Teraz jest Cz mar 28, 2024 1:02 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 107   [ Posty: 1600 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 107  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 19, 2009 10:23 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): Wt sie 07, 2007 10:12 pm
Posty: 62
Lokalizacja: Kraków
Witam,

XR 650R nie ma katalizatora tylko tak jak pisze jareks „łapacz iskier”, który trzeba okresowo czyścic, oczywiście jeżeli ktoś to założył my mamy nowe w pudełkach, waga całego wydechu łącznie z kolankiem nie więcej niż 4-5kg. Co jest w środku tego nie wiem, ale nie ma tam za wiele elementów wygłuszających, polecam posłuchać „dobrego” hamowania biegami :), ale po 1040km jeszcze słyszałem ile mam zapłacić za paliwo :)
Co do serwisowania to temat dla mnie bez dyskusyjny japońce kazali olej wymieniać co 1000km to po co kombinować, ale każdy może kochać swoją maszynkę inaczej więc niech robi jak chce, pojęcie przepałujesz serwis jest mi pierwszo-słyszalne.

Pozdrawiam
wojciech endurance
www.polkasteam.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 20, 2009 10:57 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Serwis co 1tkm-chyba tu jest tajemnica trwałości.
Np. w Dominatorach jest co 3tkm i to też dość krótko w porównaniu z tego typami moto (xt,dr)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 20, 2009 2:13 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Cz maja 01, 2008 10:48 am
Posty: 41
Lokalizacja: 3miasto
Prawda jest taka, że zarówno LC4 jak i XR 650R same się dopominały o wymianę oleju co faktycznie około 1000 km-czułem to na sprzęgle. Fakt że LC4 latała bez dotykania asfaltu-albo enduro, albo tor MX, a XR latała krótko enduro a potem przemieniła sie w supermoto. Olej się dobrze smażył, w obu przypadkach :lol:
Pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 11, 2009 9:21 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N lut 08, 2009 7:58 pm
Posty: 141
Lokalizacja: OLEŚNICA
wymiana oleju -proszę przeprowadzaćco 6000 km /wielkość uśredniona/ i ludziska kupują motory ,które mają napisane na papierze że co 6000 tys km i się cieszą ze mają ... sprzęt, a prawda jest taka że jak jeżdza hard to 1 tys km to za dużo do wymiany a soft można pojechać i 10 tys km, ale świat tak jest poukładany że instrukcja to jak biblia i trzeba jej słuchać- jak dealer podpisał umowę z ELF to to auto tylko dobrze3 będzie jeżdzić na ELF i tak samo jest z Wami drodzy przyjaciele...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 12, 2009 10:33 am 
Aktywny

Dołączył(a): N lut 08, 2009 7:58 pm
Posty: 141
Lokalizacja: OLEŚNICA
Może niezrozumiale opisałem swoje zdanie, krótko mówiąc olej traci swoje właściwości w zależności od obciążeń jakimi jest poddawany/pomijam sprawę filtracji/ jeśli xr będziemy tylko pykać turystycznie to np po 3 tys km silnik będzie miał lepsze warunki pracy niż przy przebiegu 500 km z wariacją manetki/np supermoto/.Dlatego ten przebieg 1000 km jest podawany dla wszystkich użytkowników uśredniony.Na takie sztywne trzymanie się instrukcji nie znajduję uzasadnienia. A Ci co cieszą się że DRZ ma wymianę co 6000 km i zapierdzielają ile można, startują w zawodach, katują motor,i wymieniają olej dopiero po 6 tys napewno popełniają błąd. Tak że ta różnica pomiędzy 1000 a 6000 km nie jest taka sztywna i raczej się zmniejsza /pomijając trwałość silników hondy.Więcej szkody robią użytkownicy którzy po uruchomieniu silnika zimnego kręcą manetką jak cholera bo publika patrzy albo z pustogłowia niż z tego że ktoś umiejętnie jeżdzi a przekroczy sztywno ustalony limit do wymiany oleju/który jest adresowany głownie do ludzi bez zrozumienia :( Myślę że nikogo nie uraziłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 12, 2009 12:15 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 11:05 am
Posty: 897
Lokalizacja: Wrocław
deltamotor1 - masz racje, najgorzej wykrecac silnik na zimnym oleju.
Co to opisu DRZ, w papierach jest podane dla zadownika pewne parametry. Dla ciekawostki, srednio co 6.000 wymiana oleju, ja wymieniam roznie, co 3, co 4, co 3.500, ale przy wymianie przy tym przebiegu olej jest dalej jasny (nieprzepracowany). Inne moto po 1000km maja juz czarny. Tak naprawde to kazdy jedzie inaczej, inaczej wykreca i innym stylem jezdzi. Nie wiem czy dobrze to okresle, ja majac nowy (inny) sprzet, zobaczylbym pierwsza wymiane np w polowie przebiegu. Widac bedzie czy olej byl przepracowany czy w miare ok. Bylu tu juz walkowane tematy co do wymian oleju itp, kazdy ma inne zdanie, wiec rozne opcje mamy do wyboru ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 12, 2009 3:34 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm
Posty: 980
Lokalizacja: Warszawa
Ehh, już się nie mogę doczekać kiedy wyjadę swoją i zrobię wymianę oleju + zawory no i zacznę latać. Cały czas myślę nad kitem z hondy do gaźnika, nie tylko lepiej się zbiera ale i łatwiej odpala...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 12, 2009 4:45 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Nie wiem czy się chwaliłem już :) Moja dostała dużą banikę 24l.
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 12, 2009 4:54 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm
Posty: 980
Lokalizacja: Warszawa
Eeej fajna ta duża banieczka :lol:
też taką chcę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 10, 2009 1:44 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm
Posty: 980
Lokalizacja: Warszawa
Zamówiłem i leci do mnie z Japonii Kit HRC do gaźnika.
Wg. dykteryjki niejakiego boba odnośnie odkorkowania XR650R, wymiana 4 elementów:

1. 16012-MBN-641 – Carburetor Needle – Honda XR650R 2004
2. 99101-357-1750 (#175) - Main Jet – Honda XR650R 2004
3. 99105-MBN-0680 (68s) – Pilot Jet – Honda XR650R 2004
4. 16211-MBN-640 – Carb insulator – Honda XR650R 2004

Oraz usunięcie spark arrestora powoduje wzrost mocy i reakcji na gaz oraz poprawienie odpalania. Dam znać po powrocie z Libii jak poszła podmiana.

http://www.4strokes.com/tech/honda/uncork_brp/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 10, 2009 8:56 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N lut 08, 2009 7:58 pm
Posty: 141
Lokalizacja: OLEŚNICA
Te zmiany dotyczą gażnika i ew. wydechu -wymiana gaznika na mikuni i wydwchu na np fmf pozbawia problemów z z apalaniem i innimi rzeczami.do zoba na trasie!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr mar 11, 2009 10:02 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
U mnie carb insulator (kruciec dolotowy jak sie nie mylę) jest taki jak ten HRC. Może reszta też już zmieniona.
To by tłumaczyło jej narowistość. Do Keihina nie mam zastrzeżeń. Reakcja na gaz błyskawiczna. Odpalanie bułka z masłem.
Końcówka mojego tłumika nie ma tej wew. zwężki, ale jest tam dalej siatka ,jak ktoś pisał "łapacz iskier".
Domestos czekam na wrażenia z jazdy po zmianach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr mar 11, 2009 10:18 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm
Posty: 980
Lokalizacja: Warszawa
Wszystko pokoleji, najpierw jade do Libii, a po powrocie będę się bawić :)

Napewno napisze co i jak...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn kwi 13, 2009 5:37 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm
Posty: 980
Lokalizacja: Warszawa
Wymieniłem, i chodzi jak rakieta, muszę uważać na 2 bo wstaje :)

Byłem dziś na torze crossowym w Łomiankach pod Warszawą i Hondzina strasznie mnie sponiewierała, zanim nabrałem pokory i nauczyłem się jeździć tak, żeby nie glebić.

Teraz pytanko: Standardowa kierownica dziś się pogięła minimalnie. Da się jeździć ale to sygnał do zmiany na coś innego. Potrzebuję szerszej, bardziej wytrzymałej kiery na podwyższeniu. Proszę mi coś polecić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn kwi 13, 2009 7:22 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr paź 01, 2008 8:40 am
Posty: 1438
Lokalizacja: Warszawa
Magura :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 107   [ Posty: 1600 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 107  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL