Teraz jest Śr maja 08, 2024 10:02 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 14 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :)
PostNapisane: Śr lut 16, 2011 12:39 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm
Posty: 7905
Lokalizacja: Szczecin
ciekawy test :) najfajniejsza 3 czesc :)

part 1


part 2


part 3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :)
PostNapisane: Śr lut 16, 2011 10:25 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So maja 01, 2010 10:50 am
Posty: 1501
Lokalizacja: Garwolin
Dzieki :!: Cos fajnego :D

3 legendy cięzkiego enduro z czasów gdy KTM na chleb wołało bep.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :)
PostNapisane: Śr lut 16, 2011 11:47 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm
Posty: 7905
Lokalizacja: Szczecin
SituGS napisał(a):
Dzieki :!: Cos fajnego :D

3 legendy cięzkiego enduro z czasów gdy KTM na chleb wołało bep.....


no właśnie, ciekaw jestem jak by z tej konfrontacji czasowej wyszedł KTM lc8.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :)
PostNapisane: Śr lut 16, 2011 12:18 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So maja 01, 2010 10:50 am
Posty: 1501
Lokalizacja: Garwolin
Te sztuki jezdzą po 20 lat, silnik w LC8 czuje że sie szybciej posypie.... :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :)
PostNapisane: Śr lut 16, 2011 12:59 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm
Posty: 7905
Lokalizacja: Szczecin
SituGS napisał(a):
Te sztuki jezdzą po 20 lat, silnik w LC8 czuje że sie szybciej posypie.... :lol:


silnik do takiej konfrontacji ma niewiele do rzeczy, zastawiam się tylko jak wiele udało sie udoskonalić w cieżkim enduro na przełomie tych lat.

a co do silnika lc8 - to ja bym mu tak wcale źle nie prognozował. po 130 tys już te silniki mają. i kręcą się nadal.
w lc8 wiekszym problemem jest osprzęt niż sam silnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :)
PostNapisane: Śr lut 16, 2011 3:18 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So maja 01, 2010 10:50 am
Posty: 1501
Lokalizacja: Garwolin
Poza tendencja do odchodzania, zastepowania stalowychy elementów alamunium i plastikiem to w kazdym motórze to samo drzemie.

LC8 to ewolucja, nie rewolucja. Konstrukcja niewiele sie rózni od Afri czy Tenere. Dodali mu mocy, odchudzili, pomalowali na pomaranczowo.
Ósemke słabo znam, praktycznie wcale, ale LC4 dosyc dobrze - jest moc, jest fajny dół, świetna zawiecha ale żywotnosc silnika jest niezbyt rewelacyjna. Szybko sie zajechał (pałowanie było wszak). Łozyska korbowodu, wału korbowego łapały takie luzy że tłukło niemiłosiernie. O tloku nie wspomne... W jeden sezon pod brata ciezką łapą i butem złapał luz 0,1mm :lol:

Podczas gdy XT600 śmigają i takich objawów nie spotkałem/nie slyszałem. Tam gdzie jest Nicasil, wyżyłowana jednostka tam często będa się zdazały zonki. Z drugiej strony XT600 nie ma takiego wypiardu....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :)
PostNapisane: Śr lut 16, 2011 4:34 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): N cze 28, 2009 11:59 pm
Posty: 223
Lokalizacja: Lublin
SituGS napisał(a):
Te sztuki jezdzą po 20 lat, silnik w LC8 czuje że sie szybciej posypie.... :lol:


A ja się zgodze z kolegą w przeciwieństwie do Ex-a. Wszak nie wiele trzeba żeby tak sie stało. Zjedźmy z utwardzonych, suchych szlaków i pojedźmy gdzieś w błotko, utopmy go po chłodnice i próbujmy się z tamtąd wydostać o własnych siłach... Wysokoobrotowa V-ka kipiąca mocą (czy nie wysilona Africa)... Kilka takich i innych bzdurnych przykładów, sytuacji może okazać się jako sprzyjające do osiągnięcia tragicznego efektu. Podobnie jest z bokserkami, singlami bez chłodzenia i innych czynników. Sprzęty można zarzynać w nieświadomości. Kwestia kierownika, terenu i serwisu.
Swoją drogą trzy kultowe sprzęty, które godnie można zestawić z Katami, Śmigłami itd. Pomimo że leciwe i technicznie starsze konstrukcje, to maja to cos :), co sprawia, że chciał bym mieć każdego z nich w garażu :wink: :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :)
PostNapisane: Śr lut 16, 2011 6:01 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
witam

Po iluś tam latach w krzaczorach mam pewność, że więcej niż jeden cylinder w terenie to wyłącznie kwestia marketingu (czytaj: wiary w "prawdy" objawione tym przekazem).
Jak oglądam jakieś amatorskie filmiki typu africa w Bieszczadach, buma w pirenejach, za Karpaty ect. to mnie śmiech zbiera i refleksja, że łatwiej by było WSKą. Chyba że jest parcie na to żeby coś udowodnić. Ta...
Taki lajf

pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :)
PostNapisane: Śr lut 16, 2011 6:50 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm
Posty: 980
Lokalizacja: Warszawa
Rolek ma rację, te sprzęty nie nadają się do takich zabaw, są ociężałe.

Jeden cylinder wystarczy w zupełności. A żywotność? jak chcecie super żywotny sprzęt to te merole E-klasy co jeżdżą na taksówkach to i podobno milion "bez dotykania" robią :lol:

Sam widziałem jak w "bezawaryjnych" Afrykach padały pompy.. nie ma nic niezniszczalnego. Liczy się kierownik i serwis jak ktoś napisał.

Dodam tylko, że dwucylindrowiec nadaje się bardziej do Travel niż jednocylindrowiec bo ma większą kulturę pracy. Znowu wracamy do tego, że nie ma motocykli uniwersalnych do wszystkiego.. kwestia kompromisu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :)
PostNapisane: Śr lut 16, 2011 9:13 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm
Posty: 7905
Lokalizacja: Szczecin
.... Taaaak ale przecież my tu nie porównujemy 2 cylindrów do jednego.

bardzo spodobał mi się test na torze takich maszyn, i tak sie zastanawiałem jak by wypadły w tym zestawieniu nowsze maszyny takie jak lc8 czy gs800, czy nawet 1200. tor po jakim jeździł ten dakarowiec :) był moim zdaniem typowo pod ciężkie bajki.

jedyne czego mi zabrakło to proby czasowej na porządnych oponach :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :)
PostNapisane: Śr lut 16, 2011 11:52 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm
Posty: 980
Lokalizacja: Warszawa
no aż dziw, że MCN zrobił set na takich miernych lakach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :)
PostNapisane: Cz lut 17, 2011 7:20 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So maja 01, 2010 10:50 am
Posty: 1501
Lokalizacja: Garwolin
rrolek napisał(a):
witam

Po iluś tam latach w krzaczorach mam pewność, że więcej niż jeden cylinder w terenie to wyłącznie kwestia marketingu (czytaj: wiary w "prawdy" objawione tym przekazem).
Jak oglądam jakieś amatorskie filmiki typu africa w Bieszczadach, buma w pirenejach, za Karpaty ect. to mnie śmiech zbiera i refleksja, że łatwiej by było WSKą. Chyba że jest parcie na to żeby coś udowodnić. Ta...
Taki lajf

pozdr
rr


Rrolek - jest taka różnica że Ty wozisz swojego pierdopęda na pace w wyznaczone miejsce. A są tacy co robią na kołach po 20 000km na jednej wyprawie a i w terenie tez chcą polatać.
Obecnie LC8 jest najlepszym motocyklem w teren i na długie przeloty - to taki kompromis na który jak widać jest zapotrzebowanie. Troche go dogania f800 GS...
Twój 1 gar jak widać daje czadu po Ukrainie, ale jakbys miał zrobić nim wyprawe nad Bajkał na kołach - byłoby mniej przyjemnie niz ciężką Africą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :)
PostNapisane: Pt lut 18, 2011 3:27 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pt maja 15, 2009 3:10 pm
Posty: 310
Lokalizacja: Piaseczno
Czy pryjemniej? Jak sobie przypomnę nieśmiertelną relację Izzy'ego jak przez 4 dni praktycznie "nosili" te swoje AT to pewnie każdy wolałby wtedy nosić jakąś crf-e albo drz...:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :)
PostNapisane: Pt lut 18, 2011 4:06 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr cze 25, 2008 3:48 pm
Posty: 518
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Ufff, napisałem długiego posta ale w sumie stwierdziłem, że "aj don gif e fak" :D i ide składać swoją przedpotopową afre po komplit endżin and gerbox ołwerhaul i bede dalej zawstydzać kolesi na hardenurakach w ich własnym środowisku ;) pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 14 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL