Teraz jest Cz mar 28, 2024 11:39 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 4   [ Posty: 60 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: Pn lis 07, 2011 9:44 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So lip 18, 2009 10:30 am
Posty: 2149
Lokalizacja: Gdańsk
Zajrzyj tutaj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: Śr lis 09, 2011 8:30 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): Wt kwi 06, 2010 3:30 pm
Posty: 88
Lokalizacja: mazowieckie
Dziękuję bardzo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: Śr lis 09, 2011 11:23 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pt cze 19, 2009 2:22 pm
Posty: 195
Z tego co ja doświadczyłem to olej co 3tys zawory co 6tys zawory , wartości luzów zaworowych wybite masz na pokrywce filtra który też trzeba zmienić na gąbkowy lub KN i go czyścić lub zmienić papirusowy - sprzęt praktycznie bezobsługowy, zmiany wymagają oryginalne japońskie łożyska w kołach bo lecą po pierwszych 10tys w błocie, zmienić jest lepiej na polskie sa lepsze tańsze i mają lepsze z dwóch stron uszczelnienia a nie jak japońskie z jednej, można zmienić oleje w amorach, uszczelniacze przy łózyskach i amorach i co jeszcze mhhh, łańcuch, opony, klocki, bbenzyne więcej nie kojarze :) lać olej benzin i jechać jechać jechać

aaaa ma wadę lusterka lecą jak kładziesz w złości na bok, są te najtańsze z larsoona po 17zł - drżą i pękają słabo widać, podobno są fajne składane ale x7 cenowo sprawdze czy takie fajne czy lepiej wklejać co popadnie z puderniczki na silikon i super glue


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: N lis 13, 2011 11:07 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Wt lut 08, 2011 4:47 pm
Posty: 303
Lokalizacja: Gryfino
katuajc w terenie , zmieniaj olej czesciej niz 3 tys


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: Pn lis 14, 2011 9:02 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pt cze 19, 2009 2:22 pm
Posty: 195
A kto by katował tak zacnego niedostępnego turystyka, po za tym jest za ciężki do piasku.
U nas właśnie ludzie mylą krosy z enduro.
Xr ka L jest do szybkich przelotów szutrem polną drogą a nie do kręcenia w kółko.
Od wygłupów są inne lepsze chłodzone cieczą lżejsze i o lepszych amorach sprzęty typu ktm exc
czy coś leciutkiego w dwusuwie.
Xr ka L to trampek nieco odchudzony i pancerny.

XR650R jest bardziej do takiej jazdy jak mówisz i tam sie oliwe co 1000 zmienia a chłodzenie wodą też ma, no ale wiesz bo miałeś, tak tylko se mędrkuje, po prostu latam tym pół na pół z asfaltem nie ostro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: Cz gru 08, 2011 11:53 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Wt lut 08, 2011 4:47 pm
Posty: 303
Lokalizacja: Gryfino
mialem XR 600 R w sumie to samo co 650L tylko na kope , cieczowce to 650 R. L/R to zupelnie inne motocykle, podobnego maja tylko producenta :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: Pt gru 09, 2011 4:15 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pt cze 19, 2009 2:22 pm
Posty: 195
600R na kopę miała chyba 130kg więc sporo bardziej dla miłośników ostrzejszego offu się nadaje, no ale nie miała rozruchajki i kierunków, no co kto lubi, podobno do tej 600r zarzucić zawiasy i lagi od kata, lekkie koła i nic więcej do szczęścia nie trzeba - nic lepszego w historii nie wymyślono :)

Rysiek24 napisał(a):
mialem XR 600 R w sumie to samo co 650L tylko na kope , cieczowce to 650 R. L/R to zupelnie inne motocykle, podobnego maja tylko producenta :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: Pt gru 09, 2011 5:16 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): Wt gru 21, 2010 8:24 pm
Posty: 280
Lokalizacja: Międzychód
Złotym środkiem między 600R i 650L może byłoby zamontowanie silnika od dominatora (wersja z rozrusznikiem i kickstarterem) do 600R


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: So gru 10, 2011 6:39 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Wt lut 08, 2011 4:47 pm
Posty: 303
Lokalizacja: Gryfino
dzikm napisał(a):
600R na kopę miała chyba 130kg ...(ciach) podobno do tej 600r zarzucić zawiasy i lagi od kata, lekkie koła i nic więcej do szczęścia nie trzeba - nic lepszego w historii nie wymyślono :)


od 119 do 122 na sucho , 650L to rama 600 z silnikiem domina ale waga juz wzrosla i gabaryty silnika rowniez

do tej listy dodaj mocniejszy i zywotniejszy silnik z lepszym chlodzeniem , oraz mocniejsza rame przy tej samej wade calosci i w sumie bym sie zgodzil :) ale takie cuda tpo tylko w erze .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: Cz gru 29, 2011 10:23 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Ładna sztuka się koledze trafiła. W zasadzie jakby z salonu dopiero wyjechał. Fajnie to chodzi.

[ img ]

Mam pytanko. Jest sens ten recyrkulator spalin wywalać?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: Cz gru 29, 2011 11:45 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz lip 24, 2008 3:38 pm
Posty: 513
Lokalizacja: Kraków
W motocyklach nie stosuje się recylkulatorów spalin są tylko dopalacze które pompują powietrze do kolektorów wydechowych żeby niedopalone cząstki paliwa spaliły się do końca w kolankach, w niczym to poza wyższą temperaturą kolan nie przeszkadza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: Wt sty 03, 2012 6:57 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pt cze 19, 2009 2:22 pm
Posty: 195
Nówka sztuka, luknij do salonu http://powersports.honda.com/2012/xr650l/offroad.aspx
Powiem tak: bedzie Pan zadowolony:)
Witamy w klubie

Widzę że jakaś akcesoryjna płyta pod silnik jest, luster tylko i blachy brakuje.
JA nadal mam ten recylkulator, a kumpel wywalił, wcześniej myślałem że to jest żeby dopchnąć powietrza do spalin żeby rozrzedzić CO2 i żeby jakąś normę emisji przeszło, a może to właśnie o dopalenie chodzi, rury nie dotykaliśmy kto ma cieplejszą ten z pompą powietrza czy ten bez.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: Wt sty 03, 2012 7:24 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): So lut 12, 2011 1:29 am
Posty: 80
Lokalizacja: Zduńska Wola łódzkie
Cytuj:
W motocyklach nie stosuje się recylkulatorów spalin są tylko dopalacze które pompują powietrze do kolektorów wydechowych żeby niedopalone cząstki paliwa spaliły się do końca w kolankach, w niczym to poza wyższą temperaturą kolan nie przeszkadza.


i w każdym sprzęcie jest tak nieważne czy enduro czy skuter czy ścigacz ?? czyli wywalanie tego żeby ,,podnieść moc'' to tylko bzdurny mit ??

największą wadą xr650l jest podciśnieniowy gaźnik -połowa frajdy mniej niż na mechanicznym :D właśnie dlatego stare xl bardziej podobają mi się od xt bo mechaniczny gaźnik jak umiesz go używać (szarpnięcie manetką od zera do maxa powoduje chwilowe ,,przyduszenie'' a na podciśnieniowym gaźniku tego nie ma ) to dostarcza więcej frajdy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: Wt sty 03, 2012 9:57 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N lut 08, 2009 7:58 pm
Posty: 141
Lokalizacja: OLEŚNICA
Ja wyrzuciłem ten pieprznik dlatego że jest niepotrzebny a tylko zajmuje miejsce na silniku .Tylko nie zastanawiałem się jak on działa ale z tym pompowaniem powietrza do kolektorów to chyba przesada bo skąd niby miałby pompowac ? Raczej spaliny wracaja częściowo do puszki przed gażnik i powodują mniejszą zawortośc CO2 czyli tradycyjny recyrkulator .A gażnik podciśnieniowy ma ... zaletę nie kichnie ci w trakcie ambulowania gazem a że rolgaz i reakcja jest taka ciastowata to można sie przyzwyczaić . Wcześniej jak miałem XR 650R z mikuni z pompka to tgo funu bylo tak dużo że trudno bylo to znieść :lol: Mam znajomego dawnwgo zawodnika z rajdu P-D który specjalnie stosował gażnik podciśnieniowy żeby nie miec klopotów z kichnięciami ,jechac i robić wynik a nie mieć FUNU . :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda XR 650 L
PostNapisane: Wt sty 03, 2012 11:16 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz lip 24, 2008 3:38 pm
Posty: 513
Lokalizacja: Kraków
schemat dopalacza Hondy Dominator czyli tego z czego silnik ma XR650L
[ img ]

W skuterach czasem wąż zamiast brać powietrze z air boxu bierze je przez osobisty filterek gdyby miał na celu recylkulowanie spalin to nie spotykałoby się takiego rozwiązania.
Spaliny popłyną w drugą stronę tylko w wyniku awarii co może się zdarzyć i wtedy powstają opinie że jest to recylkulator ale to w chińczyku się może zdarzyć.

Samochodowym EGR steruje mikroprocesor otwierając zawór w dolnym zakresie obrotów przy małych obciążeniach silnika.


Jestem zwolennikiem w pełni mechanicznego gaźnika z prostego powodu ćwiczy on prawą rękę tak żeby zawsze otwierała przepustnicę dokładnie tyle ile potrzeba a nie poleganie na automacie. Dzięki czemu jest mniej nieprzewidzianych uślizgów i lepsza kontrola nad tylnym kołem na luźnych/mokrych nawierzchniach. Mechaniczne gaźniki zostały wyparte dlatego żeby użytkownik mógł dać od razu pełny gaz i uzyskać maksymalne przyspieszenie niczym się nie przejmując a w takim gaźniku się tak zrobić nie da.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 4   [ Posty: 60 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL