Siemka,
Od niedana stałem się posiadaczem małej Teresy w wersji z ABS.
Wiem, że to nie to samo co wersja XT660Z, ale wybór był świadomy.
Z uwagi na to, że często latam asfaltami mieszanymi z szutrami chcę zrobić wyłącznik ABS na kierownicy.
Kupiłem taki
http://allegro.pl/wlacznik-przelacznik- ... 63719.html ładny wyłącznik i teraz chciałbym się z nim podpiąć do instalacji.
Dość trudno znaleźć schemat instalacji do ZA w związku z powyższym robię to po omacku.
Bezpiecznik nie było problem znaleźć, ale teraz pojawiła się pewna wątpliwość.
Do bezpiecznika idzie grubszy kabel (chyba brązowo zielony) i cieńszy (chyba brązowo biały).
W który należy się piąć żeby wpiąć wyłącznik przed bezpiecznikiem?
Nie znam się na prądzie bo go nie widać, ale jak sądzę grubszy kabel to zasilanie a cieńszy to "powrót" za bezpiecznikiem więc należałoby rozciąć ten grubszy kabel i tam się wpiąć.
Dobrze myślę?
I pytanie nr 2 to czy prowadzenie kabla od bezpieczników pod siedzeniem do włącznika na kierownicy i nazad nie będzie powodowało jakiegoś przesadnego spadku napięcia?