Autor |
Wiadomość |
moto__dawca
|
Tytuł: Kawasaki KLR 650 C Napisane: Cz lis 07, 2013 1:54 pm |
|
Dołączył(a): Pt cze 08, 2012 7:39 am Posty: 62 Lokalizacja: śląsk
|
Witam czy ktoś wie po co jest gumowa opaska ( krążek, uszczelka ) wciśnięta pomiędzy tarcze hamulcową a szprychy z przodu ?? [ img ]a tak przy okazji ma ktoś taka wersje malowania ?? [ img ]
|
|
Góra |
|
|
PawelS
|
Tytuł: Re: Kawasaki KLR 650 C Napisane: So lis 09, 2013 6:33 pm |
|
Dołączył(a): Wt sie 02, 2011 11:15 am Posty: 1361
|
też mnie to zastanawia. Zmieniam zawias na TE 570 więc będzie też inne koło i może hebel jakiś znośny się stanie :)
|
|
Góra |
|
|
dziura
|
Tytuł: Re: Kawasaki KLR 650 C Napisane: So lis 09, 2013 6:52 pm |
|
Dołączył(a): Cz mar 18, 2010 2:08 am Posty: 286
|
[quote="moto__dawca"]Witam
czy ktoś wie po co jest gumowa opaska ( krążek, uszczelka ) wciśnięta pomiędzy tarcze hamulcową a szprychy z przodu ??
Nie widzę dobrze, czy to tarcza pływająca? Jeżeli tak, to być może za bardzo "pływa" i poprzedni właściciel chciał uniknąć denerwującego grzechotu na byle nierównościach.
|
|
Góra |
|
|
Spychu
|
Tytuł: Re: Kawasaki KLR 650 C Napisane: So lis 09, 2013 7:19 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 29, 2013 4:36 pm Posty: 125 Lokalizacja: Szczecin
|
dziura napisał(a): Nie widzę dobrze, czy to tarcza pływająca? Jeżeli tak, to być może za bardzo "pływa" i poprzedni właściciel chciał uniknąć denerwującego grzechotu na byle nierównościach.
wszystkie KLR-y to mają więc nie jest to "rzeźba" poprzedniego właściciela.
|
|
Góra |
|
|
newbie007
|
Tytuł: Re: Kawasaki KLR 650 C Napisane: N lis 10, 2013 7:05 am |
|
Dołączył(a): Wt kwi 13, 2010 9:16 am Posty: 1340 Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
|
Dokladnie. I tarcza jest zwykla - nie plywajca.
|
|
Góra |
|
|
moto__dawca
|
Tytuł: Re: Kawasaki KLR 650 C Napisane: N lis 10, 2013 10:23 pm |
|
Dołączył(a): Pt cze 08, 2012 7:39 am Posty: 62 Lokalizacja: śląsk
|
tarcza jest zwykła, widziałem właśnie też u innych i nikt nie wie po co to jest heh moze o taki kaprys zeby zachować jakis dystans od sprzych
|
|
Góra |
|
|
Spychu
|
Tytuł: Re: Kawasaki KLR 650 C Napisane: Wt lis 12, 2013 9:01 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 29, 2013 4:36 pm Posty: 125 Lokalizacja: Szczecin
|
Pany, gdzie najszybciej dostane porządnego doohickey'a ?? Chyba mam powtórkę z rozrywki... jak mi się uda to jutro rozbieram.
Piona.
|
|
Góra |
|
|
newbie007
|
Tytuł: Re: Kawasaki KLR 650 C Napisane: Wt lis 12, 2013 9:09 pm |
|
Dołączył(a): Wt kwi 13, 2010 9:16 am Posty: 1340 Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
|
|
Góra |
|
|
Spychu
|
Tytuł: Re: Kawasaki KLR 650 C Napisane: Wt lis 12, 2013 9:37 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 29, 2013 4:36 pm Posty: 125 Lokalizacja: Szczecin
|
newbie007 napisał(a): Dodatkowo mozna jakies inne graty dokupic :mrgreen: Chyba nie będzie wyboru... zobaczymy co tym razem. Dzięki za info.
|
|
Góra |
|
|
PawelS
|
Tytuł: Re: Kawasaki KLR 650 C Napisane: Wt lis 12, 2013 9:38 pm |
|
Dołączył(a): Wt sie 02, 2011 11:15 am Posty: 1361
|
|
Góra |
|
|
Spychu
|
Tytuł: Re: Kawasaki KLR 650 C Napisane: Wt lis 12, 2013 9:51 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 29, 2013 4:36 pm Posty: 125 Lokalizacja: Szczecin
|
|
Góra |
|
|
Spychu
|
Tytuł: Re: Kawasaki KLR 650 C Napisane: Pt lut 21, 2014 9:33 am |
|
Dołączył(a): N wrz 29, 2013 4:36 pm Posty: 125 Lokalizacja: Szczecin
|
Może kogoś zainspiruję. Wkurzał mnie dźwięk oryginalnego wydechu, a przez nieplanowany remont silnika nie było kasy na nowy, więc postanowiłem porzeźbić. Z oryginału wyciąłem (koronką fi 50mm) końcówkę wydechu wraz z DB killerem. Z nierdzeweczki zrobiłem nową końcówkę fi 48 przyspawaną do blaszki. Do takiej samej blaszki przyspawałem wcześniej wyciętą oryginalną końcówkę. Cały zestaw jest przykręcany do tłumika i mam teraz tłumik z wykręcanym DB killerem. Fajnie chodzi a cała operacja zajęła mi jakieś dwie godzinki. Jak ktoś by był zainteresowany to mogę zrobić taki zestaw (nowa końcówka + blaszka do wspawania DB killera). Kilka zdjęć [ img ][ img ][ img ]Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
newbie007
|
Tytuł: Re: Kawasaki KLR 650 C Napisane: Pt lut 21, 2014 9:44 am |
|
Dołączył(a): Wt kwi 13, 2010 9:16 am Posty: 1340 Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
|
Nie,zebym Ci psul humor,bo robota fajna ale modyfikacje dotyczace wydchow rozne sa opisywane wielokrotnie. Zgogluj:
klr 650 exhaust mod
Generalnie seryjny tlumik mimo dziurawienia, wycianania, dorabiania koncowek jest poprostu do dupy. Koniec kropka. Ciezki, dusi motur i brzmi bardzo zle. Za 100 zeta kupilem inny + flaszke kosztowalo mnie dorobienie flanszy (sam nie umiem. :mrgreen: ) i w koncu brzmi odpowiednio. Podmuch czuc kilka metrow dalej i spalania spadlo znaczaco. Wydaje mi sie,ze dynamika tez sie poprawila, ale to moze byc tylko moja autosugestia. :mrgreen:
|
|
Góra |
|
|
Spychu
|
Tytuł: Re: Kawasaki KLR 650 C Napisane: Pt lut 21, 2014 9:53 am |
|
Dołączył(a): N wrz 29, 2013 4:36 pm Posty: 125 Lokalizacja: Szczecin
|
newbie007 napisał(a): Generalnie seryjny tlumik mimo dziurawienia, wycianania, dorabiania koncowek jest poprostu do dupy. Pewnie masz rację. W tym momencie wolę mieć tłumik do dupy który brzmi lepiej niż oryginalny niż 100% oryginał. Jest to wersja przejściowa. Za jakiś czas zakręcę się za czymś bardziej odpowiednim, ale na razie musi to wystarczyć. Jak byś słyszał o jakieś okazji za 100 to daj znać bo sam nie wiem co warto kupić z używek, żeby nie wysłać tego od razu do sąsiada na złom.
|
|
Góra |
|
|
newbie007
|
Tytuł: Re: Kawasaki KLR 650 C Napisane: Pt lut 21, 2014 9:59 am |
|
Dołączył(a): Wt kwi 13, 2010 9:16 am Posty: 1340 Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
|
Ja mam Remusa Titanium. Jezdzil wczesniej w GSX650 zdaje sie. Kosztowal jakies 16 funtow chyba.
Swego czasu polowalem na akrapa jakiesgos i przeszukiwalem ebay.com i ebay.co.uk Przypadkiem nakupilem troche tego. Tego przypasowalem a wiekszosc rozdalem po kolegach. Zostal mi jeszcze jakis carbon wielki od sporta, ale do KLRa za duzy jest.
Wejdz sobie na ebay.co.uk w "wydechy motocyklowe" , ustaw w filtrze "uzywane" i do ~30 funtow. Pozniej posortuj po cenie i wchodz sobie raz dziennie. Na pewno cos trafisz w tydzien odpowiedniego.
|
|
Góra |
|
|