Autor |
Wiadomość |
dzikm
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Wt sie 31, 2010 3:04 pm |
|
Dołączył(a): Pt cze 19, 2009 2:22 pm Posty: 195
|
Tytuł: Ubieranie DRZ400Ta konstrukcja jest genialna, lepsza od tej mojej co opisałem do której dałeś linka To pudełko to krzyżówka tourateha + wodoszczelność pudełka po kanapkach, i dodatkowo jeszcze potrójna amortyzacja wstrząsów jest. Interesuje mnie tylko skąd wziąłeś tak płaskie fajne pudełko do larka 43.2 wiem wiem z kuchni ale skąd się tam wzięło :) ? http://holan.pl/pl/product/259/266/1963 ... o_Nuvi_550
|
|
Góra |
|
|
Synaj
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Wt paź 26, 2010 6:04 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Śr sty 21, 2009 2:22 pm Posty: 698 Lokalizacja: Warszawa
|
Odgrzeję temat... Poszukuję z kiepskim skutkiem bagażnika/stelaża pod sakwy do drz 400s :? . czy macie może kontakt do kogoś, kto takie rzeczy do drz-ty produkuje bądź już to kiedyś robił i wykona na zamówienie bez konieczności dostarczenia motka do pomiarów
|
|
Góra |
|
|
gooneybird
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Cz paź 28, 2010 6:30 pm |
|
Dołączył(a): Wt wrz 15, 2009 9:06 pm Posty: 90 Lokalizacja: Trzebnica
|
Cześć, Ja mam takie stelarze z Hepco- Becera i zdaje się, że w firmie Holan powinni mieć wymiary :wink: Pewnie bez Twojego moto dorobią.
|
|
Góra |
|
|
globtdm
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: So gru 11, 2010 9:43 pm |
|
Dołączył(a): N sty 11, 2009 10:34 pm Posty: 148 Lokalizacja: Olsztyn
|
Witam
Czy ktoś z was może w drz 400s zdejmował dopalacz spalin ? lub ma wymontowany ?
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
klos242
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Pn gru 20, 2010 10:11 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Wt lut 24, 2009 2:04 pm Posty: 744 Lokalizacja: Tarnow
|
Nie chcę zaczynać nowego tematu a mam pytanie: czy ktoś wie gdzie kupić ślizg łańcucha ten na wahacz do DRZ??? za oryginał chcą ponad 200zł a żadnego akcesoryjnego nie mogę znaleźć :( Lub może ktoś wie czy pasuje od RMZ bo wygląda podobnie?
|
|
Góra |
|
|
keton
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Pn gru 20, 2010 10:36 pm |
|
Dołączył(a): Pt sie 01, 2008 9:31 pm Posty: 269 Lokalizacja: Przeworsk
|
szukaj na alledrogo gościa davopl ma dużo gratów do drz. Powinien mieć
|
|
Góra |
|
|
klos242
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Pn gru 20, 2010 10:50 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Wt lut 24, 2009 2:04 pm Posty: 744 Lokalizacja: Tarnow
|
Dzięki - wysłałem pytanie
|
|
Góra |
|
|
stachu
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Cz sty 20, 2011 8:34 am |
|
Dołączył(a): Pn wrz 20, 2010 7:13 am Posty: 102
|
Czy zastanawialiście się nad przerobieniem DRZ SM na E? SM'y wydaje mi się są mniej wymęczone od E i mają twardsze zawieszenie. Jest to dla mnie plusem. Ważę prawie 100 kg. Czy założenie kół enduro do SM sprawdzi się w terenie?
|
|
Góra |
|
|
klos242
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Cz sty 20, 2011 10:34 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Wt lut 24, 2009 2:04 pm Posty: 744 Lokalizacja: Tarnow
|
sm ma nizsze zawieszenie, do tego przerobki silnika - chyba nie warto lepiej sobie odremontowac wersje E bo kupic dobrego to chyba malo wykonalne :?
|
|
Góra |
|
|
Mario
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Pt sty 21, 2011 9:25 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 11:05 am Posty: 897 Lokalizacja: Wrocław
|
Masz inny skok zawieszenia, duża tarcze hamulcową (SM) oraz słabsza wersja 40 konna jak w DRZ w S.
|
|
Góra |
|
|
michur
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Pt sty 21, 2011 3:30 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): So kwi 19, 2008 10:05 pm Posty: 509 Lokalizacja: Wrocław/Dobczyce/Brzączowice
|
Mario napisał(a): Masz inny skok zawieszenia, duża tarcze hamulcową (SM) oraz słabsza wersja 40 konna jak w DRZ w S. Wiesz Mario...Technika trzeba nadrabiac,technika...Nie mozna zapomniec iz literka S w oznaczeniu Drz oznacza nic innego jak SUPER. he.
|
|
Góra |
|
|
Mario
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Pt sty 21, 2011 3:58 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 11:05 am Posty: 897 Lokalizacja: Wrocław
|
To ja wiem, ale łatwiej zwykła wersje przerobić na SM niż odwrotnie. Zacisk, tarcza, zawiecha.....
|
|
Góra |
|
|
klos242
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Wt mar 01, 2011 12:05 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Wt lut 24, 2009 2:04 pm Posty: 744 Lokalizacja: Tarnow
|
Odświeżając temat pochwalę się efektami mojej zimowej pracy [ img ][ img ][ img ]Jako że ładna sztuka DRZ400E jest praktycznie nie do zdobycia postanowiłem dać szansę typowej "igle" z allegro i ofiarować jej drugą młodość :D Motocykl został rozebrany do ostatniej śrubki, rama wypiaskowana i pomalowana proszkowo, wszystko dokładnie wyczyszczone i naprawione, wszystkie łożyska są nowe, dosłownie każdą część oglądałem osobno jak coś było nie tak zostało poprawione. Przy okazji zostało wprowadzonych trochę zmian: tylne koło 19", kierownica fat bar, handbary Polisport, kompletny wydech tytanowy Leo, przełożenie 13/50, aluminiowa pyta pod silnik, tarcze hamulcowe nacinane, nowa okleina trochę podpatrzona ale własnej produkcji :twisted: oraz wiele innych drobnych. Motocykl jest dość odchudzony jeszcze nie ważyłem więc nie wiem dokładnie o ile. Teraz tylko czekam pierwszych cieplejszych dni..... :wink:
|
|
Góra |
|
|
gw
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Wt mar 01, 2011 7:47 am |
|
Dołączył(a): N lip 12, 2009 4:52 pm Posty: 494 Lokalizacja: Warszawa
|
Odchudzony :shock: z tego co piszesz to raczej dociążony :mrgreen: DRZ to fajny motek, pochwal się jak go odchudzałeś :?:
|
|
Góra |
|
|
klos242
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Wt mar 01, 2011 8:34 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Wt lut 24, 2009 2:04 pm Posty: 744 Lokalizacja: Tarnow
|
Dołożyłem tylko aluminiową płytę pod silnik i nakładki na dekle, ale ściągnięte zostały oryginalne osłony, zato wydech jest zdecydowanie lżejszy(kolega ma aluminiowego Leo to mój waży 2/3 z tego nie wspominam już o oryginale), kierownica i tarcze też do tego mini akumulator(lżejszy niż oryginał) z elektryki zostało minimum, tylny błotnik z lampą led dodatkowo powycinany, przedni też powycinany, drobiazgi typu aluminiowe śruby tam gdzie można było dać mało istotne ale są. Pozatym brak licznika, napędu licznika, lusterek i innych niepotrzebnych mocowań.(założę jak będę jeździł po drodze a w teren nie będzie) Tak jak pisałem nie ważyłem jeszcze ale napewno trochę urwałem.
|
|
Góra |
|
|