Autor |
Wiadomość |
BASSRIDE
|
Tytuł: Napisane: Pn kwi 13, 2009 7:23 pm |
|
Dołączył(a): Pn cze 04, 2007 2:44 pm Posty: 493 Lokalizacja: Kraków
|
Ja proponuję Ci kierę o zmiennym przekroju, będzie to pewnie wymagało założenia przejściówki - ale to same plusy. Kiera będzie wyżej - lepsze prowadzenie na stojąco.
Kiera o zmiennym przekroju jest na prawde wytrzymała i ciężko ją wygiąć. Kup coś markowego, np, renthal, tomaselli
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Napisane: Pn kwi 13, 2009 8:42 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
|
Góra |
|
|
Mario
|
Tytuł: Napisane: Pn kwi 13, 2009 9:13 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 11:05 am Posty: 897 Lokalizacja: Wrocław
|
ja założyłem takie coś, koszty od 250- do 350
[ img ]
Kiera ma zmienna grubość, posiada efekt pamięci, kierownica wraca na swoje miejsce, sa wyższe modele ale wypasa za 600zł zakupisz ;)
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Napisane: Pn kwi 13, 2009 9:40 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
No własnie coś takiego bym chciał Mario... tylko jak to wszystko dopasować? głowię się na ten temat już od połowy dnia.
W stanach mówią, żeby instalować coś takiego:
http://blaisracingservices.com/honda/xr ... od_93.html
W połączeniu z taką przejściówką ponoć działa bardzo dobrze, bo odrazu jest podwyższenie:
http://www.amotostuff.com/Merchant2/gra ... mp_kit.jpg
Nie bardzo wiem jakie wymiary ma kierownica, bo w manualu nie ma o tym ani słowa a nie dorobiłem się jeszcze sówmiarki, na domiar złego podawane są 3 wymiary, które niewiele mi mówią. Kiedy napisałem do rabbitsport.pl z zapytaniem o kierownicę do mojego modelu hondy zapytał właśnie o wymiary :evil:
Jest jeszcze kierownica FLEXX
http://www.fasstco.com/products/flexx/bends.shtml
Mario co to za kiera i jaką masz tam przejściówkę? odrazu zapytam o handbary, bo ten mój plasticzak acerbisa owinął się dziś kilkukrotnie :)
|
|
Góra |
|
|
Mario
|
Tytuł: Napisane: Pn kwi 13, 2009 9:59 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 11:05 am Posty: 897 Lokalizacja: Wrocław
|
rano jeszcze raz zmierze by nie popełnić błędu dająć info, z tego co pamietam mam teraz 22 na zewnątrz, kupiłem nowe handaby UFO.
Wsio Ci jutro ustale, nie jest problem zmienić kiere, zakladasz przejściówke, w razie jak za mało możesz ja podwyższyć, ale ja zgubiłem gdzieś inne tuleje od moich obecnych plastikowych handarów ( po zmienie kiery były inne wymiary) więc wymieniłem na nowe UFO, z metalową szyną
|
|
Góra |
|
|
Mario
|
Tytuł: Napisane: Śr kwi 15, 2009 9:41 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 11:05 am Posty: 897 Lokalizacja: Wrocław
|
Domestos, pomogło coś moje info w poszukiwaniu? Udało Ci się coś załatwić?
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Napisane: So kwi 18, 2009 9:26 am |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
Rzeczywiście ta orginalna jest beznadziejna.
U siebie mam renthala 22mm z odkręcaną poprzeczką. (patrz strona trzecia) Dość "głęboki" ale podwyższenie będzie potrzebne.
Jeśli weźmiesz grubszą kiere tak jak np. ten protaper to bez adapterów się nie obejdzie. Końcówki grubych kierownic zazwyczaj są na 22mm, żeby rolgaz i manetki pasowały. nie wiem tylko jak z przełącznikami będzie. Ja u siebie nie mam :D .22mm jest w xr w standarcie.
Jak masz mniej niż 180cm to głęboki profil kiery powinien wystarczyć do wygodnej jazdy na stojąco, jeśli nie to podwyższenie.
Spokojnie możesz wziąść 22mm, oby firmowa. Prędzej przestawisz lagi w półkach niż ją zegniesz. Dobrze mieć też osłonę jakbyś chciał pocałować kierownię :D
No a potem tylko dobrać hanbary pod wymiar. Mam takie ufo jak Mario i są bardzo ok.
|
|
Góra |
|
|
pilot0608
|
Tytuł: Napisane: Wt kwi 28, 2009 1:19 pm |
|
Dołączył(a): Wt mar 24, 2009 2:26 pm Posty: 3 Lokalizacja: Oświęcim
|
Hej
Będzie to mój pierwszy post na forum :D zalogowałem się jakiś czas temu i do tej pory czytałem większość tematów, po kilka razy :) I im więcej czytam tym mniej wiem... Interesuje mnie motocykl bardziej terenowy ale taki, żeby na drodze sobie radził bardzo dobrze, tak abym mogł nim dojeżdzać do pracy 40km w jedną strone.
Myślałem o Hondzie XR650L, czy to w mire dobry wybór? Chce by motor był lekki, mobilny, zwrotny i zywotny i tak bym co chwile do przeglądu nie musiał jeździc no i żeby mało palił. Nie wiem dlaczego jest tak mało info w sieci o tej Hondzie...I dlaczego nie ma jej w ofercie na oficjalnej stronie Hondy...
Dlatego mnie to martwi bo chciałbym kupic motor nowy...Tak tradycyjnie zapytam doświadczonych osób jakie alternatywy były by jeszcze do tej Hondy? Moje wymagania są takie:
-Singiel
-Pojemność do 700ccm
-Marki za jakimi bym obstawał Honda, Yamaha, KTM :(
-Silnik nie wyzyłowany, najlepiej sprawdzona konstrukcja
To chyba tyle jak mi cos przyjdzie do głowy to dopisze :)
Prosze o pomoc w wyborze :)
|
|
Góra |
|
|
deltamotor1
|
Tytuł: wybór jednocylindrowca Napisane: Cz kwi 30, 2009 6:36 pm |
|
Dołączył(a): N lut 08, 2009 7:58 pm Posty: 141 Lokalizacja: OLEŚNICA
|
Honda xr650L to bardzo dobry wybór,jest to motocykl legendarny, mimo że nie jest wyczynowy to dobry kierowca tak nim pojedzie ze wielu za nim nie da rady,jednocześnie trwały i dobry na szosie. Inne pasujące to TTR,DR 650, KLR,KLX .
|
|
Góra |
|
|
globtdm
|
Tytuł: Re: Napisane: So sie 29, 2009 10:10 pm |
|
Dołączył(a): N sty 11, 2009 10:34 pm Posty: 148 Lokalizacja: Olsztyn
|
|
Góra |
|
|
gruber
|
Tytuł: Re: Honda XR 650 R Napisane: So paź 31, 2009 9:06 pm |
|
Dołączył(a): Śr paź 28, 2009 2:59 pm Posty: 165 Lokalizacja: kings lynn uk
|
Witam miłośników hondy XR650R.Mam nadzieję,ze podzielicie się waszymi doświadczeniami z tym sprzętem.Jezeli robiliscie jakies modyfikację i przeróbki to napiszcie o nich.Ja moją chcę przystosować do dłuższych wypadów oczywiście off road.Pozdrawiam i niech XR będzie z wami :D
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Re: Honda XR 650 R Napisane: So paź 31, 2009 10:32 pm |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
Witam. Nie wiem czy w uk jest gdzie polatać offem. Chyba że na wschód wywieziesz hąde 8) , wtedy opchnij te kółka sm i wsadzaj normalne, duża bańka i w drogę. Wrzóć fotkę swojej Xr, będzie co obgadywać. :wink:
|
|
Góra |
|
|
gruber
|
Tytuł: Re: Honda XR 650 R Napisane: N lis 01, 2009 1:21 pm |
|
Dołączył(a): Śr paź 28, 2009 2:59 pm Posty: 165 Lokalizacja: kings lynn uk
|
Masz rację w uk off road jest na wymarciu,ale trzeba sobie jakoś radzić.Jest sporo torów motocrosowych ale to nie to.Rozglądam się właśnie za dużym baczkiem i nową kierą.Za tydzień jest Dirt Bike Showhttp://www.dirtbikeshow.co.uk/ może tam coś znajdę.Załączam pare fotek do oceny. :mrgreen:
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Re: Honda XR 650 R Napisane: N lis 01, 2009 5:19 pm |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
No... Widzę sporo dodtków masz. Pod ten zawias usd od sm wejdzie orginalne koło 21"? . Jak nie, to warto zapleść na nowej piaście obręcz. Koszt niewielki, a będzie sztywniejszy przód, no i praca tego usd (jak widzę showa) na pewno lepsza niż orginału, choć i jemu nie ma co zarzucić. Nie przeszkodzi nawet to że jest zestrojony pod sm, jeśli wogóle jest. Sam taki amor usd ( + półki ze sztycą) to duży koszt, więc fajnie go dostać w cenie bajka. Na zbiorniku gazu tylnego amorka widzę naklejkę jakąś. Może tuningowany. Zazwyczaj oklejają po robocie osprzęt. Też spory koszt. Widzałem nie dawno na e-bay u.k. taką hąde z mnóstwem dodatków (usd, duża bańka, wdech i wiele wiele jeszcz innych rzeczy + wszystko orgialne) za 3300 funtów :shock: Prawie po nią jechałem... Ale wracjąc do twojej, kierownica jak orginalna (stalowa) to raczej do wymiany. Lubi się zgiąć przy spotkaniu z ziemą. Hadbary to chyba wersja z plastikową liswą. Plastiki dwa komlety? Przydadzą się :wink: Masz wersję z lepszym światłem z przodu, stelaż pod tylnym błotnikiem. U mnie np. plastikowa mała lampka i brak stelaża i wogóle uboga intalacja elektr. Fajna kojda. Witaj w klubie.
Ostatnio edytowano N lis 01, 2009 6:51 pm przez danek-dr, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Góra |
|
|
gruber
|
Tytuł: Re: Honda XR 650 R Napisane: N lis 01, 2009 6:50 pm |
|
Dołączył(a): Śr paź 28, 2009 2:59 pm Posty: 165 Lokalizacja: kings lynn uk
|
Niestety nie jest tak różowo.Ten przód nie jest taki dobry na jaki wygląda(honda FMX650)bez żadnej regulacji i nie wchodzi koło 21.Wracam do orginału.Tył standartowy.Handbary plastik.Instlacja elek. jest ok.Dodatki : kierunki,tylne światło,stalowe przewody.Dałem za nią 1600 funtów w orginale.Może w polsce ma ktoś duży bak do sprzedania w rozsądnej cenie? :?:
|
|
Góra |
|
|