Teraz jest Pt mar 29, 2024 1:50 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 29 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: KAWASAKI KLR 650 TENGAI REINKARNACJA
PostNapisane: Pt mar 09, 2012 11:29 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): N lip 24, 2011 3:03 pm
Posty: 97
Lokalizacja: Oslo/Kraków
Pikna sprawa! czekam na zdjecia... pewnie w przyszlym roku podobne manewry bede wyprawiac :twisted: Pisz, zalaczaj, filmuj! Pikna sprawa!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KAWASAKI KLR 650 TENGAI REINKARNACJA
PostNapisane: So mar 10, 2012 1:44 am 
Zadomowiony

Dołączył(a): N sie 22, 2010 9:17 pm
Posty: 93
Lokalizacja: Poznań
farba z kolektora odpadła ? czy nobiles to dobra firma ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KAWASAKI KLR 650 TENGAI REINKARNACJA
PostNapisane: So mar 10, 2012 2:08 am 
Początkujący

Dołączył(a): Śr cze 16, 2010 6:50 pm
Posty: 45
Lokalizacja: ŻYWIEC
farba na wydechu przy pierwszym odpaleniu zaczeła dymić.
straciła troche pigmentu ale jest ok (kolor wypłowiały czarny).
kolanko które wczoraj bylo czerwone od temperatury również wyglada nieżle ; tzn jest wypłowiały ale nadal jest powłoka.
mowa o elementach gdzie był sam nobiles.
15 minut temu jeszcze byłem w garazu i znów grzałem do czerwonosci :lol:

natomiast na elementach gdzie na nobiles został połozony klar sprawa wygląda zgoła inaczej; klar zaczoł puchnac i odchodzi plastrami , ale pod klarem nobiles nadal jest.
moze by było inaczej , bo podczas jazdy ten klar by moze przezył , dojrzał , wysezonował sie cy cuś , no ale ja to juz jestem taki bandyta że musze sie znęcać nad moimi sprzetami również na postoju w garażu .
obiecywałem sobie ze moto dopiero odpale jak bedzie gotowy do przejazdżki , by nie chodził bez obciazenia tylko odrazu rura w celu konkretnego dotarcia ; gdzie tam ? :lol: , tylko załozyłem wiązkę już bez zawiasu , kół i innych gadżetów musiał silnik zagadać , bo mnie skręcało , masakra jakaś ... muszę potrenować cierpliwość.
moto ma juz trochę błota na sobie , jutro(tzn dziś) jak pojeżdzę to skoczę na myjnie i porobie jakies nowe foty i razem z fotami dotyczącymi remontu postaram sie uzupełnić galerię.
wg mnie ten nobiles nie jest zły , jak sie ma puszkę pod ręką to okresowo mozna machnać pedzlem na umytą powierzchnie i przynajmniej rdzy nie bedzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KAWASAKI KLR 650 TENGAI REINKARNACJA
PostNapisane: So mar 10, 2012 8:53 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Śr cze 16, 2010 6:50 pm
Posty: 45
Lokalizacja: ŻYWIEC
pojeżdziłem dziś troche po okolicy , niestety predkośc powyżej 80km/h to była męka ze względu na niska temperature (około 7st).
z kilometra na kilometr widze że silnik zyskuje moc i kulturę pracy (no moze mi sie tylko wydaje :D )
fotki sa bez owiewek ,cały czas coś grzebię , pozatym owiewki bede malował wiec nie chce mi sie ich co chwila zakładać i zdejmować
na myjnie była masakryczna kolejka wiec umyłem moto trochę myjką pod domem.
wrzucam kilka aktualnych fotek , również z łuszczącym sie klarem na wydechu



[ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KAWASAKI KLR 650 TENGAI REINKARNACJA
PostNapisane: N mar 11, 2012 7:37 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Śr cze 16, 2010 6:50 pm
Posty: 45
Lokalizacja: ŻYWIEC
jeszcze parę wczorajszych fotek :
przy okazji mam do sprzedania zegary do tengaia w werski km/mile

http://allegro.pl/show_item.php?item=2199878430

[ img ] [ img ] [ img ] [ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KAWASAKI KLR 650 TENGAI REINKARNACJA
PostNapisane: N maja 13, 2012 1:50 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): Wt kwi 06, 2010 3:30 pm
Posty: 88
Lokalizacja: mazowieckie
Interesuje mnie odnowienie silnika-wizualnie.Powiedz jak robiłeś,co rozbierałeś i czym malowałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KAWASAKI KLR 650 TENGAI REINKARNACJA
PostNapisane: N maja 13, 2012 4:14 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Śr cze 16, 2010 6:50 pm
Posty: 45
Lokalizacja: ŻYWIEC
piwek napisał(a):
Interesuje mnie odnowienie silnika-wizualnie.Powiedz jak robiłeś,co rozbierałeś i czym malowałeś.
wszystko jest opisane i są fotki



dawno mnie tu nie było wiec zaktualizuję temat .
moto na dzień 13-05 przejechało 800km ,
Przy 200km wymieniłem olej jeszcze na najgorszy mineralny (PRZY DOCIERANIU ELEMENTY SIE MAJĄ DOCIERAĆ A NIE SLIZGAC) i na dniach bede wymieniał już na jakiś pół syntetyk ewentualnie na lepszy mineralny i nowy filtr
wszystko jest spoko poza jednym niuansem (narazie to olewam) , ale ostatnio wykonałem coś z czego jestem niezmiernie zadowolony.
otóż wspominalem kiedyś ,że nie jestem pewny czy mam wersje zdławioną czy nie i okazało się że jednak był dławiony (z akcentem na był :D ) .
Po remoncie motocykl nadal nie był w stanie przekroczyć 140km/h i 6000RPM na dwupasmówce , co zmusiło mnie do zmiany przedniej zebatki z 15 na 14 tłumacząc sobie że silnik nie ma mocy na ostatnim biegu aby sie rozkrecić na maxa.
niestety zmiana zembatki nic nie dała , co utwierdziło mnie w przekonaniu ze moto na 100% jest zdławione.
od wielu miesiecy szukałem pewnych info jak rozróznić zdławioną wersje od nie zdławionej oraz w jaki sposób jest to zrealizowane w silniku.
niestety nie znalazłem nic ale w końcu sam zaczołęm grzebac w poszukiwaniu tego u mnie i okazało sie że pewnym sposobem uzyskałem pełną moc czyli 48KM zamiast 27KM .
w sumie z uwagi na doprężający tłok pewnie jest teraz powyżej 50KM /60NM
MOTO TERAZ NA TEJ 14 zasuwa 170km/h przy 7500-8000RPM i odrywa przednie koło od ziemi na 3 pierwszych biegach , a osiągniecie 140km/h to kwestia kilkuset metrów
SILNIK SIE KRĘCI DO 10000RPM , A WCZEŚNIEJ TYLKO DO 8TYŚ.
Jak zmiene olej to bedę go testował intensywniej i sprubuje również na zembatce 15.
Ze wzgledu na to, że nikt mi nie pomógł w szukaniu sposobu zablokowania mocy i że znalazłem to sam to nie podam tego do publicznej wiadomosci , ale wykonam odblokowanie mocy odpłatnie dla chetnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KAWASAKI KLR 650 TENGAI REINKARNACJA (ODBLOKOWANIE MOCY
PostNapisane: Pt maja 25, 2012 9:28 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Śr cze 16, 2010 6:50 pm
Posty: 45
Lokalizacja: ŻYWIEC
moto już ma przejechane 1200km po remoncie.
kilka dni temu chciałem sie dowiedziec czy silnik posiada odcinkę i przekreciłem go za czerwone pole czyli w okolice 11000 rpm.
niestety zaczeło sie cos tłuc ,ale po 10 minutach rozbiórki okazało sie że to tylko dekompresator trochę z wałka "se wyszedł" :D .
po godzinie pracy czyli demontazu i montazu rozrządu wszystko było w najlepszym porządku ,ale moto cięzko paliło bo dekompresator zmienił swoją charakterystyke działania z oklic 350rpm na około 600 rpm.
temat załatwiony i jak narazie moto pali na dotyk.
chcę zmienic świece z oryginalnej na cieplejszą z uwagi na doprężający tłok.
świeca jest ładnie przepalona w kolorze brunatno szarym ale na ciepłym ciężej pali.
chetnie poznam opinie na temat irydówek lub innych świec w temacie doprężonego silnika klr 650.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KAWASAKI KLR 650 TENGAI REINKARNACJA (ODBLOKOWANIE MOCY
PostNapisane: Cz maja 31, 2012 4:45 pm 
Świeżak

Dołączył(a): Wt maja 29, 2012 12:50 pm
Posty: 2
Lokalizacja: Kraków
Świetna robota z tym KL-ekotkiem.
Podoba mi się rama pomalowana na czarno razem z silnikiem... aktualne KLRy na model 2012 też mają takie kolorki. W moim klr 685 też któryś z poprzednich właścicieli pomalował na czarno ale sporo z tej farby się złuszczyło i wystaje gdzieniegdzie niebieski podkład tudzież goły metal więc pewnie którejś kolejnej zimy czeka mnie kolejna rozbiórka ;)
Co do malowania wydechu, to (pomijając kolektor) miałem dobre efekty ze zwykłym sprayem Deco Color "High Temperature 650 C". Na kolektorze po pełnym sezonie pojawiła się rdza... ale tam temperatury mogą osiągać nawet 1100 stopni więc takie farby mają naturalne prawo tego nie przeżyć ;) kopcenie przy pierwszych rozgrzewaniach to normalka, farby na wysokie temperatury się "wypala" z reguły w piekarnikach przed właściwym użyciem. co do samego kolektora to chłopaki z klr650.net polecają raczej kupić po prostu jakiś używany z nowszej wersji (2008-2012) bo jest z nierdzewki i ogółem dużo lepiej wykonany. Czasem na aukcjach pojawiają się pojedyńcze okazy.
Co do sprężania, mocy i innych numerków to na cuda bym nie liczył... goły klr z fabryki mimo iż w papierkach ma 42/48(zależy od rocznika) rzadko kiedy przekracza 35 koników na wykresach z hamowni. Po drastycznych modyfikacjach głowicy i rozwierceniu do 705ccm niejaki Patman osiągnął 46 koni [źródło: http://www.patmanracing.com/klrdyno.htm ].
Mój zestaw 685 ponoć podnosi sam z siebie kompresje o jakieś 0.1 oraz jest dorzucona w zestawie cieńsza uszczelka pod cylinder która go obniża odrobinke przez co kompresja jeszcze rośnie.
Świeca irydowa jest ciekawym pomysłem. 3 lata temu przy zwykłej świecy miałem (przed rekonstrukcją silnika) drobne problemy z odpalaniem kiedy powietrze było bardzo wilgotne, i zmiana na irydówkę poprawiła tę sytuację, więc wnoiskuję że iryd daje ładniejszą iskrę. no i jest znacznie bardziej żywotna[ 3 sezon na jednej robię, i żadnych problemów]. a do tego przychodzi z fabryki z odpowiednią szczeliną i nigdy się tym czynnikiem nie musimy przejmować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KAWASAKI KLR 650 TENGAI REINKARNACJA (ODBLOKOWANIE MOCY
PostNapisane: N cze 10, 2012 11:03 am 
Początkujący

Dołączył(a): Śr cze 16, 2010 6:50 pm
Posty: 45
Lokalizacja: ŻYWIEC
rado napisał(a):
Świetna robota z tym KL-ekotkiem.
Podoba mi się rama pomalowana na czarno razem z silnikiem... aktualne KLRy na model 2012 też mają takie kolorki. W moim klr 685 też któryś z poprzednich właścicieli pomalował na czarno ale sporo z tej farby się złuszczyło i wystaje gdzieniegdzie niebieski podkład tudzież goły metal więc pewnie którejś kolejnej zimy czeka mnie kolejna rozbiórka ;)
Co do malowania wydechu, to (pomijając kolektor) miałem dobre efekty ze zwykłym sprayem Deco Color "High Temperature 650 C". Na kolektorze po pełnym sezonie pojawiła się rdza... ale tam temperatury mogą osiągać nawet 1100 stopni więc takie farby mają naturalne prawo tego nie przeżyć ;) kopcenie przy pierwszych rozgrzewaniach to normalka, farby na wysokie temperatury się "wypala" z reguły w piekarnikach przed właściwym użyciem. co do samego kolektora to chłopaki z klr650.net polecają raczej kupić po prostu jakiś używany z nowszej wersji (2008-2012) bo jest z nierdzewki i ogółem dużo lepiej wykonany. Czasem na aukcjach pojawiają się pojedyńcze okazy.
Co do sprężania, mocy i innych numerków to na cuda bym nie liczył... goły klr z fabryki mimo iż w papierkach ma 42/48(zależy od rocznika) rzadko kiedy przekracza 35 koników na wykresach z hamowni. Po drastycznych modyfikacjach głowicy i rozwierceniu do 705ccm niejaki Patman osiągnął 46 koni [źródło: http://www.patmanracing.com/klrdyno.htm ].
Mój zestaw 685 ponoć podnosi sam z siebie kompresje o jakieś 0.1 oraz jest dorzucona w zestawie cieńsza uszczelka pod cylinder która go obniża odrobinke przez co kompresja jeszcze rośnie.
Świeca irydowa jest ciekawym pomysłem. 3 lata temu przy zwykłej świecy miałem (przed rekonstrukcją silnika) drobne problemy z odpalaniem kiedy powietrze było bardzo wilgotne, i zmiana na irydówkę poprawiła tę sytuację, więc wnoiskuję że iryd daje ładniejszą iskrę. no i jest znacznie bardziej żywotna[ 3 sezon na jednej robię, i żadnych problemów]. a do tego przychodzi z fabryki z odpowiednią szczeliną i nigdy się tym czynnikiem nie musimy przejmować.


po remoncie przejechane 2000km
najbardziej z tego wszystkiego paradoxalnie cieszy mnie fakt ,że tłumik u wylotu gazów zaczyna mi rdzewieć mimo że ostatnio pomalowałem kontrolnie końcówkę wydechu na biało by sprawdzić czy zostanie okopcony.
to oznacza że CSSW (CENTRANY SYSTEM SMAROWANIA WYDECHU :D ) został zlikwidowany.
co do dobrej farby na wydech to mam zamiar kupić jeszcze jakiegoś spraya ale biorąc pod uwagę moje świecące na czerwono kolanko po zmroku , to na cuda bym nie liczył
co do mocy i stopnia sprężania (napewno jest między 10,5:1 a 11:1 bo zakładam że o jedną strzykawke sie mogłem machnąć przy pomiarach) to naprawdę jestem ciekaw jak to wygląda z założeń Wossnera , BO NIGDZIE NIE MOGĘ ZNALEŻĆ WIARYGODNEGO INFO , ale miedzy zeszłym sezonem a tym jest przepaść w elastyczności i powerze DZIĘKI ODBLOKOWANIU MOCY Z FABRYCZNYCH 27KM NA 48KM + REMONT NA DOPRĘŻAJĄCYM TŁOKU

aaa.. jakieś 300km temu wymieniłem olej na 10w40 no i filtr oczywiscie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KAWASAKI KLR 650 TENGAI REINKARNACJA i ODBLOKOWANIE MO
PostNapisane: N mar 03, 2013 11:51 am 
Początkujący

Dołączył(a): Śr cze 16, 2010 6:50 pm
Posty: 45
Lokalizacja: ŻYWIEC
witam po długiej nieobecnosci
cały poprzedni sezon minoł na jeżdzie i nic z moto nie robiłem.
kulnołem po remoncie 5000km dolewajac tylko paliwa.
końcem września urwałem łańcuch i ze wzgledu na to że była to końcówka sezonu to moto postawiłem w garażu i nie tknołem palcem przy nim przez całą zimę.
planowałem malowanie motocykla , ale nie miałem czasu.
teraz przed nowym sezonem muszę kupić klocki hamulcowe na tył i przód i szukam zestawu napędowego ale nie chcę przepłacać za dida
jaki łańcuch polecacie do mojego klr'a ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KAWASAKI KLR 650 TENGAI REINKARNACJA i ODBLOKOWANIE MO
PostNapisane: Wt kwi 02, 2013 11:59 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Wt lut 08, 2011 4:47 pm
Posty: 303
Lokalizacja: Gryfino
jak chesz miec znowu zerwany to kup od maszyn rolniczych na metry .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KAWASAKI KLR 650 TENGAI REINKARNACJA
PostNapisane: Śr kwi 03, 2013 5:39 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lip 03, 2011 4:50 pm
Posty: 774
mcgiver napisał(a):
piwek napisał(a):
Interesuje mnie odnowienie silnika-wizualnie.Powiedz jak robiłeś,co rozbierałeś i czym malowałeś.
wszystko jest opisane i są fotki



dawno mnie tu nie było wiec zaktualizuję temat .
moto na dzień 13-05 przejechało 800km ,
Przy 200km wymieniłem olej jeszcze na najgorszy mineralny (PRZY DOCIERANIU ELEMENTY SIE MAJĄ DOCIERAĆ A NIE SLIZGAC) i na dniach bede wymieniał już na jakiś pół syntetyk ewentualnie na lepszy mineralny i nowy filtr
wszystko jest spoko poza jednym niuansem (narazie to olewam) , ale ostatnio wykonałem coś z czego jestem niezmiernie zadowolony.
otóż wspominalem kiedyś ,że nie jestem pewny czy mam wersje zdławioną czy nie i okazało się że jednak był dławiony (z akcentem na był :D ) .
Po remoncie motocykl nadal nie był w stanie przekroczyć 140km/h i 6000RPM na dwupasmówce , co zmusiło mnie do zmiany przedniej zebatki z 15 na 14 tłumacząc sobie że silnik nie ma mocy na ostatnim biegu aby sie rozkrecić na maxa.
niestety zmiana zembatki nic nie dała , co utwierdziło mnie w przekonaniu ze moto na 100% jest zdławione.
od wielu miesiecy szukałem pewnych info jak rozróznić zdławioną wersje od nie zdławionej oraz w jaki sposób jest to zrealizowane w silniku.
niestety nie znalazłem nic ale w końcu sam zaczołęm grzebac w poszukiwaniu tego u mnie i okazało sie że pewnym sposobem uzyskałem pełną moc czyli 48KM zamiast 27KM .
w sumie z uwagi na doprężający tłok pewnie jest teraz powyżej 50KM /60NM
MOTO TERAZ NA TEJ 14 zasuwa 170km/h przy 7500-8000RPM i odrywa przednie koło od ziemi na 3 pierwszych biegach , a osiągniecie 140km/h to kwestia kilkuset metrów
SILNIK SIE KRĘCI DO 10000RPM , A WCZEŚNIEJ TYLKO DO 8TYŚ.
Jak zmiene olej to bedę go testował intensywniej i sprubuje również na zembatce 15.
Ze wzgledu na to, że nikt mi nie pomógł w szukaniu sposobu zablokowania mocy i że znalazłem to sam to nie podam tego do publicznej wiadomosci , ale wykonam odblokowanie mocy odpłatnie dla chetnych.



To tak serio czy jakies zarty?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KAWASAKI KLR 650 TENGAI REINKARNACJA i ODBLOKOWANIE MO
PostNapisane: Cz kwi 25, 2013 4:58 pm 
Świeżak

Dołączył(a): Wt cze 21, 2011 5:12 am
Posty: 2
Lokalizacja: Sosnowiec Czeladź
Kup wzmacnianego DID-a.

Pozdrawiam
joy4


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 29 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL