Autor |
Wiadomość |
ron
|
Tytuł: track t800cdi - motocykl z silnikiem diesla Napisane: Śr sty 07, 2009 3:16 pm |
|
Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm Posty: 1936 Lokalizacja: Wrocław
|
|
Góra |
|
|
hero
|
Tytuł: Napisane: Śr sty 07, 2009 9:51 pm |
|
Dołączył(a): So mar 29, 2008 4:06 pm Posty: 121 Lokalizacja: Poznań/Malahide (IRE)
|
Przednie koło i zawias KTM 210mm- nieźle, Plastiki na silniku też tez jakieś takie Kateemowe. Przednia owiewka jakby Fazer albo coś Ducati podobne. Fotel jakby kształtem Honda Tranalp ale pozycja i umieszczenie bardziej Kateemo /enduropodobne.Kawałek kratownicy ramy lekko mi przypomina tez Ducati a może przez to ze niebieski to HP2. Kardan delikatniuchno wygląda ale nie jest brzydki. Tylne plastiki pod fotelem jakieś takie proste zbyt do tego co przednie reprezentują - ja bym dał bardziej coś na styl KTM tak jak przód . A dupka wygląda do dupy.
Nie znalazłem jak kokpit się prezentuje i co tam dali. Fajnie ze ma niskie spalanie , moc nie wygórowana, ale biorąc pod uwagę duży moment obrotowy nie jest źle. Ciekawe jak wygląda wykres i dawkowanie momentu i mocy? Na tych 22,5 litrach w zbiorniku nawet daleko przy tym spalaniu da się zajechać. Tarcze nawet dwie z przodu. Waga nawet nie przesadzona. Cena troszkę przegięta a myślę że przez to że egzotyk eksploatacja może wiele kosztować. Ciekawe czy ten silnik jak przystało na dizla wydoi mnóstwo kilometrów, biorąc pod uwagę równiez to ze ma skrzynie automata. Z lewej strony dziwnie ten silnik wystaje i mam wrażenie że prześwit na zakrętach mały
Ogólnie moto mi sie podoba i zapowiada atrakcyjnie.
|
|
Góra |
|
|
ron
|
Tytuł: Napisane: Śr sty 07, 2009 10:04 pm |
|
Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm Posty: 1936 Lokalizacja: Wrocław
|
sciagnij sobie filmik.
wrazenie jadacego motocykla i dzwieku silnika ciezarowki jest niesamowite :)
|
|
Góra |
|
|
hero
|
Tytuł: Napisane: Śr sty 07, 2009 10:09 pm |
|
Dołączył(a): So mar 29, 2008 4:06 pm Posty: 121 Lokalizacja: Poznań/Malahide (IRE)
|
Oglądałem wszystkie. Przy okazji uważam że firma która sprzedaje motocykl za 17,5 tys Euro powinna sobie pozwolić na lepsze materiały reklamowe i filmy , bo te pokazują to jest żenada i nic na nich nie widać do tego . Nie wspomnę już o tandetnej stronie internetowej z badziewnej jakości fotkami.
|
|
Góra |
|
|
PrezesBednarz
|
Tytuł: Napisane: Śr sty 07, 2009 10:40 pm |
|
Dołączył(a): N sie 24, 2008 9:25 pm Posty: 271 Lokalizacja: WPN
|
Silnik ze smarta. Ciśnienie doładowania 1,25bara więc już sporo, także z tego motoru więcej wycisnąć już będzie trudno.
|
|
Góra |
|
|
danielindner
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 08, 2009 7:35 am |
|
Dołączył(a): Cz wrz 18, 2008 7:48 am Posty: 1313 Lokalizacja: Gliwice/Szczyrk
|
Ciekawe jak udalo się zdławic wibracje i rozwiązać temat dłuższej jazdy na wysokich obrotach ?
W takich silnikach najlepszy moment to ten kiedy włączy się turbina - w samochodach to niezłe uczucie a w motorku pewnie ogień.
Nic tylko brać jako firmówkę i odliczać paliwo :D
|
|
Góra |
|
|
ron
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 08, 2009 9:26 am |
|
Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm Posty: 1936 Lokalizacja: Wrocław
|
pytanie tylko gdzie zamontowac kratke? :)
|
|
Góra |
|
|
erwinw
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 08, 2009 9:32 am |
|
Dołączył(a): Wt paź 14, 2008 4:07 pm Posty: 279 Lokalizacja: Dęblin
|
Ron napisał(a): pytanie tylko gdzie zamontowac kratke? :)
na wlocie powietrza? :wink:
|
|
Góra |
|
|
ron
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 08, 2009 9:46 am |
|
Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm Posty: 1936 Lokalizacja: Wrocław
|
to bedzie najmniejszy przedzial towarowy z wszystkich firmowych ciezarowek :)
|
|
Góra |
|
|
jendrekGS
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 08, 2009 10:33 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pn lis 03, 2008 8:31 pm Posty: 524 Lokalizacja: małopolska
|
Żona ma takiego smarta z silnikiem diesla 800 CDI i TOTO jej pali 3,0l/100km ON! To zasięg takiego motocykla na baku byłby tylko do pozazdroszczenia.
|
|
Góra |
|
|
erwinw
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 08, 2009 10:50 am |
|
Dołączył(a): Wt paź 14, 2008 4:07 pm Posty: 279 Lokalizacja: Dęblin
|
gdzieś czytałem o Enfildzie , chyba model się nazywa Taurus, który także jest napędzany dieslem. Nazwany był motocyklem "jednorazowego tankowania", ponieważ zasięg na zbiorniku miał ponad 1000km, niestety od wibracji silnik wymagał remontu wcześniej niż zaczynała się rezerwa paliwa :)
|
|
Góra |
|
|
danielindner
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 08, 2009 11:04 am |
|
Dołączył(a): Cz wrz 18, 2008 7:48 am Posty: 1313 Lokalizacja: Gliwice/Szczyrk
|
Ron napisał(a): pytanie tylko gdzie zamontowac kratke? :)
Poczekajmy, aż będzie dostępny w Polsce - a zdiwisz się co chłopcy wymyślą. :D
Jeden z przepisów mówi, że po podłodze od kraty ma być 1,5 m - jest firma, która prawie każde auto da radę dostosować.
Pamietasz pewnie jaka była jazda z tzw bankowozami ( skrzynnka na listy w bagażniku i odpis )
Nasz kraj to dziwny kraj.
P.S. 1. winiety transportowe od stycznia ( zmiany o których nie wie nawet policja )
P.S. 2. w każdej firmie czlowiek od p-poż. od 18 stycznia i tu najlepsze z min. średnim wykształceniem - co ma zrobić koleś w firmie jednoosobowej jesli nie dana mu była kariera naukowa po podstawówce. :) :) :)
Pozdrawiam i czekam na nowe pomysły
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 08, 2009 11:14 am |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
a moim zdaniem zapotrzebowanie na tego typu motocykl widze raczej znikome. już dzis wiele motocykli np. BMW może sie pochwalić przyzwoitym spalniem poniżej 5l. Benzyna tańsza niż ropa obecnie..:)
i powiem wam ze zniósłbym wszytko w nim nawet ten przeraźliwie wyglądający blok silnika.
ALE TEN DŹWIĘK!!!!!!!!!! masakra!!!! blleeee
TFFFU!!!!
:)
|
|
Góra |
|
|
danielindner
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 08, 2009 11:24 am |
|
Dołączył(a): Cz wrz 18, 2008 7:48 am Posty: 1313 Lokalizacja: Gliwice/Szczyrk
|
ex1 napisał(a): a moim zdaniem zapotrzebowanie na tego typu motocykl widze raczej znikome. już dzis wiele motocykli np. BMW może sie pochwalić przyzwoitym spalniem poniżej 5l. Benzyna tańsza niż ropa obecnie..:)
i powiem wam ze zniósłbym wszytko w nim nawet ten przeraźliwie wyglądający blok silnika.
ALE TEN DŹWIĘK!!!!!!!!!! masakra!!!! blleeee
TFFFU!!!!
:)
Jasne - klekot diesla i moto to słabe połączenie ale świsssst turbinki ( trzeba się przyzwyczaić ) jest wciągający - muzyka dla uszu ( mitsu 2500 tdi )
Nawet najtwardszy rider musi czasem na czterech ( nie te lata )
|
|
Góra |
|
|