Teraz jest Cz mar 28, 2024 11:04 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 14 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kawasaki KLX 650r a 650c
PostNapisane: N mar 21, 2010 2:35 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N lut 08, 2009 7:58 pm
Posty: 141
Lokalizacja: OLEŚNICA
Czy ktoś obeznany z tematem może określić podstawowe różnice pomiędzy tymi modelami , z naciskiem :D na różnice silnikowe /o kopajce i rozruszniku mi wiadomo/ Czy jest to ten sam silnik tylko rozrusznik dołożony? Ktoś napisał że w terenie 650c to tragedia ? z powodu ciężaru czy jeszcze dochodzą inne trudności ? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLX 650r a 650c
PostNapisane: N mar 21, 2010 6:53 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N lis 22, 2009 11:26 pm
Posty: 362
Z tego co ja wiem to na pewno w wersji R: brak stopek dla pasażera, brak bagażnika z tyłu, tylny amor ze zbiorniczkiem gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLX 650r a 650c
PostNapisane: N mar 21, 2010 7:12 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Stały u mnie w garażu kiedyś dwie sztuki 650c. Koledzy mieli. Całkiem fajne moto w terenie.
Co do R to nie miałem okazji pomacać ale tam chyba zawieszenie ma jakąś regulację (tak słyszałem) i większe skoki+ krótszy wachacz co daje razem zupełnie inna geometrię. No i dość lekka jest ta R-ka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLX 650r a 650c
PostNapisane: N mar 21, 2010 8:24 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N lut 08, 2009 7:58 pm
Posty: 141
Lokalizacja: OLEŚNICA
Dziękuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLX 650r a 650c
PostNapisane: N mar 21, 2010 8:57 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
A co do silnika to nie wiem czy tam są takie same, ale ten 650c to całkiem żwawy motor na gaźniku keihina jakimś. Naprawdę fajnie się zbierał, poręczny prawie jak lc4. Ta R-ka musi być cool :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLX 650r a 650c
PostNapisane: Wt mar 30, 2010 12:10 am 
Aktywny

Dołączył(a): Pn wrz 08, 2008 5:59 pm
Posty: 101
Lokalizacja: Zach. Londyn
Ja mialem ''R'' ke i to dwa rozne swiaty od wersji ''C''
Niby to samo ale R-ka w tym przypadku z pewnoscia zaslugiwala na ladna litere ''R''

R Moto duzo lzejze i sporo silniejsze,plastikowy (chyba 8L) bak, przod amor UD.
Nie mialem z nim zadnych problemow. To juz bylo troche lat temu gdy go ujezdzalem ;)
Z drugiego biegu przy lekkim gazie bez sprzegla moto walilo fikoly i mozna bylo zaliczyc plecy nie raz..
Stare ale jare ;)

Strasznie zalowalem, ze ja sprzedalem. Ale w trase to juz sie tym nie dalo jechac :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLX 650r a 650c
PostNapisane: N lis 21, 2010 10:10 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Pt paź 22, 2010 9:19 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Połczyn Zdrój
Z tego co mi wiadomo to są to te same silniki, zresztą w silniku z rozrusznikiem jest zaślepka w miejscu kickstartera.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLX 650r a 650c
PostNapisane: Pn sie 20, 2012 2:37 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): So sie 18, 2012 7:09 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Nałęczów, LPU
Siema,

czy jest tu ktoś kto ma wynalazek zwany klx650r i podzieli się uwagami dot. eksploatacji?
jak wygląda awaryjność tego sprzętu, co ile trzeba wymienic łańcuszki, czy je słychać gdy są zuzyte, chciałbym wymienic seryjny 8l zbiornik na 12l zbiornik z wersji 'c' - pytanie czy podejdzie?
czy ktos tym robil dalsze wycieczki tzn. 200-300km dziennie?

kupiłem to moto (a własciwie 2szt) niedawno, narazie rozebralem wahacz i kiwaczki, do wahacza jest regeneracja z allballsa za 180zł, ale niestety do kwiaczki juz tylko orginały i tu będzie nie milo, no ale trudno

przejechałem dopiero ze 20km, jezdzi sie podobnie jak na lc4, duza ,mocna koza, ochoczo wstaje na gumę, ładnie pali, gaznik podcisnieniowy jest latwy w obsłudze, moto nie szarpie, ma dół jak lokomtywa, ale góra też jest dosc dobra w odróznieniu od japońskiej konkurencji z tamtych lat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLX 650r a 650c
PostNapisane: Cz sie 23, 2012 9:44 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): So sie 18, 2012 7:09 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Nałęczów, LPU
czyżby nikt tutaj nie śmigał klxem? :mrgreen:

z istotnych informacji dodam, że remont kiwaczek kosztuje w tym moto ok 1000zł, warto więc dobrze sprawdzić przy zakupie...gdybym o tym wiedział pewnie urwałbym parę zł więcej przy negocjacjach

aha, 'r' ma wahacz z aluminium a 'c' stalowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLX 650r a 650c
PostNapisane: Cz sie 23, 2012 10:24 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Nie szło dopasować łożysk ze standartu w sklepie? Do siebie większość znajduję. Gorzej z tulejami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLX 650r a 650c
PostNapisane: Pt sie 24, 2012 6:24 am 
Zadomowiony

Dołączył(a): So sie 18, 2012 7:09 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Nałęczów, LPU
napewno nie ma uszczelniaczy pod te wymiary (albo mają dobry zewnętrzny wymiar, albo wewnętrzny), a stare mialem kiepskie, nie ma tez napewno dolnego łozyska amora ani tulejek, moze udałoby mi sie dobrac łozyska do kiwaczek, ale trzeba by dotaczać tulejki, ogólnie straszna rześba

jeszcze nie spotkałem sięz moto w którym mozna taki remont zrobic w sklepie z łozyskami, gdyby się dało to nikt nie brałby allballsow po 300zł, ze nie spomne o orginałach

chciałem kupic caly wahacz z kiwaczkami z allegro, ale były tylko do 'c', a tam jest inny wahacz i inne kiwaczki, byc moze by to nawet pasowało


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLX 650r a 650c
PostNapisane: Pt sie 24, 2012 9:05 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Jasne, do całego zawieszenia nie kupisz w sklepie. Ale niektóre można znaleźć. Z tym że w hondzie mogę kupić każdą pojedynczą sztukę łożyska czy tulei. Dlatego część biorę ze sklepu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLX 650r a 650c
PostNapisane: Pt sie 24, 2012 1:29 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): So sie 18, 2012 7:09 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Nałęczów, LPU
w kawie tez mozna każdy element dostac oddzielnie, zresztą ja jedno łozysko zostawiam stare, bo jest OK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLX 650r a 650c
PostNapisane: Pt sie 24, 2012 1:46 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
Witam

danek-dr napisał(a):
Nie szło dopasować łożysk ze standartu w sklepie? Do siebie większość znajduję. Gorzej z tulejami.

Tulejki dorabialiśmy kiedyś ('97?) do LC4 ze sworzni tłokowych od malucha. Robiły 3 lata.
Kwestia doboru odpowiedniej średnicy zewnętrznej (względnie niewielka zmiana rozmiaru łożysk igiełkowych też możliwa). Ta stal jest bardzo dobrze utwardzana i dokładnie szlifowane.
Może okazać się konieczne dorobienie tulei do środka tych sworzni jak oś ma dużo mniejszą średnicę, ale to już mniejszy problem. W kacie wszystko pasowało idealnie.

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 14 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL