Teraz jest Śr lut 21, 2018 11:48 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 5 z 17   [ Posty: 253 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: Cz gru 20, 2012 12:55 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N sie 15, 2010 12:49 pm
Posty: 1438
Lokalizacja: Warszawa
To fakt - na twoich fotkach gopro1 wypada bardzo ale to bardzo zle. Ciekaw jestem jak to wyglada w zderzeniu z gopro3, jedynka to antyk.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: Pt gru 21, 2012 10:11 am 
Aktywny

Dołączył(a): Śr cze 13, 2012 8:50 pm
Posty: 198
Lokalizacja: Wrocław
Cześć nabyłem Hero 3 (niestety wersją white) i zastanawiam się nad kartą microSD. Wystarczy 32gb klasa szyb. 10? Ceny 64gb trochę mnie przerastają. Nagrywać bym chciał w 720p 60kl/s.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: Pt gru 21, 2012 10:19 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N cze 27, 2010 5:26 pm
Posty: 630
Lokalizacja: Zabrze
Krzemien napisał(a):
To fakt - na twoich fotkach gopro1 wypada bardzo ale to bardzo zle. Ciekaw jestem jak to wyglada w zderzeniu z gopro3, jedynka to antyk.

Na picasa trochę już tego jest https://picasaweb.google.com/lh/view?q= ... camera=HD3
[ img ]
Jak dla mnie fajnie, że jest opcja focenia, ale wolałbym mieć zawsze w kieszeni odporny kompakt. Kumplowi przyszła kilka dni temu GP3 ze stanów, testy "biurowe" wypadły tak sobie, czyli nie liczyłbym, że obejdzie się bez dodatkowego aparatu w podróży, choć kumpel cały czas, że "jak dla mnie, zdjęcia są zaj....te!". Cóż... o GP2 mówił to samo.
Przy okazji zrobiliśmy upgrade i zainstalowałem na androidzie aplikację do łączenia się po wifi. Opóźnienie przeraźliwe (kilka sekund), ale nic nie rwie, a obsługa wtedy fajna. W połączeniu z moim młotko/wodo odpornym SE ST17i (przy okazji tanim) widzę to tak, że drugą obudowę (jest w komplecie) należy zintegrować z mocowaniem do kierownicy i ładowarką i byłby świetny podgląd online. Ze względu na cenę GP3, osobiście skłaniam się ku sony HDR-AS15 :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: Pt gru 21, 2012 9:05 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): So sty 24, 2009 8:05 pm
Posty: 87
W poście consigliero jest sony as15 http://www.bmwmotoklub.pl/forum/viewtop ... 6&start=30


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: Pt gru 21, 2012 9:34 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm
Posty: 1763
Lokalizacja: Kwidzyn
Ja np. rozważam taki zestaw;
1. Hero3 Black (jako podstawowa kamera)
2. Panasonic DMC-FT4 (pstrykacz podwodny i nawodny)

Z lustrzanką źle mi się jeździ, a takie pierdy zmieszczę wszędzie i lekkie i mocne toto :)

Pozdrawiam
sylwester


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: Śr sty 02, 2013 10:04 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pn lis 03, 2008 8:31 pm
Posty: 524
Lokalizacja: spod samiuśkich Tater
Pojawia się coraz więcej amatorskich testów Hero3 w kiepskich warunkach oświetleniowych. Tutaj znalazłem Hero vs Sony na którym widać że szału nie ma. Wręcz przeciwnie, jednak połowę tańsza sony wypada znacznie lepiej. Jazda w tunelach, w lesie pokazuje że mimo krzykliwych haseł o "profesionalnej" jasności wyszła cienizna.
Jak zwykle gopro naciąga, sprzedając amatorską zabawkę za profesionalne pieniądze.
Grunt to kilka dopieszczonych filmików pod kątem ich treści, komputerowego podrasowania kolorów, wyostrzenia, wystabilizowania, i można kosić kasę wciskając dodatkowo szczęśliwemu nabywcy akcesoria w cenie jakby były one ze złota. Plastikowego pilocika za 419zł, monitorek za 419zł czy uchwycik do przykręcenia kamerki bez wodoszczelnej obudowy za 149zł. :?



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: Śr sty 02, 2013 10:57 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So lip 18, 2009 10:30 am
Posty: 2149
Lokalizacja: Gdańsk
Sony ma z pewnością skopany balans bieli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: So sty 05, 2013 5:37 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm
Posty: 1763
Lokalizacja: Kwidzyn
jendrekGS napisał(a):
Pojawia się coraz więcej amatorskich testów Hero3 w kiepskich warunkach oświetleniowych. Tutaj znalazłem Hero vs Sony na którym widać że szału nie ma. Wręcz przeciwnie, jednak połowę tańsza sony wypada znacznie lepiej. Jazda w tunelach, w lesie pokazuje że mimo krzykliwych haseł o "profesionalnej" jasności wyszła cienizna.
Jak zwykle gopro naciąga, sprzedając amatorską zabawkę za profesionalne pieniądze.
Grunt to kilka dopieszczonych filmików pod kątem ich treści, komputerowego podrasowania kolorów, wyostrzenia, wystabilizowania, i można kosić kasę wciskając dodatkowo szczęśliwemu nabywcy akcesoria w cenie jakby były one ze złota. Plastikowego pilocika za 419zł, monitorek za 419zł czy uchwycik do przykręcenia kamerki bez wodoszczelnej obudowy za 149zł. :?



Oglądając ten filmik zdziwiłem się, że jest tak znaczna różnica w ostrości. Nawet obiektyw gopro ma ciemniejsze światło. Mimo wszystko jest to amatorskie porównanie i przydałoby się więcej takich przykładów.
Zdjęcia podwodne w gopro 3 wydają się być lepsze.

Pozdrawiam
sylwester


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: So sty 05, 2013 7:49 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
Jendrek gopro mozna tez ustawic ze jednym guzikiem sie wlacza i od razu nagrywa ale trzeba przytrzymac kilka sek. To nie problem.

Ja mam hd hero 2 i jak narazie chyba nie potrzebuje nic lepszego bo w tv jakosc powala a do netu i tak sie troche kompresuje.

Film reklamowy gopro 3 tez wydaje mi sie ze byl krecony czyms innym :)

Jesli dzis mialbym kupowac kamerke to pewnie 3 ale majac 2hd to az tak nie cisnie. Ta sony tez ciekawa jednak 90% w sporcie, tv dakary itp uzywa gopro o czyms to moze swiadczy.

Ja polecam choc czasem obraz plywa ale to przez szeroki kat chyba bo teraz zmienilem i jest lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: So sty 05, 2013 8:01 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm
Posty: 2916
Lokalizacja: eh Canada
Jako posiadacz Hero 3 Black Edition ..To ten film "przykladowy" jest poprostu nieporozumieniem ..
Kompresja zjadla cala jakosc jaka daje Hero 3 ..Autor poprostu zrobil marketing w kierunku Sony ..
Jesli bede mial odrobine czasu to postaram sie cos wlozyc....
Jedyne co mnie osobiscie drazni to przykrywka z boku kamery zakrywajaca wejscie na karte i podlaczenie do USB i HDMI..Popropstu latwo ja zgubic ..Nie jest przymocowana do obudowy kamery ..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: So sty 05, 2013 8:32 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N sie 15, 2010 12:49 pm
Posty: 1438
Lokalizacja: Warszawa
Powiem tyle - Panie Jędrku, Gopro hero 3 jest ciemniejsze od sony i szumie mocniej w słabym swietle. Nadal twierdze ze GoPro jest kamera bardziej skierowna pod profesjonalistow niz Sony. Te testy niestety nie sa wiarygodne. czlowiek ustawil kamere w 1080 60fps i tyle. a powinien testowac w 1080 30fps lub 25 w zaleznosci od kraju. Dzieki temu kamera ma wiecej czasu na wpuszczenie swiatla na 1 ramke - obraz dzieki temu jest ostrzejszy i mniej szumi. Na dodatek jestem pewien ze w tym tescie koles nie ustawil trybu PRO zwiekszajacego bitrate jeszcze bardziej.

To jest troche tak jakbym ja usiadl na 450RR przygotowanym do dakaru i ciagle sie wywracal - potem napisal opinie ze to kloc i nie da sie jezdzic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: So sty 05, 2013 8:34 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm
Posty: 1763
Lokalizacja: Kwidzyn
beemer napisał(a):
Jesli bede mial odrobine czasu to postaram sie cos wlozyc....
Jedyne co mnie osobiscie drazni to przykrywka z boku kamery zakrywajaca wejscie na karte i podlaczenie do USB i HDMI..Popropstu latwo ja zgubic ..Nie jest przymocowana do obudowy kamery ..


Liczymy na Ciebie, bo są chętni na zakup tej kamerki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: So sty 05, 2013 8:37 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm
Posty: 2916
Lokalizacja: eh Canada
Krzemien napisał(a):
Powiem tyle - Panie Jędrku, Gopro hero 3 jest ciemniejsze od sony i szumie mocniej w słabym swietle. Nadal twierdze ze GoPro jest kamera bardziej skierowna pod profesjonalistow niz Sony. Te testy niestety nie sa wiarygodne. czlowiek ustawil kamere w 1080 60fps i tyle. a powinien testowac w 1080 30fps lub 25 w zaleznosci od kraju. Dzieki temu kamera ma wiecej czasu na wpuszczenie swiatla na 1 ramke - obraz dzieki temu jest ostrzejszy i mniej szumi. Na dodatek jestem pewien ze w tym tescie koles nie ustawil trybu PRO zwiekszajacego bitrate jeszcze bardziej.

To jest troche tak jakbym ja usiadl na 450RR przygotowanym do dakaru i ciagle sie wywracal - potem napisal opinie ze to kloc i nie da sie jezdzic.


Pozostaje jeszcze pytanie jaka karte uzywal do rejstraci filmu ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: So sty 05, 2013 8:39 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm
Posty: 2916
Lokalizacja: eh Canada
sylwester napisał(a):
beemer napisał(a):
Jesli bede mial odrobine czasu to postaram sie cos wlozyc....
Jedyne co mnie osobiscie drazni to przykrywka z boku kamery zakrywajaca wejscie na karte i podlaczenie do USB i HDMI..Popropstu latwo ja zgubic ..Nie jest przymocowana do obudowy kamery ..


Liczymy na Ciebie, bo są chętni na zakup tej kamerki :)



Zapomnialem dodac ze na poczatku mialem problemy tez z Time Lapse z czestotliwoscia 2 sec.
Kamera zacinala sie ..To samo robila przy 5 sec..Mialem problemy z wylaczeniem kamery bo zaieci sie ..
Na forum odnosnie gorpo okazalo sie ze Hero 3 Black Edition ma problemy z kablem USB ktory przychodzi z kamera ..
Po podlaczeniu wlasnego USB problemy znieknely ..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: GoPro 3
PostNapisane: So sty 05, 2013 9:04 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pn lis 03, 2008 8:31 pm
Posty: 524
Lokalizacja: spod samiuśkich Tater
Sam chętnie bym zobaczył jakieś dobre porównanie. Niestety nikt z moich znajomych nie ma HERO3-ki a z jedynką nie było co porównywać. Zresztą po pierwszych moich testach wylądowała na allegro i już się sprzedała.
Przeglądam w sieci różne testy i puki co widzę że szału nie ma, jak w filmach firmowanych przez gopro.
Jak marekm zauważył balans bieli w sony wpada w odcień niebieskiego ale gopro tez nie ma idealnego. Tu wpada w żółć. Widać to na wcześniejszym filmie jak i np. w tym:


Zgadzam się też że HERO lepiej nagrywa pod wodą. Różnice widać wyraźnie. Ponoć to zasługa płaskiego szkła obudowy. Nie znam się, nie wiem czemu ale widać to prawda.
Fakt używania gopro przez nawet telewizje osobiście tłumacze faktem że nie było sonówki. :wink:
W każdym razie tym którzy zdecydują się na sony powiem że do sonówki tez pojawiają się fajne akcesoria, i w normalniejszych cenach. Np. taka obudowa z monitorkiem. Jej cena to 99$ czyli o ponad 100zł tańszą niż sam monitorek do gopro!

[ img ]

[ img ]

http://store.sony.com/p/Sony-Action-Cam ... n/p/AKALU1


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 5 z 17   [ Posty: 253 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL