Tak sobie popatrzyłem na schematy zawiechy BMW GS k75 po 2013 i muszę cię zmartwić ale swap bebechów raczej Ci się nie uda.
1. żeby zrobić regulację odbicia (w górnym korku) to musi być też regulacja compresji (w kopycie lagi)- te regulacje są połączone w cartridżu, który jest przykręcony do dolnego kopyta właśnie regulatorem (gwint M30!!)
2. o ile regulację odbicia (jest w górnym korku) może by się udało założyć - pod warunkiem że średnica rury zewnętrznej i gwint na korku się zgadza (w WP 43 i w WP 48 -jest taki sam M51x1,5) - o tyle zrobienie regulacji kompresji wymaga wymiany kopyt dolnych (w BMW jest śrubka M8 - w WP 43 jest regulator gwint M30), a to się przełoży na ośkę (w Wp 43 ośka 20 w BMW patrząc po wymiarach łożysk też wychodzi, że 20) i na mocowanie zacisku hamulcowego i tu masz kolejny zong - bo gdyby nawet kopyto Ci spasiło - to nie widziałem WP 43 z mocowaniem zacisku hamulcowego na obu lagach (takie było tylko w ADV 640 po 2004r. - ale ta idzie WP48) - czyli byś potrzebował tak naprawdę 2 lagi lewe - bo w KTM-owym Wp43 zacisk jest na lewej ladze.
Moim zdaniem, jeżeli już chcesz coś takiego zrobić to jedynie sensowna byłaby próba adaptacji całych lag WP43 - pod warunkiem, że średnice będą pasować w półki (półka WP43 górna średnica otworu 54, dolna średnica otworu 57) i rezygnacja z jednej tarczy hamulcowej.
Nie wiem czy patrzyłeś na schematy tych zawieszeń - to naprawdę jest mało podobne
bmw:
https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/grup ... 5685/r2014KTM 625 SXC:
https://ktmsklep.pl/schemat/58467/amort ... s_controlsTrochę tego rozbierałem i o ile w KTM pomiędzy WP48 i WP43 jest dużo takich samych elementów (np. średnica lagi na górze w WP 43 i 48 jest taka sama 54 więc górne półki są zamienne w KTM exc - o ile offset się zgadza bo ten był różny w różnych modelach no i mogą dochodzić różnice związane z mocowaniem stacyjki) - o tyle ten zawias w BMW w porównaniu do KTM jest totalnie wykastrowany.
Zmierz średnice otworów półek i odległość między półkami w pionie (bo średnica rury lagi nie jest jednakowa w całym przekroju. Ja mogę ci zmierzyć jaki jest rozstaw pionowy półek w WP 43 - wtedy będziesz mógł się zorientować czy podejdzie KTm-owskie Wp43.
Jeżeli spasują półki, ośka wpasuje i mocowanie zacisku - to jesteś w domu.
Różnica skoku w SXC jest tylko i wyłącznie in plus - im większy skok w terenie tym lepiej.
Może się nie znam, ale o przekładce bebechów raczej zapomnij.