Teraz jest Pt kwi 20, 2018 3:47 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 13 z 16   [ Posty: 227 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: Pt mar 31, 2017 8:51 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2011 9:06 am
Posty: 304
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Bydgoszcz
Mi sie mega podoba! Pewnie i tak do polowy nie dojade :) Ale zabawa bedzie przednia. Chyba, ze trialem przyjade hehe

Kamyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: Pt mar 31, 2017 12:11 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): So lis 27, 2010 5:56 pm
Posty: 267
Lokalizacja: Złotów
Bartek a czy zamontowałeś w mostku nowe kołki czy zostawiłeś taką piękną dziurę akurat żeby wjebać się przednim kołem? :mrgreen:

a w tunelu to mogą sie robić korki z taką prędkością przejazdu :D będzie ciekawie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: Pt mar 31, 2017 12:18 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm
Posty: 2767
dżony napisał(a):
Bartek a czy zamontowałeś w mostku nowe kołki czy zostawiłeś taką piękną dziurę akurat żeby wjebać się przednim kołem?
Ponoć Golfik zgłosił swoją kandydaturę na przejazd testowy w sobotni poranek :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: Pt mar 31, 2017 12:31 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): So lis 27, 2010 5:56 pm
Posty: 267
Lokalizacja: Złotów
Jaqb z Kaszub napisał(a):
dżony napisał(a):
Bartek a czy zamontowałeś w mostku nowe kołki czy zostawiłeś taką piękną dziurę akurat żeby wjebać się przednim kołem?
Ponoć Golfik zgłosił swoją kandydaturę na przejazd testowy w sobotni poranek :mrgreen:


Ja się jeszcze obawiam czy on wytrzyma ciężar GSów :mrgreen:

Nie Golfik, mostek...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: Pt mar 31, 2017 12:48 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt sie 23, 2013 9:01 pm
Posty: 663
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
dżony napisał(a):
Bartek a czy zamontowałeś w mostku nowe kołki czy zostawiłeś taką piękną dziurę akurat żeby wjebać się przednim kołem? :mrgreen:

Ta dziura w mostku, to było tak specjalnie :wink: , Ex prosił, żeby urozmaicić trasę :lol: .

dżony napisał(a):
a w tunelu to mogą sie robić korki z taką prędkością przejazdu :D będzie ciekawie :lol:

Tam się niewątpliwie ustawi największa loża szyderców :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: So kwi 01, 2017 7:19 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt sie 23, 2013 9:01 pm
Posty: 663
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
dżony napisał(a):
teraz to miejsce, w którym ruszasz jest już zalane wodą.

Byłem w pobliżu więc jako niedowiarek wpadłem się samemu przekonać... I faktycznie poziom wody w Drawie wysoki... I to na tyle, że pojawili się powodzianie, czy powodzianki :wink: .

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: N kwi 02, 2017 6:03 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): So lis 27, 2010 5:56 pm
Posty: 267
Lokalizacja: Złotów
Już wiadomo gdzie zasiądzie loża szyderców. Kocyki i na plażę podziwiać utopione motocykle :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: N kwi 02, 2017 6:35 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N lut 08, 2015 2:08 pm
Posty: 391
Lokalizacja: Radom
Coś ten Twój aparat nie ostrzy. :D Postarałbyś się o lepsze zdjęcia. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: N kwi 02, 2017 7:08 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm
Posty: 1860
Lokalizacja: Kwidzyn
TA RUDA z piasku mulda się w oddali rozmywa ...ech na miejscu sami oblukamy ..widać mozliwości do jazdy terenowej są :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: N kwi 02, 2017 7:18 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): So lut 23, 2013 11:41 pm
Posty: 381
Lokalizacja: Szczecin
sylwester napisał(a):
TA RUDA z piasku mulda się w oddali rozmywa ...... :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: Wt kwi 11, 2017 11:06 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm
Posty: 7814
Lokalizacja: Szczecin
Noooo dobra Panowie...

doszliśmy do ładu w miarę ze wszystkim.
zlot jest rocznicowy... więc dokładamy sporo starań aby był dla was wyjątkowy :)

dlatego też przygotowaliśmy 3 trasy!

1. TRASA pierwsza to wyjątkowa i bardzo fajna trasa asfaltowa, z paroma miejscami szutrowymi, do zobaczenia będzie
Trasa Zakrętów, czaplinek- połczyn, wieża widokowa, ruiny zamku w starym drawsku, masa jezior, przejazd przez środek Poligony drawskiego.. MIejsce katastrofy CASY, bunkry rakietowe, okolice poligonu BORNE Sulinowo, i samo borne.. CZAPLinek - razem ok 230 km ( Jazda po śladzie). Przejedzie każdy motocykl!

2. TRASA - ADVENTURE - Trasa dla motocykli ADV, nie pchać się szosowymi sprzętami!! KOSTKI WYMAGANE!, bez nich może być w kilku miejscach ciężko. Trasa dostarczy wielu wyzwań i parę przygód, w planie.. szutry, szybkie szutry, łąki, nieco błota i parę piasków.. kilka przejazdów przez rzekę.. DLATEGO TKC MINIMUM MUSI BYĆ.. :) - TRASA na roadbooka!! ok 170 KM
zapas paliwa na Ośrodku na minimum 100 km. kolejna opcja tankowania w połowie trasy w miejscowości ŁOBEZ. tam też ewentualne żarcie.

3. TRASA - ADVENTURE + - trasa w dużej cześci pokrywa się z trasą ADV, jednak jest urozmaicona o miejsca trudniejszych przejazdów, na trasie będzie kilkanaście punktów, wszyscy którzy chcą pobawić się w zdobywanie punktów, powinny mieć ze sobą tel. czy aparat.. będziemy sprawdzać foty z zaznaczonym punktem :).. nagrody czekają.. :D Maszyny poniżej wagi 690 nie będą klasyfikowane.. :) TRASA W CAŁOŚCI WRAZ ZE WSZYSTKIMI PUNKTAMI ZOSTAŁA PRZEJECHANA KILKOMA MOTOCYKLAMI WAGI CIEŻSZEJ .. JAK LC8 CZY GS800!! - zatem każdy z większym zacięciem powinien dać se radę! :) - (Trasa po śladzie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: Wt kwi 11, 2017 11:36 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm
Posty: 1764
Tomek!, super, to będzie ten ślad dostępny przed zlotem? Żeby sobie przeanalizować itepe.... :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: Wt kwi 11, 2017 11:37 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Wt mar 15, 2011 9:28 pm
Posty: 1349
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
noo to zapowiada się mega wypas.... :D :D :D
brawo Panowie ..widzę tu bardzo dużo pracy włożonej....mam nadzieję do zobaczenia :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: Wt kwi 11, 2017 12:00 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): So wrz 26, 2015 6:24 pm
Posty: 92
Siemka

Na weekend zaliczyłem glebę na moto i niestety noga się złamała.

Czy ktoś z szacowanego grona wybiera się na zlot samochodem...??

Z racji zamieszkania raczej zachodnia ściana Polski.

Jak ktoś coś to proszę o priv.

Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: XVII zlot ADV - POJEZIERZE DRAWSKIE - przygotowania
PostNapisane: Wt kwi 11, 2017 12:08 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt paź 20, 2009 6:38 pm
Posty: 691
Lokalizacja: Pustkowo Zachodniopomorskie
Przygotowane są też jubileuszowe koszulki i naklejki.
Koszulki z cenie 20 zł, nalepka free.


[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 13 z 16   [ Posty: 227 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: sylwester i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL