Teraz jest Cz mar 28, 2024 9:07 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 5   [ Posty: 64 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 2:50 am 
Aktywny

Dołączył(a): N mar 28, 2010 6:06 am
Posty: 165
A ta KLR znacie?

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 6:56 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr kwi 11, 2012 6:46 am
Posty: 400
Lokalizacja: Deep South
Nie ale zamawiam osłonę lampy,gmole, i stelaże tył. :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 7:13 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Wt kwi 13, 2010 9:16 am
Posty: 1340
Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
Mirmil napisał(a):
A ta KLR znacie?

[ img ]



Powinnismy? Do mnie przyszedl amor 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 11:03 am 
Aktywny

Dołączył(a): N mar 28, 2010 6:06 am
Posty: 165
To KLR sprzedaje BArtek Tofel, byl nim w iraku w zeszlym roku
pisze On tak

Swietny motocykl enduro w bardzo dobrym stanie: Kawasaki KLR 650 z 2006 roku z niecałymi 20 tysiącami kilometrów przebiegu. Motocykl był oryginalnie sprowadzony z USA (nie przeze mnie), więc jest to wersja A. Od wersji sprzedawanych w Europie różni się przede wszystkim wielkością zbiornika paliwa (23L - co pozwala na pokonanie około 500 km) oraz posiadaniem owiewki.

Sprzedaję ten motocykl z ciężkim sercem, gdyż przygotowywałem go pod siebie pod kątem dłuższej wyprawy po świecie. Od zakupu w 2012 roku udało mi się jednak udać nim tylko na jeden dłuższy wyjazd: do irackiego Kurdystanu (relacja w najnowszym numerze Świata Motocykli 5/2014), gdzie sprawił się bardzo dobrze i nawet żadnej gumy nie złapał, nie mówiąc o awarii. Niestety muszę go sprzedać, gdyż wyprowadzam się z kraju i zabieranie go ze sobą nie ma żadnego sensu (mimo wszystko taniej kupić innego KLRa na miejscu). Tak czy siak jest to idealna maszyna na dłuższą podróż (Gruzja, Mongolia, Syberia, Afryka, Ameryka Południowa, etc.). Prosta w obsłudze, bez wtrysku i elektroniki (najbardziej złożoną pod tym kątem jej częścią jest chyba kontroler olejarki), dzięki czemu nie bardzo co ma się w niej popsuć. A jak się jakimś cudem popsuje to naprawią to w każdym zakładzie mechanicznym na dowolnym zadupiu czy odludziu.

Motocykl jest/był serwisowany w Stajni Motocyklowej u Szparaga, który na maszynach enduro zna się jak mało kto. Posiada następujące dodatki:
- wymieniony doohickey (w zasadzie jedyna psująca się w KLRach część, wymienia się ją raz i ma się z głowy "na zawsze")
- przedni przewód hamulcowy Gaffler w stalowym oplocie
- pancerne hand guardy Cycla Alloy Probend zamontowane do półek (dzięki czemu można zapomnieć o tym, że przy glebie hand guard się gdziekolwiek przemieści, prędzej skrzywi się kierownica ;-)
- gmole
- stelaż na kufry boczne (można zaczepić albo sakwy albo np. Pelicany 1440 pod które robione były stelaże – mam dwa takie do sprzedaży za 500 zł za zestaw)
- olejarka Motoolier
- tuba na narzędzia
- gniazdo zapalniczki
- stopki z ząbkami (fabrycznie KLR ma gumowane stopki bez żadnego karbowania)
- osłonna siatka na przedni reflektor
- osłona cylindra tylnego hamulca
- akumulator żelowy Land Port GB14L-A2

W zasadzie jedyne czego mu brakuje do "pełnego wypasu" to uchwyt pod GPS oraz podgrzewane manetki (moim celem były ciepłe kraje, więc ich nie potrzebowałem).

Gwoli wyjaśnień: rura jest zardzewiała, bo w KLR nie robią jej ze stali nierdzewnej. Motocykl zaliczył kilka gleb (czekam na takiego, który jeździł w terenie i nigdy nie leżał), ale wszystkie z nich miały miejsce przy prędkości 5-15km/h lub zgoła w zatrzymaniu, więc nic poważnego się nie stało, bo nie mogło.

Motocykl ma obecnie założone opony Haidenau K60, na których można jeszcze IMHO zrobić 10-15k km w zależności od stylu jazdy. Olej był wymieniany zaraz przed zimowaniem (w garażu) i można na nim zrobić jeszcze z 3000-4000 km.

Last, but not least. Niedużo pali. Na około 12 000 kilometrowej trasie z Warszawy do Al-Sulajmaniji i z powrotem średnio palił 4.5L/100km. Minimalne spalanie przy delikatnej jeździe po asfalcie (90-100km/h) wyniosło 3.8L/100km.

Maszynę można zobaczyć/wypróbować w Warszawie.

http://otomoto.pl/kawasaki-klr-a-M3968912.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 11:17 am 
Aktywny

Dołączył(a): N mar 28, 2010 6:06 am
Posty: 165
tomaszb2 napisał(a):
Nie ale zamawiam osłonę lampy,gmole, i stelaże tył. :mrgreen:

Te elementy byly robione w Mielcu, na zamowienie, wyszly calkiem przyzwoicie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Odp: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: Pt kwi 04, 2014 7:00 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pt sty 28, 2011 1:30 pm
Posty: 137
Lokalizacja: Podkarpacie
Tylko trzeba pamietac ze jakosc wymaga duzo czasu ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: Pt kwi 04, 2014 7:53 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr kwi 11, 2012 6:46 am
Posty: 400
Lokalizacja: Deep South
AA to ta KLR :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: N lis 02, 2014 3:24 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N lis 02, 2014 1:42 pm
Posty: 302
:) tomko juz bez KLR ale trafiła w dobre rece..jszcze pare gratów i bedzie miodzio


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: Pn lis 10, 2014 11:23 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N lis 02, 2014 1:42 pm
Posty: 302
Pierwsza istotna zmiana w KLR , org.tłumik zmieniłem na Leo Vince przelot.generalnie celem było zmiejszenie wagi i dodanie charakteru motkowi i chyba sie udało?
Co prawda z doswiadczenia z Suzuki DR 650 gdzie wydech wazył chyba z 10Kg ,myslałem,ze identycznie bedzie w KLR i tu sie zdziwiłem bo org. wydech mimo masywnego wygladu nie jest wcale taki ciezki.Mysłe ,ze zyskałem 2 kg maksymalnie. Zostaje zestrojenie gaziora i zmiana dysz...
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: So mar 07, 2015 11:34 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N lis 02, 2014 1:42 pm
Posty: 302
Mały Updadte...doszła Navi oraz inna owiewka oraz pare detali:
[ img ]

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: N kwi 17, 2016 8:20 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N lis 02, 2014 1:42 pm
Posty: 302
Dla potomnych , wiec prace trwaja i tak:

- wymieniony doohickey EagleMike kit
- łancuszek balansowy
- regulacja zaworów
- Olej Castrol 10W50 wraz z filtrem
- czyszczenie gaziora + smarowanie linek
- Z lampy przod wyleciala zarówa i sa teraz ledy
- oslona tarczy tyl z KLR Tengaii
- Zdjecie blokady odpalania...uff tego trzeba bylo w KLR , nowy przycik gaszenia zapłonu + 10 do Lansu

Teraz moto smiga ladnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: Pn paź 24, 2016 9:46 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N lis 02, 2014 1:42 pm
Posty: 302
Update KLR.Kolejny sezon zaliczony, moto nie do zabicia, czekam na amor skrętu, są nowe oponki, sprawdzone już Co2 tył oraz Cst przód puki co gryzą glebę. Nowy napęd DID Vx2, tył 44 zeby(standard 43), z jakiegoś powodu już nie pamiętam na przód mniejsza zebatka nie wchodzi...musi być org. rozmiar.
Idzie zima, więc będzie czas na rzeźbę ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: Pn paź 24, 2016 11:09 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Wt sie 02, 2011 11:15 am
Posty: 1361
Zima zimą a jeździć trzeba - wyruszamy w piątek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: Pn paź 24, 2016 2:10 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N lis 02, 2014 1:42 pm
Posty: 302
PawelS napisał(a):
Zima zimą a jeździć trzeba - wyruszamy w piątek :)


Wyruszamw srodę ale na biegun zimna :) miejscowość Tromso Norway ...wiec odpadam :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kawasaki KLR650 A
PostNapisane: Śr gru 07, 2016 5:34 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N lis 02, 2014 1:42 pm
Posty: 302
Nowy dodatek , doszedł amor skrętu...foty z prac :

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 5   [ Posty: 64 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL