczony co kilka jazd.
Z minusów mogę wymienić :
1. Prawa laga była mocno zarysowana na dolnej części – spolerowałem, ale pojawia się lekka rdza. Uszczelniacze nie ciekną. Na lagach założone neoprenowe, krótkie skarpety Acerbis.
2. Zewnętrzny kosz sprzęgłowy ma dospawany 1 ząbek. Jest to zrobione dobrze i zrobiłem na tym 2-3k km. Gdyby ktoś chciał ten element w przyszłości zmienić to używany kosz sprzęgłowy kosztuje w granicach 150-200 zł.
3. Poszycie kanapy rozerwałem nakolannikiem na długości 2 cm – podkleiłem od spodu kawałkiem tego samego materiału, którym tapicer obszył siedzenie i nie rozdziera się dalej.
4. Pokrywa głowicy minimalnie się poci z jednego miejsca (oleju nie ubywa)
Mam założony notatnik, w którym zapisywałem ważniejszy serwis/zmiany. Powodem sprzedaży jest zmiana na coś lżejszego (mogę się zamienić za DRZ400e lub XR400). Dołożę parę rzeczy na zapas : świece, drugi filtr powietrza, stare zębatki (w dobrym stanie). W razie pytań proszę o wiadomość. Mogę podesłać dodatkowe zdjęcia lub klipy video z udziałem TT’ki. Bolesławiec, dolnośląskie. Jazda próbna tylko po zostawieniu gotówki. Cena 11 500 zł, do rozsądnej negocjacji na miejscu.
[ img ][ img ][ img ][ img ]