Teraz jest Pn gru 18, 2017 10:07 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 6 z 9   [ Posty: 128 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 12:28 am 
poeta forumowy

Dołączył(a): Pn lip 20, 2009 9:17 pm
Posty: 283
Lokalizacja: Nowa Ruda - Kotlina Kłodzka
No to dzisiaj Eurosport poleciał po całości,...... Niedość, że codziennie są spóźnienia bo jak nie lotki to snooker to dzisiaj totalna olewka,...ucięte 3min. zamiast 30 min. bo się snooker przedłużył.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 7:03 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt lip 09, 2010 7:18 am
Posty: 737
Lokalizacja: Wawa- Dęblin
rockride napisał(a):
No to dzisiaj Eurosport poleciał po całości,...... Niedość, że codziennie są spóźnienia bo jak nie lotki to snooker to dzisiaj totalna olewka,...ucięte 3min. zamiast 30 min. bo się snooker przedłużył.....



Kurde a juz myślałem że przespałem całość bo obudziałem się koło 1ej :)
Dziś będę twardy i poczekam na tych palatów od kulek trochę dłużej :)
jak ja ich nie nawidzę :)


Góra
 Online Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 8:10 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
Masakra, tyle czekania przez jakieś kulki i brak relacji z powodu deszczu... Mogli zmontowac coś z kamer zawodników chociaż...

Chiłopaki od Sambora jednak widzieli co nie co, świetna przygoda. Lecieli GSami i innymi przez słone jezioro. Fotki rewelka. Przy okazji naprawili zawodnikowi sprzęt który zaniemógł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 8:51 am 
Aktywny

Dołączył(a): Wt mar 18, 2014 6:41 pm
Posty: 100
Lokalizacja: Białystok
Ej no panowie snooker jest bardzo fajnym sportem.
Dla jednego fajne są szachy, kolejnego piłka, następny wybierze motocykle a jeszcze inny snooker. Ja osobiście bardzo lubię i śledzę i choć u nas jest to sport stosunkowo mało popularny(pewnie nawet nieco mniej niż motocykle ale kibiców ma sporo) to na świecie mnóstwo ludzi się tym interesuje. Leci ważny turniej, mecze Live więc niestety ale relacje idąca z odtworzenia zawsze pójdzie kosztem tej transmitowanej na żywo. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 8:59 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N paź 09, 2011 10:31 am
Posty: 303
Problem w tym, że zawsze jest coś ważniejszego :cry: . Najpierw lotki, teraz kulki a później pewnie mistrzostwa Mongolii w bierki :mrgreen: .
Wczoraj ze względu na ulewę nie było pełnej relacji, tylko stare obrazki i wyniki. Krócej niż walka Gołoty, kto wyszedł do wuceciku przegapił :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 9:05 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Wt mar 15, 2011 9:28 pm
Posty: 1310
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
dziadostwo na maxa, organizatorzy chcą zbić kasę na transmisjach jak wszyscy , ale to co robią to jakiś żart.. żabojady


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 9:13 am 
Aktywny

Dołączył(a): Śr paź 06, 2010 8:02 am
Posty: 182
Lokalizacja: Szczecin
Młody napisał(a):
Masakra, tyle czekania przez jakieś kulki i brak relacji z powodu deszczu... Mogli zmontowac coś z kamer zawodników chociaż...

Chiłopaki od Sambora jednak widzieli co nie co, świetna przygoda. Lecieli GSami i innymi przez słone jezioro. Fotki rewelka. Przy okazji naprawili zawodnikowi sprzęt który zaniemógł.

Można gdzieś zobaczyć te fotki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 9:19 am 
Początkujący

Dołączył(a): Cz cze 06, 2013 1:23 pm
Posty: 29
rockride napisał(a):
No to dzisiaj Eurosport poleciał po całości,...... Niedość, że codziennie są spóźnienia bo jak nie lotki to snooker to dzisiaj totalna olewka,...ucięte 3min. zamiast 30 min. bo się snooker przedłużył.....


i właśnie dlatego w tym roku po raz pierwszy nie oglądam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 11:43 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
Ja bym tak nie mógł. Od 15 lat albo i więcej oglądam nagminnie i czuje się jakbym tam był. Moim marzeniem zawsze był start w rajdzie ale dziś chciałbym w ogóle tam być. W przyszłym roku postaram się pojechać z Samborem o ile zorganizują taki wyjazd.

Co do zdjęć to widziałem na facebooku, kolega z Motovoyager robi relacje i wrzuca foty oraz profil : wyprawa motocyklowa Chile Boliwia Argentyna 2015

Zdjęcia mega, zwłaszcza z solniska. Co chwile też mają jakieś przygody ze sprzętem i zdrowotne - jednak z pewnością WARTO !

Najbardziej "nie lubie" tego, jak widzę tam ludzi którzy nie mają z tym styczności, są tylko dla funu, a człowiek tym żyje od tylu lat i liże lizaka przez szybe oglądając tylko w tv :(



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 2:03 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr wrz 07, 2011 8:37 pm
Posty: 1327
Lokalizacja: Sulechów
Hołek megaa zjazd



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 2:35 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N sie 02, 2009 7:18 am
Posty: 726
Lokalizacja: Gliwice
igrek napisał(a):
Hołek megaa zjazd

....

Bardzo zachowawczo, bardzo
:wink:
a tu zjazd Gordona




Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 4:25 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
Coś się stało z Alrajhi i Hołek prawdopodobnie wskakuje na pudło !

Hołek o wydmie:
- Na wydmach cały czas mieliśmy na plecach Naniego Romę. W końcu nas dogonił i zaczął wyprzedzać. Na szczyt słynnej kilometrowej wydmy spadającej do Iquique wpadliśmy równocześnie. Wtedy poczułem to coś, to samo, co przed ostatnim oesem pamiętnego Rajdu Polski 96, gdy ściągałem się na śmierć i życie z Deppingiem. Pomyślałem "prędzej zginę niż dam się wyprzedzić w tym kultowym dla amerykańskiego Dakaru miejscu". Myślę, że cały biwak miał niezłe widowisko. Poszliśmy w dół wszystko co fabryka dała. Mieliśmy na spadaniu ponad 200 km/h. Nani powiedział, że zwariowałem. A to był dla mnie jeden z najlepszych momentów w karierze. Taki, dla których warto się ścigać, a może nawet zginąć – opisywał sytuację Krzysztof Hołowczyc.

Ps. Ten film Gordona to nie z tego roku w tym chyba Hołek był najszybszy :)

Edit. Alrajhi wycofał się z rajdu po awarii samochodu tuż przed odcinkiem specjalnym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 5:50 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Wt gru 01, 2009 2:15 pm
Posty: 377
Lokalizacja: Gdańsk... chwilowo Norwegia
Młody napisał(a):
Ja bym tak nie mógł. Od 15 lat albo i więcej oglądam nagminnie i czuje się jakbym tam był. Moim marzeniem zawsze był start w rajdzie ale dziś chciałbym w ogóle tam być. W przyszłym roku postaram się pojechać z Samborem o ile zorganizują taki wyjazd.

Młody napisał(a):
Najbardziej "nie lubie" tego, jak widzę tam ludzi którzy nie mają z tym styczności, są tylko dla funu, a człowiek tym żyje od tylu lat i liże lizaka przez szybe oglądając tylko w tv :(

Wybacz, ale ktos tu musi byc brutalny - i niech bede to ja :wink:
Z jednej strony piszesz, ze '15 lat nagminnie' i jak bardzo nie lubisz ze wiele osob jedzie tam dla funu, a z drugiej strony piszesz ''postaram sie pojechac z Samborem O ILE ZORGANIZUJA'' - no to sorry, zalezy Ci, czy Ci nie zalezy? Mamusia ma Cie za raczke tam zaprowadzic? Ludzie jada dla funu, zwyczajnie - chca i jada, po prostu zamiast gadac to dzialaja, a Ty masz do nich pretensje. Kopnij sie w cztery litery, powiedz sobie 'jade', a potem pozostaja tylko male techniczne aspekty jak to zrobic. Przez 15 lat to bys tam juz na piechote zdazyl dojsc :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 6:15 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm
Posty: 1952
Lokalizacja: S-ec
[ img ]

po "solnym odcinku"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dakar 2015
PostNapisane: Cz sty 15, 2015 6:59 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
Hehe kolego abrdun owszem dzięki za kopa do motywacji ale jest tylko jeden maluteńki problem ;) a mianowicie koszty takiego wyjazdu. Dziękuję.

W tym roku planowałem ale się nie udało, w następnym jak Bozia da, nie odpuszczę.

Btw. Fajne video, spoko gość z Pana Marcina


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 6 z 9   [ Posty: 128 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL