Teraz jest Cz maja 02, 2024 12:19 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 7 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ubieramy KTM LC4 620
PostNapisane: Pn lip 26, 2010 8:52 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N lis 22, 2009 11:26 pm
Posty: 362
Kilka ciekawostek z mojego LC4 wybranych z tematu na forum XTZ, gdzie prowadzę cały opis tego co robię w moto ;]

Podwyższenie kierownicy zrobione ze starych tulei tylnego zawieszenia z POLO:
http://lh4.ggpht.com/_i_Af3mZrz1Y/TDtB5 ... 000021.JPG

Obowiązkowa puszka z RED BULL'a:
http://lh3.ggpht.com/_i_Af3mZrz1Y/TBitm ... 000012.JPG

Przeglądając ADVRIDER.COM i mając własne doświadczenia w wiejącym wietrze na moto doszedłem do wniosku, że potrzebuję szybę do KTM'a na dłuższe przeloty asfaltowe. Znalazłem taką fotę:


http://img69.imageshack.us/i/87837027l.jpg/

Szyba dla mnie idealna, lecz pojawiło się małe ale bo to szyba od BMW GS650 DAKAR, która kosztuję ponad 400zł a używek brak niestety :/
Ale, że ja jestem osobą, która wiele rzeczy potrafi wykonać sama to przystąpiłem do działania.
Wykorzystując jako wzór oryginalną owiewkę wziąłem się do roboty. Najpierw w ruch poszły nożyczki i taśma do pakowania. Po godzinie czasu otrzymałem coś takiego:

http://lh4.ggpht.com/_i_Af3mZrz1Y/TD9Iu ... 000001.JPG

Następnie dorobiłem jeszcze lekkie wygięcie szyby na samej górze tak jak to jest w DAKARZE.
W kolejnym dniu małe zakupy w postaci włókna szklanego i żywicy oraz 1h praca spowodowały powstanie tego:
http://lh6.ggpht.com/_i_Af3mZrz1Y/TEMPg ... C00046.JPG
Teraz kilka warstw maty jeszcze od wewnątrz na wzmocnienie owiewki i mamy efekt prawie końcowy:
http://lh5.ggpht.com/_i_Af3mZrz1Y/TEdSd ... 000001.JPG


Po założeniu szyby na moto okazało się, że trzeba dorobić mocowania. Do tego celu wykorzystałem stare dwa ramiona z lusterek i opaski hydrauliczne do podtrzymywania rur. Oto efekt końcowy już na moto:
http://lh5.ggpht.com/_i_Af3mZrz1Y/TEMQa ... C00050.JPG
Teraz wiatr swobodnie przepływa mi nad głową ;]
Zimą jeszcze tylko szyba zostanie wyszpachlowana na gładź i pomalowana na biało
Koszt to jakieś 35zł jak na razie do tej pory ;]

Jako, że sakwy już kiedyś zakupiłem i nie miałem do czego ich założyć musiałem zrobić stelaże do Kata. W tym celu zakupiłem stelaże od simsona za jedyne 31zł...5h pracy i naświetlone oczy i efekt wygląda tak:
http://lh5.ggpht.com/_i_Af3mZrz1Y/TEna4 ... C00055.JPG
http://lh6.ggpht.com/_i_Af3mZrz1Y/TEsn0 ... C00052.JPG
http://lh3.ggpht.com/_i_Af3mZrz1Y/TEna4 ... C00062.JPG
Stelaże są zrobione symetrycznie bo z prawej strony planuję jeszcze od strony koła założyć dodatkową bańkę na paliwo.

Jeszcze muszę je wyczyścić i pomalować ale najpierw malowanie pokoju mnie czeka, bo już od matki non stop słyszę, że na motor mam czas a pokój dalej nie pomalowany

PS: Sorki za jakość zdjęć ale nie chciało mi się iść po aparat i robiłem telefonem ;]



Co do fotek to nie chce mi dodać tematu bo jakiś odnośnik do zdjęcia jest źle określony :/ Jak będę miał czas to poprawię to ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieramy KTM LC4 620
PostNapisane: Pn lip 26, 2010 9:56 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sie 18, 2008 8:31 am
Posty: 2679
Lokalizacja: Poznań
lukasz_vip napisał(a):
Kilka ciekawostek z mojego LC4 wybranych z tematu na forum XTZ, gdzie prowadzę cały opis tego co robię w moto ;]

Podwyższenie kierownicy zrobione ze starych tulei tylnego zawieszenia z POLO:
[ img ]

Obowiązkowa puszka z RED BULL'a:
[ img ]

Przeglądając ADVRIDER.COM i mając własne doświadczenia w wiejącym wietrze na moto doszedłem do wniosku, że potrzebuję szybę do KTM'a na dłuższe przeloty asfaltowe. Znalazłem taką fotę:


http://img69.imageshack.us/i/87837027l.jpg/

Szyba dla mnie idealna, lecz pojawiło się małe ale bo to szyba od BMW GS650 DAKAR, która kosztuję ponad 400zł a używek brak niestety :/
Ale, że ja jestem osobą, która wiele rzeczy potrafi wykonać sama to przystąpiłem do działania.
Wykorzystując jako wzór oryginalną owiewkę wziąłem się do roboty. Najpierw w ruch poszły nożyczki i taśma do pakowania. Po godzinie czasu otrzymałem coś takiego:

[ img ]

Następnie dorobiłem jeszcze lekkie wygięcie szyby na samej górze tak jak to jest w DAKARZE.
W kolejnym dniu małe zakupy w postaci włókna szklanego i żywicy oraz 1h praca spowodowały powstanie tego:
[ img ]
Teraz kilka warstw maty jeszcze od wewnątrz na wzmocnienie owiewki i mamy efekt prawie końcowy:
[ img ]


Po założeniu szyby na moto okazało się, że trzeba dorobić mocowania. Do tego celu wykorzystałem stare dwa ramiona z lusterek i opaski hydrauliczne do podtrzymywania rur. Oto efekt końcowy już na moto:
[ img ]
Teraz wiatr swobodnie przepływa mi nad głową ;]
Zimą jeszcze tylko szyba zostanie wyszpachlowana na gładź i pomalowana na biało
Koszt to jakieś 35zł jak na razie do tej pory ;]

Jako, że sakwy już kiedyś zakupiłem i nie miałem do czego ich założyć musiałem zrobić stelaże do Kata. W tym celu zakupiłem stelaże od simsona za jedyne 31zł...5h pracy i naświetlone oczy i efekt wygląda tak:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Stelaże są zrobione symetrycznie bo z prawej strony planuję jeszcze od strony koła założyć dodatkową bańkę na paliwo.

Jeszcze muszę je wyczyścić i pomalować ale najpierw malowanie pokoju mnie czeka, bo już od matki non stop słyszę, że na motor mam czas a pokój dalej nie pomalowany

PS: Sorki za jakość zdjęć ale nie chciało mi się iść po aparat i robiłem telefonem ;]



Co do fotek to nie chce mi dodać tematu bo jakiś odnośnik do zdjęcia jest źle określony :/ Jak będę miał czas to poprawię to ;]


a teraz? zapomniałeś o [img]zdjecie[/img]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieramy KTM LC4 620
PostNapisane: Wt lip 27, 2010 7:38 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N lis 22, 2009 11:26 pm
Posty: 362
Właśnie dodałem [img]zdjęcie[/img] ale forum wywalało komunikat: zły rozmiar obrazka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieramy KTM LC4 620
PostNapisane: Wt lip 27, 2010 7:49 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So mar 07, 2009 8:34 pm
Posty: 1089
Czasami też mi się to zdarza, np. wkleiłem fotki z Ukrainy do relacji, po kilku dniach w innym wątku chcąc wykorzystać niektóre z nich (czyli ten sam link) i otrzymywałem komunikaty o złych rozmiarach obrazka. Korzystam z imageshack, być może chwilowy mniejszy transfer z tego serwera daje takie efekty. Na pewno nie jest to objaw zapomnienia o znacznikach img /img gdyż wówczas nie byłoby komunikatu o niewłaściwym rozmiarze obrazka, czyli img zostało właściwie wpisane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieramy KTM LC4 620
PostNapisane: Wt lip 27, 2010 7:56 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sie 18, 2008 8:31 am
Posty: 2679
Lokalizacja: Poznań
lukasz_vip napisał(a):
Właśnie dodałem [img]zdjęcie[/img] ale forum wywalało komunikat: zły rozmiar obrazka


bo to jedno zdjęcie było za duże


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieramy KTM LC4 620
PostNapisane: Śr lip 28, 2010 5:41 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
Witam

Łukasz, widzę że zbierasz się w dalszą drogę. Tylko czy na pewno LC4ka nada się do autostradowego śmigania? Bo te manele to nie bardzo zapakowane na off.
Będzie łatwiej dawać na gumę. Widziałem Cię w akcji na jakimś filmiku. Szacunek, ja przez 30 lat się tego nie nauczyłem.
Tą "szybę" to bym zamontował jakoś bardziej "elastycznie", bo jak nie daj boże przyjdzie przelatywać nad kierownica to może być problem z przyrodzeniem.
Jeszcze pytanko o te wysoko podniesione w półkach lagi. Ja nigdy tak daleko nie korygowałem wyprzedzenia. Lepiej idzie w ostrych nawrotach? A jak to działa na prostych a wyboistych kawałkach.

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieramy KTM LC4 620
PostNapisane: Śr lip 28, 2010 8:18 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N lis 22, 2009 11:26 pm
Posty: 362
Ja wiem, że LC4 nie nadaje się na dłuższe przeloty autostradowe, ale mi to nie przeszkadza. Miałem ST i sprzedałem bo jednak to nie było to czego pragnąłem.
Za dwa tygodnie lecę na Słowację. 350km w jedną stronę, a w ekipie same ścigacze. Średnia przelotowa to będzie około 120km/h. Niestety ale w moich regionach pojęcie ENDURO ma tak małe znaczenie, że tkwie tu sam jak palec :/ Po woli i zaczynam umawiać się na jakieś wyprawy bardziej off przez różne fora z ludzikami ze Śląska.

Co do tych lag to one tak były wpuszczone w te półki jak kupiłem moto i ja już ich nie wyciągałem. Na razie mi się dobrze jeździ a nie chcę ich wyciągać bo i tak LC4 ma dość duży promień skrętu, a korekta spowodowała by tylko zwiększenie promienia ;] ST na mniej razy w garaży zawracałem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 7 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL