hej
[ img ]przebieg okolo 29.300km, rocznik 2010, po przegladzie, ubezpieczony; CENA 25.500pln;
motocykl dla fana enduro, do powaznego łobuzowania w lesie i polu :) jesli szukasz pieknej limuzyny, udajacej motocykl enduro, do jezdzenia z zona po wloskich winklach - szukaj gdzie indziej :)
mozliwa jest zamiana na KTM Enduro 690R;
do przejrzenia - gdziekolwiek jest duzy KAT - to ten :)
http://advanturnik.pl/photo/#!Albums/al ... 6f63796b6cdo obejrzenia:
https://www.youtube.com/watch?v=5DRXXe2fYzsco na tak:
+ felga excel z przodu
+ dodatkowy dedykowany zbiornik paliwa (ekstra 100km zasiegu)
+ tylni kufer KTM
+ pelny stelaz pod kufry boczne i kufer tylni
+ oslona chlodnicy powerparts
+ dekielek pompy sprzegla powerparts
+ mocowania halogenow sw-motech
+ dwa mocne halogeny LED
+ mocowanie do nawigacji touratech
+ oslona reflektora przedniego touratech
+ oslona pompy hamulca touratech (nie zalozona)
+ pelna plyta ALU pod silnik (nie zalozona)
+ grzane manetki z trzy-stopniowa regulacja
+ przejciowka 2w1 do wydechu
+ wydech WINGS dedykowany do 2w1
+ mocne gmole boczne
+ centralna podstawka
+ terenowe opony w stanie 80% - sporo jezdzenia przed nimi
+ oryginalne wydechy i przylacza w pudeleczku
+ male kierunkowskazy tylnie
co do zrobienia:
- luz na tylnim wahaczu sie juz pojawil - reperaturka KTM (REP.KIT część: R12013 cena: 234.81 PLN)
- lozyska przedniego kola (GR.BALL BEAR.6906 część: 0625069068 cena: 71.59 PLN x2)
- wymiana oleju i uszczelniaczy w przednim zawieszeniu (OIL SEAL RING część: 48600399 cena: 45.51 PLN x 2) + (DUST SEAL część: 48600816 cena: 59.96 PLN x2) + oleum
- niedlugo 30.000km - sprawdzenie luzu na zaworach
- hamulce/ tloczki do czyszczenia
- szprychy do sprawdzenia/ naciagniecia gdzie trzeba
- mocne mycie i pucowanie :)
co na nie:
- motocykl uzywany zgodnie z przeznaczeniem :)
- wytarte gmole
- obtarty lewy podnozek pasazera
- plastiki mialy ciagla stycznosc z lasem i krzakami
- lekkie pekniecie przy srubie na przedniej szybie (jest dlugo i nie postepuje)
- ukruszony kawalek plastikowej oslony lancucha
- ze dwie, trzy srubki nieoryginalne
- lancuch - wedlug mnie spokojnie do jezdzenia, choc widac na nim 'morski' klimat
Wiecej w kilku slowach - jezdzony glownie w terenie, NIE uderzylem nim nigdy w drzewo, mur czy inny obiekt, natomiast w piachu i blocie lezal nie raz, wiec geometrii nie ma jak wychuchany GS ;) nigdy nie utopiony czy zalany woda; jezdzony w lecie i w zimie; moj pierwszy motocykl, ktorym zawsze jednak wrocilem na kolach do domu :) elektryka dziala, swiatelka swieca, przeglad przechodzi bez problemu; serwisowany w ktm olsztyn (duze przeglady typu zawory, itp), w warsztacie w gdyni (prosty przeglad olejowy) + u mnie w garazu (tez tylko oleje i fitry); jest ksiazka serwisowa, kluczyki, karta kodowa, itd; jeden problem, z ktorym ja jezdze, ale ktory istnieje to ciezej schodzacy 6 bieg; nigdy nie drazylem tematu glebiej, bo 6ki w lesie nie uzywam ;) objawia sie to tym, ze czuc opor przy zbijaniu biegu w dol z 6go na 5ty; po kilku konsultacjach z madrzejszymi od siebie uslyszalem, ze jak jezdzi to sie cieszyc i jezdzic - i w sumie tak sie dzialo; nie mniej daje znac, ze cos takiego ma miejsce; jak wspomnialem wyzej - trzeba wymienic lozyska i ponaciagac szprychy, moze pocentrowac/wywazyc kola (ja nigdy nie robilem tego, nie jezdzilem po asfalcie :) jak wspomialem wyzej tez, konieczna wymiana uszczelniaczy na przodzie czy konkretne czyszczenie hamulcow; poza tym nic niepokojacego sie nie dzieje, motocykl wymaga zwyczajnie porzadnego, pelnego serwisu, ze sprawdzeniem zaworow wlacznie;
gdy ktos potrafi sam ogarnac powyzsze sprawy, bez placenia za robocizne panom w serwisie - cena jest chyba super fair; zreszta to juz w koncu youngtimer, ceni sie je inaczej ;)
powod: drugi motocykl - mala huska, na ktorej siedze 95% :) kacik stoi i sie kurzy coraz bardziej; tym samym tzw cisnienia nie ma, ale moze ktos sie skusi ;
POWTARZAM - sprzedaje duzego lobuza enduro, nie streetowego pieknisia :)
pzdr!
robert