Tutaj masz polski klub XTZ-ty, oni powinni najwięcej wiedzieć.
http://xtzclub.pl/news.php
Kolega ma tą z jedną lampą ja z dwiema i na moje damskie oko ;) i z tego co dopatrzyłam to:
1. Dwie lampy wyglądają i świecą lepiej - kwestia gustu.
2. Motor z 1 lampą ma filtr pow. z boku, 2 lampy - od góry.
3. 1 lampa - ma kalamitki (nie wiem, czy tak to się nazywa?), 2lampy - brak.
4. 1Lampa - motor wygląda na mniejszy i zgrabniejszy.
Mam model z 1996 roku z przebiegiem 51.000 w malowaniu zielono-złotym, wyposażony prawie we wszystko co potrzebne w podróży tj. stelaże + trzy 40l kufry Givi, takbag'a, wysoką szybkę, osłony na ręce, podgrzewane manetki, gniazdko 12V, centralną stopkę. Założony nowy napęd, nowe terenowo-szosowe opony, nowy filtr powietrza (+ drugi, też nowy), po wszelkich regulacjach, zimuje zawsze w pokrowcu, który też dorzucę.
Chciałabym zdążyć jeszcze w tym roku założyć nowy akumulator, dodatkowe halogeny HELLA FF50 ( już zamówione), nowy olej+filtr oczywiście po zimie.
Tak wyposażonego cenię na 11.500.- + 1000 zł nawigacja, która jest obecnie do niego zamontowana (MIO P550 + TOMTOM +aktualne 2msc. mapy - cała Europa wsch+zach. Cena oczywiście do negocjacji.
Motorek ma dla mnie wartość sentymentalną (mój pierwszy ;)), łaziłam za takim pół roku, zanim się odnaleźliśmy. Był najdroższą Yamaha z ogłoszenia na "tamte czasy", ale ja włożyłam w niego jeszcze więcej kasy żeby móc na nim polegać w każdej sytuacji.
Na te wszystkie "super, wspaniałe S P Ż E N T Y", które wcześniej oglądałam, a było tego koło 30 sztuk, mój egzemplarz (ocena mechanika), wygląda na naprawdę dobry stan i techniczny i wizualny, bo bardzo dobre to z salonu wyjeżdżają. A na moje oko - wygląd jak na ten rocznik i przeznaczenie motocykla - jest świetny, bardzo zadbany.
W ogóle to ciężko mi się z nim rozstawać, ogłoszenie jeszcze nigdzie nie dałam. Jeśli będziesz zainteresowany to zapraszam :( Ja na zimę przesiadam się na quada.
Pozdrawiam - Aga.