Autor |
Wiadomość |
ex1
|
Tytuł: czy ktoś jeździl może Yamahą xt 660 r i 660 x?? jak wrażenia Napisane: Pt lis 30, 2007 8:48 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
czesć ciekaw jestem waszych ocen co do tych 2 motorków..?
co o nich sadzicie../?
|
|
Góra |
|
|
andrej81
|
Tytuł: Napisane: Śr sty 21, 2009 11:24 pm |
|
Dołączył(a): Pn sty 19, 2009 9:06 pm Posty: 17 Lokalizacja: środa śląska
|
witam! osobiście posiadam na stanie wersie R i jestem z niego zadowolony, w terenie radzi sobie dobrze (dobre kapcie i potrafi wjechac prawie wszędzie :lol: ) , nie jest ciężki 160 kg. silnik posiada wystarczajaco mocy na każdy rodzaj jazdy. silniczek jak na singla pracuje bardzo równo i nie trzesie. w ustawieniach serwisowych można zmieniaać parametry mieszanki (przydaje sie w krajach wschodnich) oszczedny na trasie spalanie koło 4 litrów. zawieszenie mogło by byc lepsze ale osób używajacych moto wszechstronnie powinno wystarczyc. 8) wady? słabe uszcelniacze seryjne przedniego zawieszenia, slaba ochrona przed wiatrem ale cos za coś. co do wytrzymałości silnika nic nie moge powiedzieć bo mam przebieg tylko 35 tys, ale słyszałem o 75 tys i jeszcze śmigaja...
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 22, 2009 12:39 am |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
andrej81 napisał(a): witam! osobiście posiadam na stanie wersie R i jestem z niego zadowolony, w terenie radzi sobie dobrze (dobre kapcie i potrafi wjechac prawie wszędzie :lol: ) , nie jest ciężki 160 kg. silnik posiada wystarczajaco mocy na każdy rodzaj jazdy. silniczek jak na singla pracuje bardzo równo i nie trzesie. w ustawieniach serwisowych można zmieniaać parametry mieszanki (przydaje sie w krajach wschodnich) oszczedny na trasie spalanie koło 4 litrów. zawieszenie mogło by byc lepsze ale osób używajacych moto wszechstronnie powinno wystarczyc. 8) wady? słabe uszcelniacze seryjne przedniego zawieszenia, slaba ochrona przed wiatrem ale cos za coś. co do wytrzymałości silnika nic nie moge powiedzieć bo mam przebieg tylko 35 tys, ale słyszałem o 75 tys i jeszcze śmigaja...
dzięki andrej za wypowiedź :)
ale ten post napisałem 1,5 roku temu,kiedy sie jeszcze wahalem co kupić i zbierałem opinie. jeździlem nową tenerką która ma taki sam silnik. jak na 48 KM idzie fajnie :)
ogolnie wizualnie bardziej mi sie podobala wersja x..:)
i taką chcialem ale ostatecznie staneło na LC8..
i jest GIT :D
|
|
Góra |
|
|
Al-Batar
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 22, 2009 3:34 pm |
|
Dołączył(a): Wt sty 13, 2009 11:28 am Posty: 58 Lokalizacja: Otwock
|
andrej81 a jak z prędkościami w trasie? tak ze 130-140 daje rade utrzymac?
i ten zawias jeśli chodzi o teren szybko wymięka? (poza uszczelniaczami)
Myśle nad zmianą sprzeta i mam poważny dylemat a ta XT cenowo to spoko oferta, tylko mam nadzieje że temperamentu to to nie ma jak stara xt 600 bo przy tym to moja wiekowa xl-a to rakieta :D
|
|
Góra |
|
|
pancio
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 22, 2009 6:28 pm |
|
Dołączył(a): Pn wrz 22, 2008 12:19 pm Posty: 366 Lokalizacja: Neustadt an der Weinstrasse
|
Ja również posiadam xt-r i powiem krótko nie do ........ uszczelniacze orginały szybko rzygają ja zmieniłem na Ariete i jest git od 10 tyś . Jeżeli chodzi o prędkość 130 -140 jest spoko gorzej 160 łapie węża ale da się jechać .
|
|
Góra |
|
|
andrej81
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 22, 2009 7:44 pm |
|
Dołączył(a): Pn sty 19, 2009 9:06 pm Posty: 17 Lokalizacja: środa śląska
|
zawsieszenie jest wystarczające na normalna jazde dobrze wybiera dziury w terenie i jest wytrzymale co do uczczelniaczy seryjnych to szybko siadaja od jazdy na kole. polecam maszyne jest warta uwagi. :D pancio może ci potwierdzic bo tez ja pare lat ładnych ma i rumunie przeżyła... :lol: a co predkości przelowowych to 130-140 nie robi problemów ale wiadomo juz wiatr daje sie we znaki. a i na serpentynkach potrafi casem pogonic ścigi...
|
|
Góra |
|
|
andrej81
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 22, 2009 7:50 pm |
|
Dołączył(a): Pn sty 19, 2009 9:06 pm Posty: 17 Lokalizacja: środa śląska
|
EX1 jestem swiezy na forum i dopiero zauwazyłem temat. a co do wyboru wybraleś najlepiej jak można... ja tez mysle o zmianie na lc8 ale bariera sa finanse moze w przyszłym sezonie 8)
|
|
Góra |
|
|
Al-Batar
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 22, 2009 8:32 pm |
|
Dołączył(a): Wt sty 13, 2009 11:28 am Posty: 58 Lokalizacja: Otwock
|
Generalnie mówicie ze sprzęcik godny polecenia...mam jeszcze troche czasu do powrotu...więc jeszcze sobie pozbieram opinie......lc8 tez jest w grupie zainteresowania tylko właśnie te opinie na temat niezawodnosci KaTów rózne... jedni chwala inni nie....ale jednak wydaje mi sie ze ilosc zalet przycmiewa swym blaskiem wady, dzięki pozdro.
|
|
Góra |
|
|
pancio
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 22, 2009 9:57 pm |
|
Dołączył(a): Pn wrz 22, 2008 12:19 pm Posty: 366 Lokalizacja: Neustadt an der Weinstrasse
|
Lc8 a xt-r niema co porównywać ktoś jest zdecydowany na to , albo na to dwa światy 8)
|
|
Góra |
|
|
andrej81
|
Tytuł: Napisane: Pt sty 23, 2009 11:31 pm |
|
Dołączył(a): Pn sty 19, 2009 9:06 pm Posty: 17 Lokalizacja: środa śląska
|
jeśli w zakup moto planujesz wydac ok 20 tys. lubisz cięzki off road i przeloty szybkie i długie to sa tylko dwa niezawodne motocykle africa twin i troszke niższy Lc8 :)
|
|
Góra |
|
|