Autor |
Wiadomość |
ex1
|
Tytuł: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :) Napisane: Śr lut 16, 2011 12:39 am |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
ciekawy test :) najfajniejsza 3 czesc :) part 1 part 2 part 3
|
|
Góra |
|
|
SituGS
|
Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :) Napisane: Śr lut 16, 2011 10:25 am |
|
Dołączył(a): So maja 01, 2010 10:50 am Posty: 1501 Lokalizacja: Garwolin
|
Dzieki :!: Cos fajnego :D
3 legendy cięzkiego enduro z czasów gdy KTM na chleb wołało bep.....
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :) Napisane: Śr lut 16, 2011 11:47 am |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
SituGS napisał(a): Dzieki :!: Cos fajnego :D
3 legendy cięzkiego enduro z czasów gdy KTM na chleb wołało bep..... no właśnie, ciekaw jestem jak by z tej konfrontacji czasowej wyszedł KTM lc8.
|
|
Góra |
|
|
SituGS
|
Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :) Napisane: Śr lut 16, 2011 12:18 pm |
|
Dołączył(a): So maja 01, 2010 10:50 am Posty: 1501 Lokalizacja: Garwolin
|
Te sztuki jezdzą po 20 lat, silnik w LC8 czuje że sie szybciej posypie.... :lol:
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :) Napisane: Śr lut 16, 2011 12:59 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
SituGS napisał(a): Te sztuki jezdzą po 20 lat, silnik w LC8 czuje że sie szybciej posypie.... :lol: silnik do takiej konfrontacji ma niewiele do rzeczy, zastawiam się tylko jak wiele udało sie udoskonalić w cieżkim enduro na przełomie tych lat. a co do silnika lc8 - to ja bym mu tak wcale źle nie prognozował. po 130 tys już te silniki mają. i kręcą się nadal. w lc8 wiekszym problemem jest osprzęt niż sam silnik.
|
|
Góra |
|
|
SituGS
|
Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :) Napisane: Śr lut 16, 2011 3:18 pm |
|
Dołączył(a): So maja 01, 2010 10:50 am Posty: 1501 Lokalizacja: Garwolin
|
Poza tendencja do odchodzania, zastepowania stalowychy elementów alamunium i plastikiem to w kazdym motórze to samo drzemie.
LC8 to ewolucja, nie rewolucja. Konstrukcja niewiele sie rózni od Afri czy Tenere. Dodali mu mocy, odchudzili, pomalowali na pomaranczowo. Ósemke słabo znam, praktycznie wcale, ale LC4 dosyc dobrze - jest moc, jest fajny dół, świetna zawiecha ale żywotnosc silnika jest niezbyt rewelacyjna. Szybko sie zajechał (pałowanie było wszak). Łozyska korbowodu, wału korbowego łapały takie luzy że tłukło niemiłosiernie. O tloku nie wspomne... W jeden sezon pod brata ciezką łapą i butem złapał luz 0,1mm :lol:
Podczas gdy XT600 śmigają i takich objawów nie spotkałem/nie slyszałem. Tam gdzie jest Nicasil, wyżyłowana jednostka tam często będa się zdazały zonki. Z drugiej strony XT600 nie ma takiego wypiardu....
|
|
Góra |
|
|
Mirek Swirek
|
Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :) Napisane: Śr lut 16, 2011 4:34 pm |
|
Dołączył(a): N cze 28, 2009 11:59 pm Posty: 223 Lokalizacja: Lublin
|
SituGS napisał(a): Te sztuki jezdzą po 20 lat, silnik w LC8 czuje że sie szybciej posypie.... :lol: A ja się zgodze z kolegą w przeciwieństwie do Ex-a. Wszak nie wiele trzeba żeby tak sie stało. Zjedźmy z utwardzonych, suchych szlaków i pojedźmy gdzieś w błotko, utopmy go po chłodnice i próbujmy się z tamtąd wydostać o własnych siłach... Wysokoobrotowa V-ka kipiąca mocą (czy nie wysilona Africa)... Kilka takich i innych bzdurnych przykładów, sytuacji może okazać się jako sprzyjające do osiągnięcia tragicznego efektu. Podobnie jest z bokserkami, singlami bez chłodzenia i innych czynników. Sprzęty można zarzynać w nieświadomości. Kwestia kierownika, terenu i serwisu. Swoją drogą trzy kultowe sprzęty, które godnie można zestawić z Katami, Śmigłami itd. Pomimo że leciwe i technicznie starsze konstrukcje, to maja to cos :), co sprawia, że chciał bym mieć każdego z nich w garażu :wink: :)
|
|
Góra |
|
|
rrolek
|
Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :) Napisane: Śr lut 16, 2011 6:01 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am Posty: 1497 Lokalizacja: z krzaczorów
|
witam
Po iluś tam latach w krzaczorach mam pewność, że więcej niż jeden cylinder w terenie to wyłącznie kwestia marketingu (czytaj: wiary w "prawdy" objawione tym przekazem). Jak oglądam jakieś amatorskie filmiki typu africa w Bieszczadach, buma w pirenejach, za Karpaty ect. to mnie śmiech zbiera i refleksja, że łatwiej by było WSKą. Chyba że jest parcie na to żeby coś udowodnić. Ta... Taki lajf
pozdr rr
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :) Napisane: Śr lut 16, 2011 6:50 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
Rolek ma rację, te sprzęty nie nadają się do takich zabaw, są ociężałe.
Jeden cylinder wystarczy w zupełności. A żywotność? jak chcecie super żywotny sprzęt to te merole E-klasy co jeżdżą na taksówkach to i podobno milion "bez dotykania" robią :lol:
Sam widziałem jak w "bezawaryjnych" Afrykach padały pompy.. nie ma nic niezniszczalnego. Liczy się kierownik i serwis jak ktoś napisał.
Dodam tylko, że dwucylindrowiec nadaje się bardziej do Travel niż jednocylindrowiec bo ma większą kulturę pracy. Znowu wracamy do tego, że nie ma motocykli uniwersalnych do wszystkiego.. kwestia kompromisu :)
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :) Napisane: Śr lut 16, 2011 9:13 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
.... Taaaak ale przecież my tu nie porównujemy 2 cylindrów do jednego.
bardzo spodobał mi się test na torze takich maszyn, i tak sie zastanawiałem jak by wypadły w tym zestawieniu nowsze maszyny takie jak lc8 czy gs800, czy nawet 1200. tor po jakim jeździł ten dakarowiec :) był moim zdaniem typowo pod ciężkie bajki.
jedyne czego mi zabrakło to proby czasowej na porządnych oponach :)
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :) Napisane: Śr lut 16, 2011 11:52 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
no aż dziw, że MCN zrobił set na takich miernych lakach
|
|
Góra |
|
|
SituGS
|
Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :) Napisane: Cz lut 17, 2011 7:20 am |
|
Dołączył(a): So maja 01, 2010 10:50 am Posty: 1501 Lokalizacja: Garwolin
|
rrolek napisał(a): witam
Po iluś tam latach w krzaczorach mam pewność, że więcej niż jeden cylinder w terenie to wyłącznie kwestia marketingu (czytaj: wiary w "prawdy" objawione tym przekazem). Jak oglądam jakieś amatorskie filmiki typu africa w Bieszczadach, buma w pirenejach, za Karpaty ect. to mnie śmiech zbiera i refleksja, że łatwiej by było WSKą. Chyba że jest parcie na to żeby coś udowodnić. Ta... Taki lajf
pozdr rr Rrolek - jest taka różnica że Ty wozisz swojego pierdopęda na pace w wyznaczone miejsce. A są tacy co robią na kołach po 20 000km na jednej wyprawie a i w terenie tez chcą polatać. Obecnie LC8 jest najlepszym motocyklem w teren i na długie przeloty - to taki kompromis na który jak widać jest zapotrzebowanie. Troche go dogania f800 GS... Twój 1 gar jak widać daje czadu po Ukrainie, ale jakbys miał zrobić nim wyprawe nad Bajkał na kołach - byłoby mniej przyjemnie niz ciężką Africą.
|
|
Góra |
|
|
MaG
|
Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :) Napisane: Pt lut 18, 2011 3:27 pm |
|
Dołączył(a): Pt maja 15, 2009 3:10 pm Posty: 310 Lokalizacja: Piaseczno
|
Czy pryjemniej? Jak sobie przypomnę nieśmiertelną relację Izzy'ego jak przez 4 dni praktycznie "nosili" te swoje AT to pewnie każdy wolałby wtedy nosić jakąś crf-e albo drz...:)
|
|
Góra |
|
|
Misza
|
Tytuł: Re: MCN 1,5 tys.funtów Travel Bike challenge :) Napisane: Pt lut 18, 2011 4:06 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Śr cze 25, 2008 3:48 pm Posty: 518 Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
|
Ufff, napisałem długiego posta ale w sumie stwierdziłem, że "aj don gif e fak" :D i ide składać swoją przedpotopową afre po komplit endżin and gerbox ołwerhaul i bede dalej zawstydzać kolesi na hardenurakach w ich własnym środowisku ;) pozdro
|
|
Góra |
|
|