Sikorp - ale ja porównuję do GSA a to 2 różne motorki w porównaniu do GS - bo GS to właśnie taka ST na asfalty - włącznie z inną charakterystyką silnika i innymi przełożeniami w skrzyni biegów
chrs napisał(a):
W kwesti turystycznego enduro to według mnie Xt 660 Z jest kwintesencją tego słowa więc nie wydaje mi się, że Japończycy odpuścili sobie w tej dziedzinie ale Honda na pewno tak.
masz rację - sam się nawet zastanawiałem nad 2 właśnie takim motkiem dla solówek
jedyne co mnie zniechęca to 1 cylinder,kultura pracy i mała moc - chociaż czasami był to plus w grizzlakach
ale tylko to pozostało na polu walki o rynek enduro z japonii
graphia napisał(a):
No i wyrwiesz więcej sensownych lasek na mieście niż dosiadacz r1200gs w pełnym okufrowaniu i oklejkowaniu :) :lol:
ja ktoś do tego kupuje motorek to faktycznie ... ;)