Autor |
Wiadomość |
sylwester
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Wt lip 24, 2012 7:21 pm |
|
Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm Posty: 1917 Lokalizacja: Kwidzyn
|
Acent napisał(a): Ja podkleiłem centralny kufer gumowym dystansem przy zapięciu do płyty i przestało klekotać na dziurach :D Dziwne jest że do XT660Z ten sam kufer pasuje idealnie a do Xt1200Z już nie za bardzo :) Ja tą niedogodność rozwiązałem kawałkiem rurki gumowej.
|
|
Góra |
|
|
Floydoo
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Wt lip 24, 2012 8:24 pm |
|
Dołączył(a): So sie 28, 2010 6:24 pm Posty: 243 Lokalizacja: Bieszczady / Norwegia
|
ja mam kufry Hepco&Becker i problem centralnego kufra z glowy :mrgreen: bo H&B daje caly swoj bagaznik metalowy :idea: [ img ]
|
|
Góra |
|
|
sylwester
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Wt lip 24, 2012 8:36 pm |
|
Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm Posty: 1917 Lokalizacja: Kwidzyn
|
a cóż to za osłona silnika? ja chcieć bardzo wiedzieć :)
|
|
Góra |
|
|
Floydoo
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Wt lip 24, 2012 9:01 pm |
|
Dołączył(a): So sie 28, 2010 6:24 pm Posty: 243 Lokalizacja: Bieszczady / Norwegia
|
alez prosssssssze :mrgreen: :mrgreen: Jest to oslona Hepco&Becker, jak i reszta akcesorii na moim motku [ img ]wyglada jak wyglada, ale blacha ma grubosc 4 mm i spisuje sie bardzo dobrze.
|
|
Góra |
|
|
Wo
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Śr lip 25, 2012 10:09 am |
|
Dołączył(a): N cze 01, 2008 5:45 pm Posty: 490 Lokalizacja: Żoliborz/Arkonka
|
Fajną masz też osłonę reflektora, taka trochę na łosie, co? :mrgreen:
|
|
Góra |
|
|
Floydoo
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Śr lip 25, 2012 1:26 pm |
|
Dołączył(a): So sie 28, 2010 6:24 pm Posty: 243 Lokalizacja: Bieszczady / Norwegia
|
Wo napisał(a): Fajną masz też osłonę reflektora, taka trochę na łosie, co? :mrgreen: noooooooo :mrgreen: :mrgreen:
|
|
Góra |
|
|
Jaqb z Kaszub
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Śr lip 25, 2012 4:29 pm |
|
Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm Posty: 2931
|
ja wróciłem dziś w nocy i muszę swoją ostro wyprać, bo jest do cna zalepiona bieszczadzkim błockiem :twisted:
|
|
Góra |
|
|
sylwester
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Śr lip 25, 2012 8:16 pm |
|
Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm Posty: 1917 Lokalizacja: Kwidzyn
|
Floydoo napisał(a): alez prosssssssze :mrgreen: :mrgreen: Jest to oslona Hepco&Becker, jak i reszta akcesorii na moim motku [ img ]wyglada jak wyglada, ale blacha ma grubosc 4 mm i spisuje sie bardzo dobrze. I zachorowałem :) Za 2 tyg. do odbioru, w razie jak by ktoś był zdecydowany na oslonę Yamahy to oddam za grosze :wink:
|
|
Góra |
|
|
esi
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Cz sie 30, 2012 5:56 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lip 03, 2011 4:50 pm Posty: 774
|
Panowie potrzebuje jakiejs sensownej serwisowki do 3AJ Znalazlem tylko owners manual ale to nie to ;/
|
|
Góra |
|
|
ArturS
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Cz sie 30, 2012 8:18 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N cze 27, 2010 5:26 pm Posty: 637 Lokalizacja: Zabrze
|
|
Góra |
|
|
esi
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Pt sie 31, 2012 10:11 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lip 03, 2011 4:50 pm Posty: 774
|
Pare dni temu zakupilem Tenere 3aj z Krakowa, nie nastawialem sie na szalenstwo i po przyjezdzie na miejsce nie mylilem sie Tenerka ma pare brakow glownie wizualnych bo mechanicznie jest fajnie ;) Z Zewnatrz wyglada tak sobie, musze nad tym popracowac ale gdy posciagalem bak, owiewki, siedzenie to bylem milo zaskoczony, nie bede sie rozpisywal bo zobaczycie sami na fotkach ale jest dobrze. Jedyne co zrobilem zaraz po przyjezdzie to wymienilem olej z castrola syntetyka 5w50 ( sprzedajacy ma swoj warszat i przyznal sie ze zalewal ja takim olejem bo mial go za 12 zl/litr prosto z beczki) ja uwazalem ze sie nie nadaje i zmienilem na 20w50 tez castrola tylko mineral. Zmienilem rozpadajace sie chyba jeszcze oryginalne piankow manetki na jakies od Ariete. Posprzawdzalem filtr powietrza(nowy), lozyska glowki ramy(nowe) opony(prawie ze nowe), klocki(nowe), tarcze mieszcza sie w normie, przednia troche bardziej zjechana, aku trzyma napiecie. Od sprzedajacego dowiedzialem sie tez ze wkrotce bedzie lancuszek rozrzadu do wymiany zostalo jakies 4 zabki ale narazie go nie slychac wcale. Z silnikiem wydaje mi sie ze jest wszytko ok, zapewnienia sprzedajacego ze oleju nie bierze nic moze i sa prawdziwe bo kopcenia nie ma przynajmniej na postoju ale jest za wczesnie by byc pewnym, fajnie cicho chodzi jak na powietrzaka, na zimnym jedynie slychac cos jakby sworzen tloka, moze tlok? Takie pukanie ale po delikatnym rozgrzaniu przestaje. Najbrdziej mnie martwi wyjaca 5, wyje tak jak w mojej xtz660 3;p ale na trojce malo co jezdze wiec problemu nie ma. Jakie sa skutki wyjacego biegu? Nadaje sie to do remontu czy one tak maja? Najwazniejsze ze moto pali jak zimne jak cieple, nie dusi sie , nie kopci i smiga az milo ;) jak cos sobie przypomne do bede edytowal post albo dodawal nowe, a tymczasem pare fotek juz po przyjezdzie nia do domu ( 300km autostrada ;P) podaje link do albumu bo wklejanie wszystkich zdjec po koleii jeszcze zmienianie rozmiarow potrwa bardzo dlugo https://picasaweb.google.com/szkopek23/ ... vPdi6a83AE
|
|
Góra |
|
|
lasooch
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Pt sie 31, 2012 10:59 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt wrz 10, 2010 6:09 pm Posty: 690 Lokalizacja: Pruszków
|
Wieki temu gdy jeździłem XT600, wyła mi dwójka. Żadnych innych objawów, ot po prostu głośniej brzmiała niż reszta biegów. Więc starałem się mało z niej korzystać i było ok. Trwało to do czasu, aż pewnej nocy daleko od domu skrzynia mi się zblokowała na piątym biegu i za cholerę nie szło nic z tym zrobić. Powrót do domu tylko na piątce, ruszanie na półsprzęgle bezcenne. Po zdjęciu lewego dekla okazało się, że w automacie zmiany biegów tkwi wyłamany ząb. Ząb został usunięty, wszystko działało jak przedtem i przynajmniej już wiedziałem czemu mi dwójka hałasuje. I tak miło z zęba strony, że nie zdemolował mi nic w silniku ;) Niewiele później motocykl sprzedałem koledze, który świadomy jego wszystkich wad uparł się, że mojego XT chce choćby nie wiem co. Pojeździł chwilę, niestety dwójki raczej nie oszczędzał, coś w silniku zazgrzytało, stanął, zgasł i więcej nie zapalił. Po rozbiórce okazało się, że w ślady pierwszego zęba, poszły kolejne: [ img ][ img ]Tym razem skończyło się to niezłą demolką wnętrzności i w efekcie remontem silnika za ok. 2.5tys zł... Tak więc Esi, sugeruję delikatnie z tymi wyjącymi biegami :mrgreen:
|
|
Góra |
|
|
esi
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Pt sie 31, 2012 11:05 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lip 03, 2011 4:50 pm Posty: 774
|
I zeby wymienic zebatki trzeba zapewne polowic silnik?
|
|
Góra |
|
|
lasooch
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Pt sie 31, 2012 11:40 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt wrz 10, 2010 6:09 pm Posty: 690 Lokalizacja: Pruszków
|
Oczywiście :) Na pocieszenie powiem Ci tylko, że nowe zębatki poszczególnych biegów można było dostać w ASO yamahy i nie kosztowało to jakichś kosmicznych pieniędzy.
|
|
Góra |
|
|
ArturS
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: So wrz 01, 2012 7:46 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N cze 27, 2010 5:26 pm Posty: 637 Lokalizacja: Zabrze
|
U mnie na szczescie nic nie wyje. Wkurzam sie jedynie z rozruchem, bo cieply czy zimny ma problem zapalic - raz sie uda, innym razem cuduje :evil: Tak bylo przed remontem, tak jest teraz :? Esi, widze ze juz masz 2xH4. Chyba tylko do jednego kraju tak robili w oryginale. Lagi wpuszczone w polki? Chyba tez tak zrobie, to mi bedzie blizej do ziemi :lol: Co do oleju, to na takim docieralem swojego, pozniej zmienilem na polsyntetyk.
|
|
Góra |
|
|