Autor |
Wiadomość |
sowizdrzal
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: N cze 12, 2011 8:05 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N maja 09, 2010 7:51 am Posty: 563 Lokalizacja: Chorzów
|
rrolek napisał(a): Prościej chyba dotoczyć tulejkę i dołożyć simering. Prędkościomierz? I tak linka zatrze się i ukręci (no chyba że po suchym śmigany tylko sprzęcik Jasne, że prościej. Całe kombinowanie odbyło się tylko po to, żeby ten licznik jednak działał (mam wersję S). Dziwnie się jeździło z linką podwiązaną drutem do lagi :D mm1234 - widziałem patenty z zastosowaniem nawet zwykłego licznika rowerowego (nie wiem jak trwałe, mogę odesłać do właściciela). Są też niezłe liczniki marki Vapor, ale to już większy koszt. Przy okazji - orientuje się ktoś, dlaczego mimo właściwej ilości oleju na bagnecie jest go ciągle za mało (sprawdzam po przepisowych 3 min. grzania i 3-ch odczekania)? Kilka niepotrzebnych dolewek spowodowało, że mam simmeringi do wymiany :)
Ostatnio edytowano N lip 10, 2011 7:54 am przez sowizdrzal, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Góra |
|
|
mm1234
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: N cze 12, 2011 9:02 pm |
|
Dołączył(a): So lut 12, 2011 1:29 am Posty: 80 Lokalizacja: Zduńska Wola łódzkie
|
Cytuj: mm1234 - widziałem patenty z zastosowaniem nawet zwykłego licznika rowerowego (nie wiem jak trwałe, mogę odesłać do właściciela). Są też niezłe liczniki marki Vapor, ale to już większy koszt. przerabiałem to w crmie i jestem raczej przeciwnikiem....zawsze są kosmiczne kombinacje z montażem czujnika i magnesu bo muszą być bardzo blisko siebie i pod odpowiednim kątem, 2 razy zgubilem magnesik ze szprych bo szprycha motocyklowa jest za gruba żeby fabryczny uchwyt pasował i ogólnie jestem raczej na nie :D jest ślimak wypada go wykorzystać.....jak uda mi się za normalną kasę kupić licznik od S (100-150 zł max) to zainstaluje taki sobie :D raz poszedł na allegro za 113 ale przeoczyłem koniec aukcji :( z tego co sie orientuje koła ślimaki i linki są identyczne, tylko że E ma licznik km a S-ka wypaśny komputerek :D njabardziej ZA byłbym gdyby pasował jakiś licznik od małego taniego dual sporta np od dt80 bo łatwo dostać i najbardziej mi sie podoba wizualnie i ma wszystko co potrzebuje (km, km dzienne i prędkość mnie do 120 raczej styknie mam seryjne przełożenie w E, ponad 130 chyba nie poleci, zresztą i tak rzadko latam szybciej niż 80 :D ) no ale szkoda mi w ciemno kupować bo to nie jest chodliwy towar i jak będzie kosmicznie przekłamywał to raczej tego nie sprzedam i kasa wywalona w błoto stąd pytam :D Cytuj: Przy okazji - orientuje się ktoś, dlaczego mimo właściwej ilości oleju na bagnecie jest go ciągle za mało (sprawdzam po przepisowych 3 min. grzania i 3-ch odczekania)? Kilka niepotrzebnych dolewek spowodowało, że mam simmeringi do wymiany :) ja sprawdzam w E trochę innaczej.....nie czekam 3min tylko odrazu po 3min pracy na jałowych sprawdzam....i trochę musze dolewać co wypad ale mój ma bardzo trudne życie co chwila leży i kolega mi tłumaczył że od gleb, olej ucieka przez odmę i nic dziwnego że musze dolewać jak co chwila leżę albo ściągam go na boku z podjazdu :D narazie są to śmieszne ilości typu 10-20ml co 2 dniowe ostre pałowanie więc raczej się tym nie martwię......
|
|
Góra |
|
|
grzybek
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: N cze 12, 2011 9:54 pm |
|
Dołączył(a): Pn lis 22, 2010 7:39 pm Posty: 161
|
[ img ]Z sobotniego wypadu. 3xDRZ 400E Zdjęcie pod tytułem kochanie zaraz wracam :lol:
|
|
Góra |
|
|
rrolek
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: N cze 12, 2011 9:55 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am Posty: 1497 Lokalizacja: z krzaczorów
|
Witam
Ja od nowości jeżdżę z najtańszą rowerową Sigmą. Fakt, czujnik i mocowanie magnesu self made (oryginalne to lipa) i czasami gdzieś po stykach głupieje. Generalnie polecam, tanie i w miarę niezawodne.
Pozdr rr
|
|
Góra |
|
|
sowizdrzal
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Wt cze 14, 2011 2:09 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N maja 09, 2010 7:51 am Posty: 563 Lokalizacja: Chorzów
|
mm1234 napisał(a): njabardziej ZA byłbym gdyby pasował jakiś licznik od małego taniego dual sporta np od dt80 bo łatwo dostać i najbardziej mi sie podoba wizualnie i ma wszystko co potrzebuje (km, km dzienne i prędkość mnie do 120 raczej styknie mam seryjne przełożenie w E, ponad 130 chyba nie poleci, zresztą i tak rzadko latam szybciej niż 80 :D ) no ale szkoda mi w ciemno kupować bo to nie jest chodliwy towar i jak będzie kosmicznie przekłamywał Licznik zlicza obroty koła więc jeśli będzie od sprzęta z przodem 21'', to powinno chodzić, bo obwód koła się zgadza. Różnica może natomiast być na przekładni ślimaka i na drugiej, już w samym liczniku. Tu mogą dziać się cuda :) Mój oryginalny licznik od S też przekłamuje min. 10%, sprawdzałem z GPSem. Ale to raczej wina poślizgu koła, podobnie jest w autach. Następnym razem nie będę się bawił, tylko założę rowerowy (albo vapor, jak kaska pozwoli).
|
|
Góra |
|
|
sowizdrzal
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Pt cze 17, 2011 9:27 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N maja 09, 2010 7:51 am Posty: 563 Lokalizacja: Chorzów
|
PYTANIEJest zbiornik Clark, kranik paliwa jest niżej niż rurka w gaźniku. Z dostarczaniem paliwa raczej nie będzie problemu, ale kwestia wężyka: 1. standardowy jest za krótki 2. samochodowa 8-ka nie wygina się aż tak bardzo (jest za sztywna) 3. Może igielitowy (lekka obawa o wytrzymałość i temperaturę od silnika) 4. Krótszy kranik (ostateczność, i tak już zdjąłem centymetrowy dystans)? Jak poradziliście sobie w podobnej sytuacji?? [ img ]Możliwa odpowiedź jest tutaj, ale nie widzę dokładnie co on ma na tej rurce: http://www.touringted.com/_gallery_/mai ... temId=2411grzybek napisał(a): Kolego mógł byś wrzucić wymiary tych osłon na chłodnicę ?? i jakieś dokładne zdjęcia przed za instalowaniem na moto ? grzybek przepraszam za zapominalstwo, może się jeszcze przyda: [ img ][ img ]
|
|
Góra |
|
|
grzybek
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Pt cze 17, 2011 10:42 am |
|
Dołączył(a): Pn lis 22, 2010 7:39 pm Posty: 161
|
Co do wężyka to znajomi zakładali od hydrauliki siłowej olejoodporny wężyk. Między tym jeszcze dodali filtr paliwa (mały plastikowy) i to raczej jest na tym zdjęciu z pod linku. O temperaturę to bym się nie martwił.
|
|
Góra |
|
|
mm1234
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Pt cze 17, 2011 8:48 pm |
|
Dołączył(a): So lut 12, 2011 1:29 am Posty: 80 Lokalizacja: Zduńska Wola łódzkie
|
[ img ]Uploaded with ImageShack.uslicznik od dt 80 zamontowany prowizorycznie do testów :D do 50km/h pokazuje ok, wyżej nie testowałem bo nie miałem punktu odniesienia do wyższych prędkości (do 50km/h służył mi kumpel na moim skuterku , a skuterek szybciej nie pojedzie :D mocowanie linki jest identyczne pasuje bez problemów.........licznik od dt 80 jest wyskalowany do 140km/h(dla E na 14/47 spokojnie starczy) ma przebieg całkowity, dzienny do 1000km zerowany, no i prędkość i podświetlenie żaróweczką....... dt 125 ma identyczny.....teraz poluje na sam licznik wtedy bedę kombinował z normalnym mocowaniem bo ten musiałem oddać :D
|
|
Góra |
|
|
Fillord
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Pt cze 17, 2011 9:15 pm |
|
Dołączył(a): So kwi 23, 2011 9:49 pm Posty: 61 Lokalizacja: Gdańsk
|
Panowie, jak chcecie do DRZ montować liczniki to nie bierzcie z przebiegiem większym niż 30-40 tyś. Przy 50 tyś pojawiają się problemy z małym licznikiem a jeszcze jak był cofany... Najlepszy będzie licznik od dt 125 - można wyrwać młodsze roczniki z mniejszymi przebiegami. Mniejsze prawdopodobieństwo że coś siądzie. Co do przekłamywania... jak nie rozbierany to wskazuje idealnie. U mnie pokazuje równo z GPS.
|
|
Góra |
|
|
mm1234
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: So cze 18, 2011 8:02 pm |
|
Dołączył(a): So lut 12, 2011 1:29 am Posty: 80 Lokalizacja: Zduńska Wola łódzkie
|
Cytuj: Mniejsze prawdopodobieństwo że coś siądzie. Co do przekłamywania... jak nie rozbierany to wskazuje idealnie. U mnie pokazuje równo z GPS. w dt pokazuje idealnie to też wiem ale chodzi o to o czym pisze sowizdrzal że może sie różnić przekładnia w ślimaku.... kiedyś zakładałem licznik od xt 600 do bodajrze mtxa 80 to zawyżał o 30km/h (jak jechałem 50 to było na liczniku 80 :D ) włąsnie przez różnicę w przekładni ślimaka.......w drz testowałem licznik od dt do 50km/h i było ok.....
|
|
Góra |
|
|
sowizdrzal
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Cz cze 23, 2011 6:17 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N maja 09, 2010 7:51 am Posty: 563 Lokalizacja: Chorzów
|
sowizdrzal napisał(a): PYTANIE Jest zbiornik Clark, kranik paliwa jest niżej niż rurka w gaźniku. Z dostarczaniem paliwa raczej nie będzie problemu, ale kwestia wężyka: 1. standardowy jest za krótki 2. samochodowa 8-ka nie wygina się aż tak bardzo (jest za sztywna) 3. Może igielitowy (lekka obawa o wytrzymałość i temperaturę od silnika) 4. Krótszy kranik (ostateczność, i tak już zdjąłem centymetrowy dystans)? Jak poradziliście sobie w podobnej sytuacji??
Pomógł wężyk od hydrauliki siłowej o średnicy wewnętrznej 7.5mm (12pln/m brutto). ,,Ósemka'' też by pasowała, ale ma dużo grubszą ściankę i nie zgina się tak dobrze. :)
|
|
Góra |
|
|
kalina
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: N cze 26, 2011 9:40 pm |
|
Dołączył(a): Cz lut 05, 2009 11:02 am Posty: 124
|
szukam osłon chłodnic do dr-z , gdzies dzwoni coś brzęczy, ale nigdzie nie ma i można dostać, może ktoś pomóc, bowiem moje chłodnice dostały po dupie..
|
|
Góra |
|
|
sowizdrzal
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Wt cze 28, 2011 10:16 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N maja 09, 2010 7:51 am Posty: 563 Lokalizacja: Chorzów
|
kalina napisał(a): szukam osłon chłodnic do dr-z , gdzies dzwoni coś brzęczy, ale nigdzie nie ma i można dostać, może ktoś pomóc, bowiem moje chłodnice dostały po dupie.. Ja swoje (kilka postów wyżej) kupiłem przez e-bay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... &viewitem= (przesylka do Polski tylko 13 $). Innych możesz szukac na www.thumpertalk.com, są inne i trochę droższe.
|
|
Góra |
|
|
rrolek
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Wt cze 28, 2011 7:57 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am Posty: 1497 Lokalizacja: z krzaczorów
|
Witam
Tyle, że jak chłodnice sfatygowane, to nie koniecznie dadzą się w osłony wpasować.
Pozdr rr
|
|
Góra |
|
|
grzybek
|
Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400 Napisane: Cz lip 07, 2011 8:07 pm |
|
Dołączył(a): Pn lis 22, 2010 7:39 pm Posty: 161
|
Wiecie może jakie są łożyska w wahaczu drz?. Planuję wymianę ponieważ wahacz ma luzy na boki. Ewentualnie jakie uszczelniacze tam się znajdują. Nie mogę nic nigdzie znaleźć. http://suzukidr.pl/forum/index.php?acti ... topic=7665tu jest trochę opisane, ale mało konkretów. Co jeszcze będzie jeszcze potrzebne, aby ten temat ogarnąć i pozbyć się luzu.
|
|
Góra |
|
|