Teraz jest So kwi 27, 2024 8:16 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co wybrać? Pytanie do łupaczy kilometrów na enduro..
PostNapisane: N wrz 28, 2008 5:49 pm 
Początkujący

Dołączył(a): So wrz 13, 2008 2:43 pm
Posty: 24
Lokalizacja: Lubuskie
Witam panowie. Nie wiem od czego zacząć..
jestem posiadaczem Yamahy XJ600 w tym roku byłem w Rumuni, Mołdawi, Ukrainie (Krym) śmigałem asfaltem ale i szutrem i gorszymi drogami ale doszedłem do wniosku ,że to jednak nie to moto.. Tym bardziej ,że ciągnie mnie bardziej na wschód i w tamte klimaty. No i problem pojawia się w temacie moto.. Myśle o BMW 1100GS, 1150GS, ADV i przez myśl przechodzi mi jeszcze Afri ale na myśl o łańcuchu ciary mi przechodzą ,a i chlupnąć też sobie lubi.. No i właśnie nie wiem co wybrać.. Moto ma mi słuzyc na codzień bo nie mam puszki no i raz max może dwa razy na jakieś wyprawy (morze czarne do okoła, mongolia, bliski wschód, rosja).. Nie wiem w co inwestowac czy kupić doposażone 1100 śmigać i może po dwóch latach szukać 1150adv (bo stanieją bo o kase tez chodzi) czy jednak może afri lub brać 1150.. Jak czytam o BMW to niby na bezołowiowej nie można śmigać bo katalizator (a niby to moto do dalekich podroży).. No poprostu nie mam pojęcia mam nadzieję że mnie rozumiecie (choc trochę nakręciłem) i podacie za i przeciw..

Dodam tylko że moto chcem zakupic jakoś na zime..

Pozdrawiam Marek z ZG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 28, 2008 9:38 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm
Posty: 1936
Lokalizacja: Wrocław
czesc kolego,
jezdze codziennie r1100gs, w paru miejscach tez nim bylem.
wolalbym miec dwa osobne motocykle (za miasto i na codzien w miescie) ale nie mozna miec wszystkiego a r1100gs swietnie laczy te dwa swiaty.

martwisz sie katalizatorem... szlifierka katowa, migomat i do roboty!

pozdrawiam
ron

ps IMHO r1100gs to NIE JEST ENDURO!
znakomicie radzi sobie w miescie, na asfalcie i na szutrach ale tylko tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 28, 2008 10:22 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pn wrz 22, 2008 12:19 pm
Posty: 366
Lokalizacja: Neustadt an der Weinstrasse
.. ja mam xt 05 i lepiej sobie radzi na szutrach i w mieście niż afry i gs-y gorzej na długich asfaltach . Ale też daje rade przecież nie trzeba mieć na budziku non stop 160 .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn wrz 29, 2008 3:17 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 8:09 am
Posty: 910
Lokalizacja: Biecz
pancio napisał(a):
.. ja mam xt 05 i lepiej sobie radzi na szutrach i w mieście niż afry i gs-y gorzej na długich asfaltach . Ale też daje rade przecież nie trzeba mieć na budziku non stop 160 .

:shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn wrz 29, 2008 5:31 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt wrz 28, 2007 12:22 pm
Posty: 683
Lokalizacja: Gniezno
mysle ze na prawdziwe zwiedzanie mongolii to gsy sa za ciezkie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt wrz 30, 2008 6:57 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pn wrz 22, 2008 12:19 pm
Posty: 366
Lokalizacja: Neustadt an der Weinstrasse
zgodze się :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt wrz 30, 2008 7:19 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm
Posty: 1936
Lokalizacja: Wrocław
jankes napisał(a):
mysle ze na prawdziwe zwiedzanie mongolii to gsy sa za ciezkie...


napisz cos wiecej. pytam serio, z czystej ciekawosci.
blotniste drogi? brak drog? czy masz na mysli jazde na azymut? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt wrz 30, 2008 11:22 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm
Posty: 7905
Lokalizacja: Szczecin
KUP LC8 bedziesz miał prawdziwe podróżne enduro..:) 160 na trasie non stop to żadna rewelacja, a w mongoli z pewnościa da radę dużo lepiej niż GS i Africa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt wrz 30, 2008 11:54 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm
Posty: 1936
Lokalizacja: Wrocław
LC8 na codzien...?
kiepski pomysl :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt wrz 30, 2008 11:57 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm
Posty: 7905
Lokalizacja: Szczecin
Ron napisał(a):
LC8 na codzien...?
kiepski pomysl :)



zdecydowaniena codzień się nadaje, nie jest za cieżki, poręczny i mocny

czego chcieć wiecej..?:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt wrz 30, 2008 12:04 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm
Posty: 1936
Lokalizacja: Wrocław
ex1 napisał(a):
Ron napisał(a):
LC8 na codzien...?
kiepski pomysl :)



zdecydowaniena codzień się nadaje, nie jest za cieżki, poręczny i mocny

czego chcieć wiecej..?:)


tylka z betonu i rak z zelaza ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt wrz 30, 2008 12:13 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm
Posty: 7905
Lokalizacja: Szczecin
Ron napisał(a):
ex1 napisał(a):
Ron napisał(a):
LC8 na codzien...?
kiepski pomysl :)



zdecydowaniena codzień się nadaje, nie jest za cieżki, poręczny i mocny

czego chcieć wiecej..?:)


tylka z betonu i rak z zelaza ;)



hehehe :D
no ręce z żelaza to racja - trzeba się z nimi urodzić do tego moto..:D

a tyłki - dają rade ja ostatnio pojechałem 950 km na raz
a klega jadący na sycylie chyba z 1400 km na raz..:D wiec neijest zle..:D

po 300 km już Ci wszytko jedno..:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt wrz 30, 2008 3:50 pm 
Początkujący

Dołączył(a): So wrz 13, 2008 2:43 pm
Posty: 24
Lokalizacja: Lubuskie
No niestety nie ma idealnych rozwiań.. Jak patrzałem na lc8 to ceny tak srednio mi się podobają a wiadomo mam ileś tam kaski przeznaczone na ten cel.. Po drugie nie wiem czemu ale upieram sie przy kardanie tak bardzo bardzo.

A tak prawdę mówiąc to mało które moto obładowane kuframi plus druga osoba nadaje się w tak dalekie wyprawy.. Ale ludzie jakos nacierają choćby nawet po Mongolii na Afri, Transalpach, GS-ach.. Niestety idealnego moto nie stworzono.. :(

Ron napisz mi coś więcej proszę na temat 1100 gs bo za wiele w sumie nic w sieci nie mogę wygrzebać.. Co ile oleje się wymienia, świece? Co ile regulacje, wymiana choćby nawet rozrządu? Ile Ci pali? Choć to wiadomo zależy kto prowadzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt wrz 30, 2008 6:02 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 8:09 am
Posty: 910
Lokalizacja: Biecz
Dużo informacji na temat GS-a znajdziesz na forum u Wojtka , Mazby też kiedyś napisał kilka zdań na jego temat . Ja o R 1100 GS się nie wypowiadam , chociaż przejechałem nim ze 40 tys/km , po prostu nie chce mi się gadać jak sobie przypomnę .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt wrz 30, 2008 6:25 pm 
Początkujący

Dołączył(a): So wrz 13, 2008 2:43 pm
Posty: 24
Lokalizacja: Lubuskie
Adagiio napisał(a):
Dużo informacji na temat GS-a znajdziesz na forum u Wojtka , Mazby też kiedyś napisał kilka zdań na jego temat . Ja o R 1100 GS się nie wypowiadam , chociaż przejechałem nim ze 40 tys/km , po prostu nie chce mi się gadać jak sobie przypomnę .


Mógł bys zapodać jakiś link do tego forum??
Co aż tak źle go wspominasz??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL