Autor |
Wiadomość |
akcent
|
Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS Napisane: Cz lis 12, 2009 2:40 pm |
|
Dołączył(a): So mar 07, 2009 8:34 pm Posty: 1089
|
deluser napisał(a): BIG i kardan? Od kiedy? Big świetny sprzęt w teren, polecam! Przeczytaj uważnie: "DR BIG 800 spełnia wiekszość warunków, które są sprzeczne z sobą". WIĘKSZOŚĆ więc nie wszystkie, palców jednej ręki starczyłoby Ci na policzenie singli z kardanem
|
|
Góra |
|
|
deluser
|
Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS Napisane: Cz lis 12, 2009 2:42 pm |
|
Dołączył(a): Pn lis 09, 2009 10:03 pm Posty: 32 Lokalizacja: Poznań
|
No ok :) Moto fajne, szkoda, że już nieprodukowane, solidna konstrukcja i wytrzymały silnik.
|
|
Góra |
|
|
MiKo
|
Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS Napisane: Cz lis 12, 2009 2:52 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 30, 2008 5:31 pm Posty: 612 Lokalizacja: Wro
|
akcent napisał(a): palców jednej ręki starczyłoby Ci na policzenie singli z kardanem to w ogóle jakieś istnieją? :shock: właśnie (tak z ciekawości) czym może być podyktowane stosowanie kardana tylko w "większych" pojemnościach? koszty? technologia? parametry?
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS Napisane: Cz lis 12, 2009 7:34 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
kiedys honda miala w ntv - poj. ok 600cm3
|
|
Góra |
|
|
spozo
|
Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS Napisane: Cz lis 12, 2009 9:49 pm |
|
Dołączył(a): So sie 02, 2008 9:12 pm Posty: 1572 Lokalizacja: Polska
|
AdvHP2rider napisał(a): kiedys honda miala w ntv - poj. ok 600cm3 ntv to v-ka, nie singiel. Były tez 650 i 700
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS Napisane: Pt lis 13, 2009 12:07 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
pytanie bylo od Mika czy wal wystepowal w mniejszych pojemnosciach to przypomniala mi sie ntv ale dawno temu o ile pamietam wal mialy nawet (niemieckie) motocykle z poj. ponizej 500cm3
|
|
Góra |
|
|
rockride
|
Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS Napisane: N lis 15, 2009 7:10 pm |
|
Dołączył(a): Pn lip 20, 2009 9:17 pm Posty: 292 Lokalizacja: Nowa Ruda - Kotlina Kłodzka
|
MiKo napisał(a): akcent napisał(a): palców jednej ręki starczyłoby Ci na policzenie singli z kardanem to w ogóle jakieś istnieją? :shock: właśnie (tak z ciekawości) czym może być podyktowane stosowanie kardana tylko w "większych" pojemnościach? koszty? technologia? parametry? Witam,.. ogolnie single z kardanem pojawiły sie kiedy to jeszcze nie skąpiono na porządnych materiałch i motocykle tworzyli kierowcy a nie ksiegowi,....W pierwszej kolejnosci przychodzi mi na myśl BMW R35 "osiołek",...AWO Simson znany chyba każdemu,..jakby tak dobrze poszukał to pewnie by sie ich troche uzbierało,..ale jakby nie patrzec to Kardan ma tradycje w motocyklach made in germany :),... Pozdr.!
|
|
Góra |
|
|
dopra
|
Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS Napisane: Pn lis 16, 2009 11:25 am |
|
Dołączył(a): Pn sie 18, 2008 8:31 am Posty: 2679 Lokalizacja: Poznań
|
spozo napisał(a): nemoleon napisał(a): No hp2 wygląda dobrze, po paru korektach byłoby w ogóle całkiem nieźle, natomiast zakończenie produkcji znaczy pewnie mała ilość części później... do tego chyba mało popularny prawda? więc z dostępnością części na końcu świata może też być umiarkowanie fantastycznie. W sumie to mógłby byc taki 1-2 roczny ale niezbyt dużo ofert... Ale czy HP2 nie ma wielu części wspólnych z GS1200 - w każdym razie tych co ewentualnie na końcu świata mogą ulec zepsuciu ? Ale to chyba Tomek sie wypowie bo wie lepiej :D Wiele części do HP2 pasuje od GS1200, na razie z dostępnością nie ma większych problemów, poza tym silnik który jest w HP2 od przyszłego roku będzie w nowym GS1200.
|
|
Góra |
|
|
es_kol_ta
|
Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS Napisane: Pt gru 04, 2009 12:28 am |
|
Dołączył(a): Pt maja 01, 2009 8:49 pm Posty: 106 Lokalizacja: Krakow
|
Kurde to straszna szkoda ze przestali produkowac HP2 . Wedlug mnie to byl najlepszy ADV moto na rynku . Z nowych pozostaje linia BMW , Tenere lub Stelvio . Ja wlasnie sie wadze czy brac Tenerke czy Afryke - jedna z ostatnich. Szkoda ze powstaje duzo motocykli pseudo ADV jak np Ducati Multistrada czy nowy Transalp , nie mowiac o nowym Tigerze . Oczywiscie bez urazy kazdego z nich , bo kazde moto ma swoje wady i zalety . Problem w tym ze producenci tworzac model ADV ida bardziej na wizerunek i rzeczy ktore w prawdzim ADV sa nie przydatne : felgi z odlewu a nie szprychowe lub kierunki w ochraniaczach na lapy ( Ducati ) . Zapominaja o tym ze prawdziwe ADV musi dac sobie rade w kazdych warunkach - czyli prostota wykonania i niezawodnosc . Brakuje takiego motocykla jak np. Land Rover Defender w samochodach . Sprawdzona , niezawodna konstrukcja , produkowana od wielu lat . Wielka szkoda ze zaprzestali produkcji Africi . HP2 byl motocyklem godnym sprostania kazdych warunkow , no i tez koniec ehhhh . Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|