Autor |
Wiadomość |
PWAW
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: Cz lis 17, 2011 8:23 pm |
|
Dołączył(a): N maja 09, 2010 6:55 am Posty: 59
|
Czy będziesz dostosowywał zawieszenie pod tą większą masę motocykla? Myślę o wymianie sprężyn. Ile filtrów powietrza trzeba mieć ze sobą, jak często zmieniać i czyścić będąc już na tej pustyni?
|
|
Góra |
|
|
Krzemien
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: Cz lis 17, 2011 8:29 pm |
|
Dołączył(a): N sie 15, 2010 12:49 pm Posty: 1438 Lokalizacja: Warszawa
|
Sprezyny sa ok. Sa co prawda dosyc lightowo ustawione ale to nie motocross wiec ma byc odrobine wygodniej i mniej agresywnie. W CRF250R zmienilem teraz sprezyny na bardzo twarde pod 100kg jezdzca ale taki patent byłby zbyt ekstremalny do jazdy na dluzsza mete do WRki Planowalem zabrac ze 3-4 filtry powietrza zapakowane nasączone, 1 filtr oleju - nie chce sie zbytnio babrac na dzikim, sama zmiana oleju co 3-4 dni powinan wystarczyc.
|
|
Góra |
|
|
dudopl
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: Cz lis 17, 2011 9:06 pm |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
No to ja już wiem kto się będzie najlepiej w Maroku bawił :wink: Jak nie będzie dużo zabawy w piachu to filtry ci wystarczą. Aż tak się tam nie kurzy, jakiś inny szuter. Jak zabawa w piachu to zmiana wyjdzie codziennie. U nas tak było. Może ktoś ma inne doświadczenie.
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: Pt lis 18, 2011 12:07 am |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
Rzeczywiście ten piach na wydmach jest "niekurzący" ale za to wszędzie się wpycha.
|
|
Góra |
|
|
zul
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: Cz lis 24, 2011 2:28 pm |
|
Dołączył(a): So maja 30, 2009 10:39 pm Posty: 167 Lokalizacja: Szubin / Bydgoszcz
|
|
Góra |
|
|
Krzemien
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: So gru 03, 2011 12:44 am |
|
Dołączył(a): N sie 15, 2010 12:49 pm Posty: 1438 Lokalizacja: Warszawa
|
Dziś wreszcie przyszedl, czekałem ponad miesiąc na dostawe. Dobrze ze nie zamawiałem w ostatniej chwili :) Wygląda naprawde solidnie, gruby plastik. [ img ]
|
|
Góra |
|
|
dopra
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: N gru 04, 2011 4:07 pm |
|
Dołączył(a): Pn sie 18, 2008 8:31 am Posty: 2679 Lokalizacja: Poznań
|
Krzemien napisał(a): Dziś wreszcie przyszedl, czekałem ponad miesiąc na dostawe. Dobrze ze nie zamawiałem w ostatniej chwili :) Wygląda naprawde solidnie, gruby plastik. [ img ]Safari Tank jest bardzo odporny na uderzenia, nawet na skałach nie do zniszczenia, tylko rysy na zbiorniku, moim zdaniem b.dobry wybór.
|
|
Góra |
|
|
dudopl
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: N gru 04, 2011 4:42 pm |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
Jeśli zrobiony z tego samego materiału co w LC4 ADV to nie do zniszczenia, nie licząc długiego szlifa po asfalcie.
|
|
Góra |
|
|
PIOTHRUS
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: Śr gru 07, 2011 12:34 am |
|
Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 6:52 pm Posty: 1974 Lokalizacja: Kraków-Warszawa
|
Z filtrem luzz Krzemień i tak będziesz prowadził tą karawanę , na szpicy nikt nie kurzy . ale co trzy dni pewnie będziesz musiał go przemyć . gratuluje baku :)
|
|
Góra |
|
|
globtdm
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: Wt gru 13, 2011 9:43 pm |
|
Dołączył(a): N sty 11, 2009 10:34 pm Posty: 148 Lokalizacja: Olsztyn
|
Ładna beczułka, w zestawie miałeś kranik i korek czy ma pasować z oryginału ?
jak założysz zapuść fotę
Ciekaw jestem czy paliwo będzie z chodzić do końca, miałem acerbisa 15 L w exc 450 i nie z chodziło, zostawało około 2 L
|
|
Góra |
|
|
dudopl
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: Wt gru 13, 2011 10:17 pm |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
globtdm napisał(a): Ładna beczułka, w zestawie miałeś kranik i korek czy ma pasować z oryginału ?
jak założysz zapuść fotę
Ciekaw jestem czy paliwo będzie z chodzić do końca, miałem acerbisa 15 L w exc 450 i nie z chodziło, zostawało około 2 L Nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale faktycznie. Musi zostać jeśli gaźnik jest wyżej. Rozwiązaniem była by podciśnieniowa pompka paliwa taka jak w XT i KTM LC4 adv
|
|
Góra |
|
|
globtdm
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: Wt gru 13, 2011 10:46 pm |
|
Dołączył(a): N sty 11, 2009 10:34 pm Posty: 148 Lokalizacja: Olsztyn
|
dudopl napisał(a): globtdm napisał(a): Ładna beczułka, w zestawie miałeś kranik i korek czy ma pasować z oryginału ?
jak założysz zapuść fotę
Ciekaw jestem czy paliwo będzie z chodzić do końca, miałem acerbisa 15 L w exc 450 i nie z chodziło, zostawało około 2 L Nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale faktycznie. Musi zostać jeśli gaźnik jest wyżej. Rozwiązaniem była by podciśnieniowa pompka paliwa taka jak w XT i KTM LC4 adv Albo jak Ci zabraknie to przechylić kopnąć i pojechać :)
|
|
Góra |
|
|
Krzemien
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: Wt gru 13, 2011 11:22 pm |
|
Dołączył(a): N sie 15, 2010 12:49 pm Posty: 1438 Lokalizacja: Warszawa
|
moze w weekend bede mial chwile to poskrecam ja do kupy. Na 100% nie da sie wciagnac całego paliwa. Ciekawe bede zalewl i sprawdze od jakiego poziomu pali.
|
|
Góra |
|
|
Krzemien
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: So gru 17, 2011 3:53 pm |
|
Dołączył(a): N sie 15, 2010 12:49 pm Posty: 1438 Lokalizacja: Warszawa
|
|
Góra |
|
|
gw
|
Tytuł: Re: WR450 bardziej Rally niz enduro - droga Napisane: So gru 17, 2011 4:30 pm |
|
Dołączył(a): N lip 12, 2009 4:52 pm Posty: 494 Lokalizacja: Warszawa
|
Po pierwszym latanku daj znać jak wrażenia.
|
|
Góra |
|
|