Autor |
Wiadomość |
lorsol
|
Tytuł: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Wt gru 16, 2014 8:23 pm |
|
Dołączył(a): Śr maja 13, 2009 8:11 am Posty: 1307 Lokalizacja: Gdynia
|
|
Góra |
|
|
redrobo
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Wt gru 16, 2014 10:12 pm |
|
Dołączył(a): So lut 16, 2013 7:26 pm Posty: 408
|
Moze nie wymiata silnikowo, ale moze to nie koniec mozliwosci. Ogolnie natomiast rewelacja, tuz drugi po ccm sprzet alternatywny w mojej ulubionej kategorii. Ani rally ani adventure, zloty srodek.
|
|
Góra |
|
|
ArturS
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Wt gru 16, 2014 10:20 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N cze 27, 2010 5:26 pm Posty: 637 Lokalizacja: Zabrze
|
Wizualnie patrząc silnik XT660.
|
|
Góra |
|
|
lorsol
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Wt gru 16, 2014 10:38 pm |
|
Dołączył(a): Śr maja 13, 2009 8:11 am Posty: 1307 Lokalizacja: Gdynia
|
|
Góra |
|
|
Feel
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Wt gru 16, 2014 11:19 pm |
|
Dołączył(a): Cz gru 02, 2010 2:37 pm Posty: 228 Lokalizacja: Kraków Warszawa
|
można tu przenieść viewtopic.php?f=24&t=15759...siedziałem na nim w Kolonii, bajka pozycja jak na moje 190cm, siedziska nawet nie trza tapicerować, sprzęt nie zrobiony bardzo drogo, plastiki chyba polisportu ale optymalnie jakościowo wsio mi tam pasowało, solidny w porównaniu do angielskiego konkurenta, moim zdaniem lepszy następca MZ Baghira pod wszelakie nasze jazdy, jestem oczarowany i czekam serii z niecierpliwością
|
|
Góra |
|
|
lorsol
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Śr gru 17, 2014 12:24 am |
|
Dołączył(a): Śr maja 13, 2009 8:11 am Posty: 1307 Lokalizacja: Gdynia
|
ups, nie zauwazylem tematu; a szkoda, bo czytam o firmie i motorkach i nie jest tragicznie; zobaczymy co wyjdzie; Feel napisał(a): bajka pozycja jak na moje 190cm to fajna wiadomosci dla moich 190 centymetrow ;) jest szansa ze masz jakies swoje fotki tego motorka albo siebie na moto ?
|
|
Góra |
|
|
Feel
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Śr gru 17, 2014 9:21 am |
|
Dołączył(a): Cz gru 02, 2010 2:37 pm Posty: 228 Lokalizacja: Kraków Warszawa
|
pozycja i wysokość z tego co pamiętam podobna do XT660Z, wysoko tylko by trzeba podwyższenie kiery dać koniecznie ale to indywidualna kosmetyka, był na stołku pod ramą więc pójdzie niżej o kilka centów jak się zawiasy nieco złożą od wagi kierownika i maszyny, ława prosta jednoosobowa ale nie decha twarda, jedyne wątpliwości to komin poprowadzony trochę na styl dakarówek nisko i przy glebach może się uwalić choć rogal ładnie powinien spasić co jest atutem z drugiej mańki, owiewka z lampą nowoczesna-ja lubie coś na wzór lamp klasycznych jak u Kolegi Pawlicho w Tenerce ale nowoczesny design tu akurat pasuje z ogólną prostotą, fajnie że nie ma tysiąca naklejek-w podróżach pokorny wygląd in plus nie mam zdjęć żadnych niestety bo mi zajumali kamere gadaliśmy z obsługą stoiska - normalni skromni ludzie i bardzo mili, zajawieni fanatycy sportów enduro który jest podstawową ideą firmy i wśród crossówek ten kloc się odróżniał fajnie, że realizują takie projekty lorsol napisał(a): ups, nie zauwazylem tematu; a szkoda, bo czytam o firmie i motorkach i nie jest tragicznie; zobaczymy co wyjdzie; Feel napisał(a): bajka pozycja jak na moje 190cm to fajna wiadomosci dla moich 190 centymetrow ;) jest szansa ze masz jakies swoje fotki tego motorka albo siebie na moto ?
|
|
Góra |
|
|
lorsol
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Śr gru 17, 2014 8:11 pm |
|
Dołączył(a): Śr maja 13, 2009 8:11 am Posty: 1307 Lokalizacja: Gdynia
|
dzieki za info; ja wczoraj poczytalem troche i koniec koncem z braku zajec napisalem do firmy; napisalem, ze mi sie podoba, a co fajnie by zobaczyc w takim motorku, td, itd; dzisiaj dostalem ... ODPOWIEDZ :) przyznaje, ze nie liczylem nawet na otworzenie maila, a tu prosze; podziekowali za mile slowa, dziekuja za pomysly, ktore podobno zawsze przekazuja glownemu inzynierowi; jedna z rzeczy o jakich pisalem to np. mocny subframe, ktory udzwignie bagaze, bo na fotkach nie za wiele widac; pisza ze biora to pod uwage i pracuja juz nad tym, by subrame byl i byl mega solidny; takze koniec koncem pierwsze wrazenie - super, firma ktora z toba rozmawia :)
|
|
Góra |
|
|
Arkan
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Śr gru 17, 2014 8:56 pm |
|
Dołączył(a): Pt lip 01, 2011 11:25 pm Posty: 468
|
lorsol napisał(a): ....mocny subframe, ktory udzwignie bagaze, bo na fotkach nie za wiele widac; pisza ze biora to pod uwage i pracuja juz nad tym, by subrame byl i byl mega solidny; ... Obawiam się, że jest coś za coś - będzie na mokro 185-190 kg :( Niestety projekt w zamian za wagę (15-20kg) gubi główna zaletę xt660 - totalną gleboodporność. Dla mnie jest niezmiernie istotne, aby podnieść się i jechać dalej, a nie drutować wydech. Dodatkowo, jedyny słaby punkt xt660z pozostał, czyli hamulec na wysokości pokrywy kosza sprzęgła. Gleba na prawą stronę na skałach kończy się pęknięciem pokrywy. Co prawda "płynny metal" załatwia sprawę, ale zawsze...(kleiłem w październiku w Maroku - dzięki Szachu i Cynciu za pomoc :) ) Niestety moje konkluzje poszły w tą stronę - chcesz jechać na koniec świata na pewniaka - bierz xt600z, rób zawieszenie, ładuj 2 tony mandżuru (tenerka ma subframe jak czołg) i w drogę. Chcesz lekko - plecak na grzbiet, bańka paliwa na trytytki i 690R :cry: ....nie ma prostych rozwiązań..
|
|
Góra |
|
|
lorsol
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Śr gru 17, 2014 9:36 pm |
|
Dołączył(a): Śr maja 13, 2009 8:11 am Posty: 1307 Lokalizacja: Gdynia
|
wage suchego prognozuja na nie wiecej (moze mniej...?) niz 155kg + 17l paliwa; choc nie wiem co to znaczy takze suchy - olej i aku w wadze, czy nie; nie mniej 155kg to dokladnie bmw xchallenge z absem; mam taki motorek i to wagowo bardzo, bardzo fajny wynik wzgledem podnoszenia go przy singlowym wyjezdzie, czy malym szalenstwie w trudniejszym terenie, a przy tym fajnie stabilny na szybkich przelotkach asfaltowych; jesli nie przekrocza wagi 155kg bez paliwa, przy tym silniku oraz mocnej i wytrzymalej ramie - bedzie bardzo dobrze; to silnik wlasnie zwrocil moja uwage nawet bardziej niz wyglad; bardzo dobre posuniecie (wedlug mnie lepsze niz w CCM), niewysilony i sprawdzony osiolek; zawias jest ok, wiec tylko ta waga - oby nie utyl za bardzo ;) generalnie ten projekt pokazuje, jak powinna byla wygladac nowa mala tenerka od poczatku - jeden wydech, lepszy zawias i 30kg mniej :) ja trzymam kciuki;
|
|
Góra |
|
|
Neno
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Cz gru 18, 2014 3:32 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Cz maja 20, 2010 3:05 am Posty: 718 Lokalizacja: Zambrów
|
Prześwit wygląda na duży ale wydech mogli dać jednak bokiem ;( Sukces pewnie w rękach ceny.
|
|
Góra |
|
|
Wolo
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Cz gru 18, 2014 3:51 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 07, 2009 6:26 pm Posty: 351 Lokalizacja: Poznań
|
Arkan napisał(a): Obawiam się, że jest coś za coś - będzie na mokro 185-190 kg :( Moim zdaniem obawy, że AJP osiągnie masę XT jest bezpodstawne z prostej przyczyny: - XT ma stalową ramę i subframe - PR7 ma ramę aluminiową, kompozytowy subframe (prócz tego np. ażurowy wahacz). Musi to skutkować spadkiem masy portugalskiego motocykla. lorsol, miły akcent z ich strony :) Wolo
|
|
Góra |
|
|
mario33
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Cz gru 18, 2014 4:56 pm |
|
Dołączył(a): Cz sty 11, 2007 11:19 am Posty: 3848 Lokalizacja: Zalesie Górne
|
redrobo napisał(a): Moze nie wymiata silnikowo, ale moze to nie koniec mozliwosci. XT660 to jeden z najbardziej podatnych do tuningu silników na rynku. I dostępność rozwiązań jest przeolbrzymia. Przy odpowiednim nakładzie może być nawet 67KM. http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X ... g/?lang=1&
|
|
Góra |
|
|
Arkan
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Cz gru 18, 2014 5:43 pm |
|
Dołączył(a): Pt lip 01, 2011 11:25 pm Posty: 468
|
Wolo napisał(a): Arkan napisał(a): Obawiam się, że jest coś za coś - będzie na mokro 185-190 kg :( Moim zdaniem obawy, że AJP osiągnie masę XT jest bezpodstawne z prostej przyczyny: - XT ma stalową ramę i subframe - PR7 ma ramę aluminiową, kompozytowy subframe (prócz tego np. ażurowy wahacz). Musi to skutkować spadkiem masy portugalskiego motocykla. lorsol, miły akcent z ich strony :) Wolo Tenerka na mokro waży 206kg, a ja mówię o 185kg. Skoro na sucho waży 155, to jak dodamy 17 litrów paliwa (ca. 14 kg) + 1kg bateria + ca 3 kg olej= 173 kg. Do tego dojdzie subframe, bagażniki i duperele. Wychodzi mi ponad 180 kg i to jest bardzo dobry wynik (jeśli będzie 17 litrów i porządny subframe)
|
|
Góra |
|
|
leff
|
Tytuł: Re: AJP - prototyp - 660cm i 48hp Napisane: Cz gru 18, 2014 10:21 pm |
|
Dołączył(a): Wt gru 16, 2014 12:38 am Posty: 13
|
Poniżej 180 kg z paliwem waży Huska Terra TE 650. Do tego ma ok. 68KM mocy i silnik Rotaxa (ten sam co w singlach BMW). Tylko, że już ich nie robią…
|
|
Góra |
|
|