Autor |
Wiadomość |
Paweł
|
Tytuł: Nowa Tenere Napisane: Śr lip 09, 2008 10:03 pm |
|
Dołączył(a): Pn mar 24, 2008 6:34 pm Posty: 471
|
Dzisiaj miałem okazję posiedzieć (niestety tylko posiedzieć) na nowej XT 660 Z. Nie licząc obiekcji do plastików Yamaha zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Szokiem była dla mnie cena kpl. kufrów z sytemem mocowań, który w salonie w Katowicach wycenili na 6 tys. zł - przecież to prawie 1/4 ceny motocykla !!!
|
|
Góra |
|
|
freeride777
|
Tytuł: Napisane: Cz lip 10, 2008 10:49 am |
|
Dołączył(a): Pt cze 13, 2008 10:25 am Posty: 218 Lokalizacja: Kozienice
|
jak pojeździsz, daj cynk. z filmów dostępnych w necie leje się pozytywna energia, ale wciąz mam na uwadze, że to komercja, więc przyda się prywatne słowo i inne światło na ten temat.
Piotrek
|
|
Góra |
|
|
QrczaQ
|
Tytuł: Napisane: Cz lip 10, 2008 9:01 pm |
|
Dołączył(a): Pt paź 19, 2007 10:04 am Posty: 125 Lokalizacja: Geneva, CH
|
Mi to tylko nie pasuje cala idea tego motorka. Bardzo mi sie podoba ale marketingowo ta waga bardzo niesluszna. I troche dziwi mnie skad? bo wyglada bardzo smukle i i lekko.
|
|
Góra |
|
|
rrolek
|
Tytuł: Napisane: Pt lip 11, 2008 8:04 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am Posty: 1497 Lokalizacja: z krzaczorów
|
To ciężar nowoczesności. Mój 22 letni Xtk waży na sucho o 35 kg mniej. Fakt ma o 3 kuce mniej.
Chce mi się śmiać. Taki sam postęp prezentuje sobą nowa LC4.
Complimenti Signiori belli !
Pozdr
rr
|
|
Góra |
|
|
Adagiio
|
Tytuł: Napisane: Pt lip 11, 2008 9:32 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 8:09 am Posty: 910 Lokalizacja: Biecz
|
rrolek napisał(a): To ciężar nowoczesności. Mój 22 letni Xtk waży na sucho o 35 kg mniej. Fakt ma o 3 kuce mniej. Chce mi się śmiać. Taki sam postęp prezentuje sobą nowa LC4.
Complimenti Signiori belli !
Pozdr rr
Przecież tego i tak nikt nie kupje bo i po co .
Poi tanto belli non sono :lol:
|
|
Góra |
|
|
rrolek
|
Tytuł: Napisane: So lip 12, 2008 11:19 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am Posty: 1497 Lokalizacja: z krzaczorów
|
Adagiio napisał(a): Poi tanto belli non sono :lol:
Mi dispiace :lol:
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: So lip 12, 2008 9:52 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
makaroniarze sie znalezli
|
|
Góra |
|
|
Paweł
|
Tytuł: Napisane: N lip 13, 2008 12:06 am |
|
Dołączył(a): Pn mar 24, 2008 6:34 pm Posty: 471
|
QrczaQ napisał(a): Mi to tylko nie pasuje cala idea tego motorka. Bardzo mi sie podoba ale marketingowo ta waga bardzo niesluszna. I troche dziwi mnie skad? bo wyglada bardzo smukle i i lekko.
Też się nad tym zastanawiałem co w tym sprzęcie tyle waży. Doszedlem do wniosku, że gdyby zmienić tłumiki na bez katalizatora to już by się zyskało kilkanaście kg.
Niestety wyśrubowane normy czystości spalin przy wysokich cenah "lekkich" i wytrzymałych materiałów spowodowały to, że motocykle stały się bardziej cięższe.
Od pewnego czasu szukam maszyny jednocylindrowej dla siebie i coraz bardziej moją uwagę przyciąga sprawdzone Kawasaki KLR 650, tym bardziej, że można go teraz ściągnąć z USA za dość przyzwoitą cenę.
|
|
Góra |
|
|
QrczaQ
|
Tytuł: Napisane: N lip 13, 2008 11:00 am |
|
Dołączył(a): Pt paź 19, 2007 10:04 am Posty: 125 Lokalizacja: Geneva, CH
|
Paweł napisał(a): Też się nad tym zastanawiałem co w tym sprzęcie tyle waży. Doszedlem do wniosku, że gdyby zmienić tłumiki na bez katalizatora to już by się zyskało kilkanaście kg. Niestety wyśrubowane normy czystości spalin przy wysokich cenah "lekkich" i wytrzymałych materiałów spowodowały to, że motocykle stały się bardziej cięższe.
Pawel, myslisz, ze ten katalizator wazy parenascie kg? Jesli tak to bardzo niefortunnie ta waga jest umiejscowiona... bardzo wysoko.
Ogoleni ten motor na pierwszy rzut oka ma sporo zalet, ale po przemysleniach to rewolucji on nie robi....
|
|
Góra |
|
|
Paweł
|
Tytuł: Napisane: N lip 13, 2008 1:40 pm |
|
Dołączył(a): Pn mar 24, 2008 6:34 pm Posty: 471
|
QrczaQ napisał(a): Paweł napisał(a): Też się nad tym zastanawiałem co w tym sprzęcie tyle waży. Doszedlem do wniosku, że gdyby zmienić tłumiki na bez katalizatora to już by się zyskało kilkanaście kg. Niestety wyśrubowane normy czystości spalin przy wysokich cenah "lekkich" i wytrzymałych materiałów spowodowały to, że motocykle stały się bardziej cięższe.
Pawel, myslisz, ze ten katalizator wazy parenascie kg? Jesli tak to bardzo niefortunnie ta waga jest umiejscowiona... bardzo wysoko. Ogoleni ten motor na pierwszy rzut oka ma sporo zalet, ale po przemysleniach to rewolucji on nie robi....
Fakt trochę przegiąłem - może nie kilkanaścia, ale kilka napewno mając na uwadze wagę tłumików zwykłego XT660.
Rewolucji to on fakt nie robi, ale co mozna kupić innego ze zpornikiem ok. 20l i za rozsądną cenę nie licząc Kawasaki KLR 650. Wiem jest jeszcze LC4 Adventure, ale czy nowego się jeszcze kupi ?
|
|
Góra |
|
|
rumpel
|
Tytuł: Napisane: N lip 13, 2008 3:01 pm |
|
Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm Posty: 2039 Lokalizacja: S-ec
|
mozna jeszcze gdzieniegdzie w austri i niemczech kupic nowa LC4 ADV rok prod 2007
|
|
Góra |
|
|
QrczaQ
|
Tytuł: Napisane: Wt lip 15, 2008 7:28 am |
|
Dołączył(a): Pt paź 19, 2007 10:04 am Posty: 125 Lokalizacja: Geneva, CH
|
rumpel napisał(a): mozna jeszcze gdzieniegdzie w austri i niemczech kupic nowa LC4 ADV rok prod 2007
A ile spalaja jednocylindrowce?
Troche zmieszany jestem, bo jezdzilismy duzo z polega Aprilia Pegaso a my na Afrykach i tyle samo palily. A ten tuk tuk tuk zadyszke mial ostra...
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Napisane: Wt lip 15, 2008 12:30 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
tak wracając do wątku głownego to właśei się umowiełem na piatek na jazdę próbną nową tenerką. Nie powiem wyglada bardzo przyjemnie.
w weekend spróbuje nieco zrelacjonować wam moje odczucia co do tego sprzętu.
najbardziej zastanawiam sięjak wielka bedę czuł róznice w masie oraz mocy w stosunku do mojego LC8
no zobaczymy.
|
|
Góra |
|
|
rumpel
|
Tytuł: Napisane: Wt lip 15, 2008 3:36 pm |
|
Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm Posty: 2039 Lokalizacja: S-ec
|
na trasie pali mi sredni 3.8 do 4,5l ale predkosci d0 130km/h na Ukrainskim paliwie zrobilem ponad 660km na baku a rezerwa jeszcze sie nie paliła :D
|
|
Góra |
|
|
QrczaQ
|
Tytuł: Napisane: Wt lip 15, 2008 4:05 pm |
|
Dołączył(a): Pt paź 19, 2007 10:04 am Posty: 125 Lokalizacja: Geneva, CH
|
rumpel napisał(a): na trasie pali mi sredni 3.8 do 4,5l ale predkosci d0 130km/h na Ukrainskim paliwie zrobilem ponad 660km na baku a rezerwa jeszcze sie nie paliła :D
Dzieki za odpowiedz. Czyli LC4 to maly wielki podroznik...
|
|
Góra |
|
|