Teraz jest N kwi 28, 2024 12:59 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 13 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: KTM EXC 450.. PROSZĘ O OPINIE
PostNapisane: Cz sie 28, 2008 9:25 am 
Świeżak

Dołączył(a): Pn sie 25, 2008 11:01 pm
Posty: 3
Witam...
Chciałbym sie czegos dowiedziec na temat tego sprzetu...

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sie 28, 2008 2:44 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Cz sie 07, 2008 3:55 pm
Posty: 41
http://www.scigacz.pl/KTM,EXC-R,450,i,E ... ,3717.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sie 28, 2008 4:08 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
Witka

Jeśli pytasz o exc nie exc-r
Ogólnie to bardzo zejefajny sprzęt. Osobiście latałem 520 ale kolega ma 450 więc też miałem okazję polatać.
Główna różnica w stosunku do 520 to koniecznosc nieco wyższego kręcenia jednak. Zmusza do bardziej dynamicznej jazdy, szerszych otwarć niż 520 co na sliskim wymaga więcej doświadczenia. Jak myślisz o takim sprzęcie to pewnie będzie w sam raz. Zawieszenie, trakcja, poręczność, dostępność części i ich ceny - wszystko cacy.
O kosztach i trwałości 520 kiedyś tu pisałem.
Zanim kupisz umów się z jakimś znajomym który posiada i potestuj, bo może okazać się że jednak nie pasuje.
Jedna uwaga. Nie kupuj po zawodniku, nawet jak latał tylko 6 misięcy. Większy remont silnika (około 5 tyś) wkrótce byłby pewny.

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N wrz 07, 2008 7:23 pm 
Świeżak

Dołączył(a): Pn sie 25, 2008 11:01 pm
Posty: 3
EXC :) Ten z 2003-2005 roku... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lut 08, 2009 2:35 pm 
Świeżak

Dołączył(a): Pt lut 06, 2009 1:23 pm
Posty: 10
Lokalizacja: DolnySlask
Duriv napisał(a):
EXC :) Ten z 2003-2005 roku... ;)
:twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz mar 19, 2009 12:09 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
rrolek weź pod uwagę to że zawodnik mocniej eksploatuje ale też bardziej dba o motocykl i on robi remonty i pieniędzy nie żałuje. Niejeden amator katuje sprzęt gorzej oraz katuje również tak że nie serwisuje itd - widziałem niejeden taki przypadek. Od zawodnika czasami kupić nawet lepiej ponieważ jest kilka części tuningowych itd.

Kolega sprzedaje na allegro EXC R 450 2008 po remoncie za 4500zł za 19800zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 20, 2009 6:52 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
Witam

Młody napisał(a):
rrolek weź pod uwagę to że zawodnik mocniej eksploatuje ale też bardziej dba.........itd.....


Masz dużo racji. Nie miej jednak wszystkiego się nie da w nieskończoność robić, np. ileś tam wymian łożysk w kołach jednak rozpiepża piasty itd itp.
Często, jak zasobny człowiek, to po sezonie (czyli 6-8 miesięcy) sprzedaje zabawkę i kupuje nową tej starszej przed sprzedażą fundując jedynie kąpiel. Jak znowuż nie ma kaski to w te remonta pakuje najmniej jak musi.
Fakt często takie zabawki mają fajne dodatki tylko czy one warte są pieniędzy które nie daj Boże trzeba będzie jednak wyłożyć a co więcej na co przydać się mogą amatorowi (chyba że chodzi o tuning optyczny)

Podkreślam że nie twierdzę iż sprzęt musi być zamęczony a jedynie może. Mój przesympatyczny kolega np kupił kiedyś 520 po Wróblu i choć miał potem inne KTM-y za tym wzdycha najgłębiej.


Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So mar 21, 2009 5:36 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
fakt, nowe tylko w salonie - nigdy nie wiadomo co się trafi a wszystko wyjdzie w praniu.

Najlepiej kupować od bogatego amatora który słabo jeździ i nie oszczędza kasy a co roku zmienia maszynę na nową.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So mar 21, 2009 6:37 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N lut 08, 2009 7:58 pm
Posty: 141
Lokalizacja: OLEŚNICA
Bo ta 520 była dopracowana przez Marka Kujałowicza z KTM a to jest gość nr 1 w kraju jeśli chodzi o regulacje, tuning i naprawy katów. A jak ktoś o Nim nie słyszał to dlatego że to bardzo skromny gość a kopalnia wiedzy.Ci co reklamują się kolorowo to do pięt mu nie dorastają.A jeśli chodzi o EXC 450 tą z jednym wałkiem rozrządu produkowanę do 2006 roku to jest bardzo udany i trwały silnik, różni się od 525 cylindrem i tłokiem i drobnostkami . Ktoś jak napisałeś że to starszy model zrobił tak :twisted: i wprowadza Cię w błąd bo nowe silniki takiej trwałości i prostoty już nie mają i są w porównaniu z poprzednikiem sa awaryjne. Więc weż poprawkę bo tu każdy mówi co chce, ale nie zawsze ma rację ,lub wiedzę na ten temat.Jeśli chcesz kata to taka 450 EXC w dobrym stanie Cię zadowoli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So mar 21, 2009 8:57 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
Witam

deltamotor1 napisał(a):
Bo ta 520 była dopracowana przez Marka Kujałowicza z KTM a to jest gość nr 1 w kraju .........


Wiem, poznałem osobiście jeszcze w czasach latania na 620 (o EXC jeszcze nikt wówczas nie słyszał).
Generalnie bardzo polecam te sprzęty. Świetne motocykle i tanie w utrzymaniu. Dla amatora nie do zajechania (chyba że jest kompletnym matołem albo nie dba o technikę) Sam miałem 520 przez 8 lat i z jedną wymianą pierścieni, jedną łańcucha rozrządu i jedną tłoka i zaworów zrobiłem coś ze 35-40 tkm. To pokazuje trwałość tego motocykla. Alekko nie miał

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 22, 2009 10:04 am 
Aktywny

Dołączył(a): N lut 08, 2009 7:58 pm
Posty: 141
Lokalizacja: OLEŚNICA
No właśnie, wszyscy sią sadzą ,szukają mocy i obrotów a mało kto nawet z zawodników jest w stanie wykorzystać potencjał takiej 450/chyba że to są mistrzowie prostej :D / 520 była ogromną ewolucją KTM a i te które bazują na niej przyczyniają się do sukcesów i chwały KTMa.Pogoń za zwiększaniem mocy, itp której tak łatwo przyklaskują niektórzy czasem jest najeżona porażkami np EXC-r lub CRF która z powodów przetechnizowania i tego że nie wymyślono jeszcze lepszych materiałów nie kończy sześciodniówki /pod zawodnikiem z czuba MS / bo w ciągu tych paru dni zawory tak się zużywają że luzy zaworowe ulegają całkowitej kasacji-jest przykładem że nie wszystko co nowe to dobre, a różnica we wchodzeniu na obroty, korekta momentu i mocy dla przeciętnego użytkownika nie ma znaczenia. Z tego powodu cieszyłem się że w 2006 roku udało mi się zakupić ostatniego z magazynu 525 ze starym silnikiem ,chociaż obok stały nowe które marketingowcy określali ''moc nadchodzi'' czy coś w tym rodzaju .Jak któś wyskrobuje ostatnie 15 tys zł i chce mieć wyczynowy motor to powinien kupić trwały a nie wymagający włożenia 3-4 tys zł w ciągu sezonu i jeszcze nieskończonych upragnionych imprez :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 22, 2009 6:46 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 8:09 am
Posty: 910
Lokalizacja: Biecz
Nie wszystkich ogłupił ten cały postęp i kupowanie sprzętów wymyślonych przez księgowych tylko po to żeby zwiększać zysk firmom ich produkującym . Wmawiając że ten najnowszy jest najlepszy .
Czołowy zawodnik jest zmuszony do zakupu tych innowacji technicznych .
Amator to samo kupuje dla szpanu !
Ps. Nigdy nie zapomnę min ubranych od stóp do głów w pomarańczowe firmowe ciuchy i dosiadających najnowszych modeli ( pseudo zawodników ) , kiedy objechał ich na mopedzie na pedała z 1980 roku Tubylec w miejscu gdzie ostro walczyli z podjazdem na wydmę 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 23, 2009 10:20 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N lut 08, 2009 7:58 pm
Posty: 141
Lokalizacja: OLEŚNICA
I to jest to! Tylko najgorzej jak się jakiś młody załapie do takiej grupy klakierów szpanerów to mu mózgownicę zlasują że hej. Co do tego wjazdu mopedem -z wyższej pólki historia; - dość dawno temu na six days w Jeleniej Górze na próbie Petrhansel jechał yamaszką tak że nie było go słychać- inni napie...ali tony błota w powietrze i przekręcali silniki nie mówiąc o tym co robili z ręcyma i nogyma, a na mecie próby się okazało że Peterhansel miał czas o ok 10 sek lepszy od drugiego. Jemu takie obroty i moc przeszkadzały w szybkiej jeżdzie.Pozdrawiam .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 13 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL