Autor |
Wiadomość |
Jaqb z Kaszub
|
Tytuł: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Cz lip 28, 2011 10:26 pm |
|
Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm Posty: 2932
|
Pomarańczowi maja takowy wątek, to i my mieć będziemy... Pewnikiem nie będzie tyle odsłon bo i co tu grzebać, ale niech tam...
Dziś miałem dzień dostaw i tak: - przednia opona TKC80 90-90/21 - 2 opaski na felgi 18" i 21" - 2 dętki 4mm ultra heavy duty Michelin 18" i 21" - zębatka JT Sprockets przód 15 - zębatka JT Sprockets tył 47 - łańcuch DID 520 VX - świeca zapłonowa NGK irydowa - błotnik przedni od 1VJ (używany - do malowania) Czekam jeszcze na zestaw naprawczy gaźnika i gniazdo zapalniczki...
|
|
Góra |
|
|
advradek
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Cz lip 28, 2011 10:55 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Cz paź 02, 2008 1:50 am Posty: 777 Lokalizacja: z Lasu
|
Jaqb z Kaszub napisał(a): - świeca zapłonowa NGK irydowa jeżeli dobrze nie wyregulujesz mieszanki nie jest dobry pomysł. miałem z tym problemy w pierwszej teresie.
|
|
Góra |
|
|
Jaqb z Kaszub
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Cz lip 28, 2011 11:00 pm |
|
Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm Posty: 2932
|
advradek napisał(a): jeżeli dobrze nie wyregulujesz mieszanki nie jest dobry pomysł. miałem z tym problemy w pierwszej teresie. powiadasz... no zobaczymy jutro jak to zadziała...
|
|
Góra |
|
|
zul
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Cz lip 28, 2011 11:35 pm |
|
Dołączył(a): So maja 30, 2009 10:39 pm Posty: 167 Lokalizacja: Szubin / Bydgoszcz
|
Jaqb z Kaszub napisał(a): Czekam jeszcze na zestaw naprawczy gaźnika i gniazdo zapalniczki... Przy wymianie zaworka iglicowego wywal sprezynke ktora dostaniesz w nim i zaloz ta co masz aktualnie... to z zestawu non stop sie uklepuje i poziom sie zmienia. pozdr ;)
|
|
Góra |
|
|
chrs
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: So lip 30, 2011 3:46 pm |
|
Dołączył(a): Pn sie 23, 2010 1:00 pm Posty: 52 Lokalizacja: Poznań
|
Hej, Ja dziś odchudziłem swoją tenere o ponad 2,5 kilo zdejmując podnóżki pasażera i zaczep holowniczy - przecież tenere się nie psują! Dodałem osłonę regulatora napięcia z TT a w kolejce czeka jeszcze osłona pompy :) Miłego dnia
|
|
Góra |
|
|
Jaqb z Kaszub
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: So lip 30, 2011 7:54 pm |
|
Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm Posty: 2932
|
chrs napisał(a): zaczep holowniczy sprzedaj komuś do BeeMWe... :mrgreen: dobra, dobra, to żarcik taki... :D
|
|
Góra |
|
|
mario_DR350
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Wt sie 02, 2011 9:34 pm |
|
Dołączył(a): Cz maja 06, 2010 8:17 pm Posty: 131 Lokalizacja: Katowice
|
Wymieniłem oliwę i śitko,przesmarowałem linkę sprzęgła i zawias,wymyłem tarcze i zaciski hebli, sprawdziłem ciśnienie w kołach,zapakowałem na przyczepkę i przewiozłem ja 400km na urlop:) Dziś zrobiliśmy "dużą pentlę Bieszczadzką" ,zaliczyliśmy kompiel w kultowym miejscu w Bieszczadach czyli przejazd przez brody pomędzy Stężnicą a Wołkowyją:),chwilowy lans w Solinie i dalej do Polany:) Foto relacja też będzie.
|
|
Góra |
|
|
Jaqb z Kaszub
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Wt sie 02, 2011 10:00 pm |
|
Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm Posty: 2932
|
CHciałem dziś zamontować gniazdo zapalniczki, więc zdjąłem zbiornik, odkręciłem czachę, lampę, kierunki i stelaż. Zawiozłem go do piaskowania i jutro będę go malować, poprawię instalację, powymieniam żarówki i postaram się poskładać to wszystko do qpy :D
|
|
Góra |
|
|
dudopl
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Wt sie 02, 2011 10:42 pm |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
Ja dziś zdjąłem dwie szprychy do pomiarów na nowe. stare się tak wytłukły że musiałem jeździć dość szybko żeby działał efekt żyroskopowy co by koło nie wpadało w wibracje. :mrgreen: Wszystko obfotografuję jutro.
|
|
Góra |
|
|
Jaqb z Kaszub
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Śr sie 03, 2011 10:41 pm |
|
Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm Posty: 2932
|
odebrałem z piaskowania stelaż i pomalowałem oraz prygotowałem otwór od zapalniczkę... postanowiłem też Tereskę wyprać po ostatnim brodzeniu i zdiagnozowałem uszkodzenie rolki prowadzącej oraz rozpołowiony ślizg na wahaczu - będę próbował coś takowego znaleźć...
|
|
Góra |
|
|
pawlicho
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Cz sie 04, 2011 7:31 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Wt paź 20, 2009 6:38 pm Posty: 700 Lokalizacja: Pustkowo Zachodniopomorskie
|
Też mi się ślizg rozpadł i póki nie udało się kupic drugiego zrobiłem tymczasowo ze starej opony , kawałek boku i góry, działało super. A jak będziesz szukał używki to prędzej szukaj od xtz 660 bo jest identyczny a dużo łatwiej znaleść, orginał kosztuje coś ok 200 zł u dilera. Ja znalazłem używke od xtz 660 za 50 zł w idealnym stanie.
|
|
Góra |
|
|
Jaqb z Kaszub
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Cz sie 04, 2011 8:36 am |
|
Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm Posty: 2932
|
pawlicho napisał(a): Też mi się ślizg rozpadł i póki nie udało się kupic drugiego zrobiłem tymczasowo ze starej opony , kawałek boku i góry, działało super Ty pewnie piszesz o tym żółtym ślizgu na boku wahacza: [ img ]a mnie padł śłizg na "głowce" wahacza [ img ]Pawle, przy okazji - policzyłem "stare" zęby. przód 15, tył 40 - czemu on zatem jedzie max 120km/h?? I dwa - zamontowałem błotnik od 1VJ i mimo, że troszkę go odseparowałem od półki grubymi nakrętkami haczy o czachę, a niżej nie chcę bo i tak już łapie za oponę na dobiciu... Jak to rozwiązałeś??
|
|
Góra |
|
|
pawlicho
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Cz sie 04, 2011 3:36 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Wt paź 20, 2009 6:38 pm Posty: 700 Lokalizacja: Pustkowo Zachodniopomorskie
|
No tak myślałem że ci padł ten ślizg na wahaczu, u mnie ta rolka jest wporządku, musisz poszukać. Co do zestawu napędowego to coś tu nie gra. Dziś cudem udało mi się wyrwać na 3 godz. i sprawdziłem że przy przełożeniu 15/47 5 bieg przy 80 km/h na obrotomieżu jest 3.5 tyś. obrotów, przy 100 km.h ok 4.2. A przy 120 km/h 5 tyś. Nie sprawdzałem ile idzie na maxa ale ze 130 nie było żadnego problemu. Coś mi się wydaje że masz silnik od 1 VJ, bo widziałem że masz kopke a 3 AJ chyba nie miały ( ale może ktoś przerobił). Albo pierwsze modele 3AJ miały przełożenia takie same jak 1VJ, i to by sie chyba zgadzało, bo orginalnie 1VJ ma chyba 15/40 a 3AJ 15/45. Kiedyś juz tu o tym pisaliśmy z Dudopl- viewtopic.php?f=24&t=7169&p=88792#p88792 Co do błotnika to nie wiem bo ja mam od xt 350 i też mi delikatnie obciera [ img ] Fotka z dziś, Wolin, w tle wioska Vikingów. Jazda testowa przed dłuższą wyprawą, zrobione; olej, wszystkie filtry, świeca irydowa, co połamałem w Rumuni pospawane :) nowe klamki, nowy zestaw napedowy, i nowe kołki mocujące szybe, przeczyszczone wszystki kostki elaktryczne, przesmarowane linki. Założyłem płaskie kierunki z przodu. A, i se pomalowałem felgi bo zawsze mi się czarne podobały :mrgreen: [ img ]
|
|
Góra |
|
|
dudopl
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Cz sie 04, 2011 5:58 pm |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
Ja mam przełożenie 15 na 45. Na autostradzie w Maroko max wykręciłem 151 km/h na GPS. A też mi się skończył ten ślizg na głównym wahaczu. Dandy podpowiedział że da się zaadoptować z "crosówek" [ img ]a w ogóle to modyfikacje jakie poczyniłem: * przednie zawieszenie z kołem, tarczą i zaciskiem od Yamahy TTR Belgarda USD * tylne zawieszenie Ohlins gazowy + twarda sprężyna Ohlins 85Nm * stelaż bagażowy - Dandy Motocykle * poszerzone i wydłużone podnóżki * składane lusterka * poprowadzona zapasowa linka sprzęgła * wysoka stalowa kierownica + podwyższenie 25mm * grzane manetki * przelotowy tłumik laser * przedłużona nóżka boczna o 7cm [ img ]
|
|
Góra |
|
|
Jaqb z Kaszub
|
Tytuł: Re: Co zrobiłeś dziś dla swojej Ténéré Napisane: Cz sie 04, 2011 7:29 pm |
|
Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm Posty: 2932
|
pawlicho napisał(a): sprawdziłem że przy przełożeniu 15/47 5 bieg przy 80 km/h na obrotomieżu jest 3.5 tyś. obrotów, przy 100 km.h ok 4.2. A przy 120 km/h 5 tyś. to ja mam podobnie, tyle że jak wspomniałem przełożenie jest 15/40... Nie kumam nic z tego... Tym bardziej, że na silniku jest nabite 3AJ000 Poza tym postanowiłem dziś zdjąć wahacz celem demontażu tego uszkodzonego ślizgu... Podczas demontażu posypały się tulejki, jakieś sparciałe gumy, blaszane dekielki z otworami w środku... Tragedia... W prawym łożysku był piasek, przez co tuleja ma wygniecenia od łożyska... Jestem podłamany, ponieważ nie mam żadnych materiałów jako trza poskładać, żadnych danych, numerów części, czy parametrów owych części... Obawiam sie, że będę to musiał zawieść do Yamahy, a oni za części i robociznę zaśpiewają mi ca. 1k pln...
|
|
Góra |
|
|