Teraz jest Śr maja 08, 2024 4:42 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 4   [ Posty: 46 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nowa Tenere
PostNapisane: Śr lip 09, 2008 10:03 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pn mar 24, 2008 6:34 pm
Posty: 471
Dzisiaj miałem okazję posiedzieć (niestety tylko posiedzieć) na nowej XT 660 Z. Nie licząc obiekcji do plastików Yamaha zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Szokiem była dla mnie cena kpl. kufrów z sytemem mocowań, który w salonie w Katowicach wycenili na 6 tys. zł - przecież to prawie 1/4 ceny motocykla !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 10, 2008 10:49 am 
poeta forumowy

Dołączył(a): Pt cze 13, 2008 10:25 am
Posty: 218
Lokalizacja: Kozienice
jak pojeździsz, daj cynk. z filmów dostępnych w necie leje się pozytywna energia, ale wciąz mam na uwadze, że to komercja, więc przyda się prywatne słowo i inne światło na ten temat.

Piotrek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 10, 2008 9:01 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pt paź 19, 2007 10:04 am
Posty: 125
Lokalizacja: Geneva, CH
Mi to tylko nie pasuje cala idea tego motorka. Bardzo mi sie podoba ale marketingowo ta waga bardzo niesluszna. I troche dziwi mnie skad? bo wyglada bardzo smukle i i lekko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 11, 2008 8:04 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
To ciężar nowoczesności. Mój 22 letni Xtk waży na sucho o 35 kg mniej. Fakt ma o 3 kuce mniej.
Chce mi się śmiać. Taki sam postęp prezentuje sobą nowa LC4.

Complimenti Signiori belli !

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 11, 2008 9:32 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 8:09 am
Posty: 910
Lokalizacja: Biecz
rrolek napisał(a):
To ciężar nowoczesności. Mój 22 letni Xtk waży na sucho o 35 kg mniej. Fakt ma o 3 kuce mniej.
Chce mi się śmiać. Taki sam postęp prezentuje sobą nowa LC4.

Complimenti Signiori belli !

Pozdr
rr

Przecież tego i tak nikt nie kupje bo i po co .
Poi tanto belli non sono :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lip 12, 2008 11:19 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
Adagiio napisał(a):
Poi tanto belli non sono :lol:


Mi dispiace :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lip 12, 2008 9:52 pm 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
makaroniarze sie znalezli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 13, 2008 12:06 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pn mar 24, 2008 6:34 pm
Posty: 471
QrczaQ napisał(a):
Mi to tylko nie pasuje cala idea tego motorka. Bardzo mi sie podoba ale marketingowo ta waga bardzo niesluszna. I troche dziwi mnie skad? bo wyglada bardzo smukle i i lekko.


Też się nad tym zastanawiałem co w tym sprzęcie tyle waży. Doszedlem do wniosku, że gdyby zmienić tłumiki na bez katalizatora to już by się zyskało kilkanaście kg.
Niestety wyśrubowane normy czystości spalin przy wysokich cenah "lekkich" i wytrzymałych materiałów spowodowały to, że motocykle stały się bardziej cięższe.
Od pewnego czasu szukam maszyny jednocylindrowej dla siebie i coraz bardziej moją uwagę przyciąga sprawdzone Kawasaki KLR 650, tym bardziej, że można go teraz ściągnąć z USA za dość przyzwoitą cenę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 13, 2008 11:00 am 
Aktywny

Dołączył(a): Pt paź 19, 2007 10:04 am
Posty: 125
Lokalizacja: Geneva, CH
Paweł napisał(a):
Też się nad tym zastanawiałem co w tym sprzęcie tyle waży. Doszedlem do wniosku, że gdyby zmienić tłumiki na bez katalizatora to już by się zyskało kilkanaście kg.
Niestety wyśrubowane normy czystości spalin przy wysokich cenah "lekkich" i wytrzymałych materiałów spowodowały to, że motocykle stały się bardziej cięższe.


Pawel, myslisz, ze ten katalizator wazy parenascie kg? Jesli tak to bardzo niefortunnie ta waga jest umiejscowiona... bardzo wysoko.

Ogoleni ten motor na pierwszy rzut oka ma sporo zalet, ale po przemysleniach to rewolucji on nie robi....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 13, 2008 1:40 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pn mar 24, 2008 6:34 pm
Posty: 471
QrczaQ napisał(a):
Paweł napisał(a):
Też się nad tym zastanawiałem co w tym sprzęcie tyle waży. Doszedlem do wniosku, że gdyby zmienić tłumiki na bez katalizatora to już by się zyskało kilkanaście kg.
Niestety wyśrubowane normy czystości spalin przy wysokich cenah "lekkich" i wytrzymałych materiałów spowodowały to, że motocykle stały się bardziej cięższe.


Pawel, myslisz, ze ten katalizator wazy parenascie kg? Jesli tak to bardzo niefortunnie ta waga jest umiejscowiona... bardzo wysoko.

Ogoleni ten motor na pierwszy rzut oka ma sporo zalet, ale po przemysleniach to rewolucji on nie robi....


Fakt trochę przegiąłem - może nie kilkanaścia, ale kilka napewno mając na uwadze wagę tłumików zwykłego XT660.
Rewolucji to on fakt nie robi, ale co mozna kupić innego ze zpornikiem ok. 20l i za rozsądną cenę nie licząc Kawasaki KLR 650. Wiem jest jeszcze LC4 Adventure, ale czy nowego się jeszcze kupi ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 13, 2008 3:01 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm
Posty: 2039
Lokalizacja: S-ec
mozna jeszcze gdzieniegdzie w austri i niemczech kupic nowa LC4 ADV rok prod 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 15, 2008 7:28 am 
Aktywny

Dołączył(a): Pt paź 19, 2007 10:04 am
Posty: 125
Lokalizacja: Geneva, CH
rumpel napisał(a):
mozna jeszcze gdzieniegdzie w austri i niemczech kupic nowa LC4 ADV rok prod 2007


A ile spalaja jednocylindrowce?

Troche zmieszany jestem, bo jezdzilismy duzo z polega Aprilia Pegaso a my na Afrykach i tyle samo palily. A ten tuk tuk tuk zadyszke mial ostra...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 15, 2008 12:30 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm
Posty: 7905
Lokalizacja: Szczecin
tak wracając do wątku głownego to właśei się umowiełem na piatek na jazdę próbną nową tenerką. Nie powiem wyglada bardzo przyjemnie.

w weekend spróbuje nieco zrelacjonować wam moje odczucia co do tego sprzętu.

najbardziej zastanawiam sięjak wielka bedę czuł róznice w masie oraz mocy w stosunku do mojego LC8


no zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 15, 2008 3:36 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm
Posty: 2039
Lokalizacja: S-ec
na trasie pali mi sredni 3.8 do 4,5l ale predkosci d0 130km/h na Ukrainskim paliwie zrobilem ponad 660km na baku a rezerwa jeszcze sie nie paliła :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 15, 2008 4:05 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pt paź 19, 2007 10:04 am
Posty: 125
Lokalizacja: Geneva, CH
rumpel napisał(a):
na trasie pali mi sredni 3.8 do 4,5l ale predkosci d0 130km/h na Ukrainskim paliwie zrobilem ponad 660km na baku a rezerwa jeszcze sie nie paliła :D


Dzieki za odpowiedz. Czyli LC4 to maly wielki podroznik...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 4   [ Posty: 46 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL