Autor |
Wiadomość |
rumun
|
Tytuł: do połykaczy Napisane: N lut 22, 2009 11:55 am |
|
Dołączył(a): Wt lut 17, 2009 12:12 pm Posty: 15 Lokalizacja: Warszawa
|
Potrzeba nowych opon nastał i co nastęopuje - lecimy na Krym i do mojego Viadra czas założyć nowe buty - wiadomo jak jest 60-70% asfalty reszta kiepskie drogi i szytru w szerokim tego słowa znaczeniu .....a więc co polecic możecie do Varadero jakie ceny i moze gdzie zanabyc
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: N lut 22, 2009 4:51 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
|
Góra |
|
|
Devris
|
Tytuł: Napisane: N lut 22, 2009 6:45 pm |
|
Dołączył(a): Cz lut 05, 2009 11:36 am Posty: 449 Lokalizacja: Kujawy oraz Brodnica
|
Tak! Stanowczo TKC.
.. no i żeby tylko były w kraju dostępne.. :?
|
|
Góra |
|
|
rumun
|
Tytuł: Napisane: N lut 22, 2009 8:16 pm |
|
Dołączył(a): Wt lut 17, 2009 12:12 pm Posty: 15 Lokalizacja: Warszawa
|
a jak sie maja ta Tkc80 Continentala na asfalcie na suchym i mokrym , no i jak jest mozliwosć odkręcic to czy jest stabilnie przy wyższych prędkościach ?
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: N lut 22, 2009 8:40 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
na szutry, asfalt i mokra nawierzchnie (te trzy razem di kupy) nie ma lepszych
na czarnym do 160km/h
b.dobrze trzymaja sie w zakretach (mozna domknac) i na mokrej nawierzchni - ja latalem po mokrym 150 i czulem sie pewnie
Tourance o ktorych pisze Młody slabsze na szutrach i mokrym, lepsze na asfalcie i zywotniejsze ale mniej uniwersalne
|
|
Góra |
|
|
rumun
|
Tytuł: Napisane: Pn lut 23, 2009 11:31 am |
|
Dołączył(a): Wt lut 17, 2009 12:12 pm Posty: 15 Lokalizacja: Warszawa
|
łał dzieki MłodyGS ale wykładzik spoko kopalnia wiedzy , a więc co by orzeginanie trwało dolej jest cos takiego jak Metzelera Tourance EXP ktoś juz na nich latał ? jak sie mają do poprzednich Metzelera Tourance bo wygląda na to że bieżnik jak by mniejszy ale czytałem ze mieszanka gumy inna twarda na środku i miększa na bokach tylko jak w szyterkach wypada no i która z nich lepsza bo będzie Metzelera Tourance kupowany tylko który
P.S jak macie jakis namiar na dobrą cene Metzelera Tourance to prosze o link lub kontakt
|
|
Góra |
|
|
mario33
|
Tytuł: Napisane: Pn lut 23, 2009 12:10 pm |
|
Dołączył(a): Cz sty 11, 2007 11:19 am Posty: 3848 Lokalizacja: Zalesie Górne
|
|
Góra |
|
|
mario33
|
Tytuł: Napisane: Pn lut 23, 2009 2:44 pm |
|
Dołączył(a): Cz sty 11, 2007 11:19 am Posty: 3848 Lokalizacja: Zalesie Górne
|
Ktoś wie jaka jest głebokośc 'nowego' bieżnika Tourance ? Do jakiej głebokości jest bezpiecznie jeździć ?
|
|
Góra |
|
|
beemer
|
Tytuł: Napisane: Pn lut 23, 2009 3:24 pm |
|
Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm Posty: 2916 Lokalizacja: eh Canada
|
mario33 napisał(a): rumun, jedne z lepszych cen na Metzelera w Wawie ma Autokompleks na Starzyńśkiego, na Pradze. tutaj jakiś przykład, ale po prostu do nich zadzwoń. http://www.autokompleks.pl/sklep/pokaz_ ... azwa&str=1Na ścigaczu pporównywali Tourance i EXP, widać też różnicę na fotkach w biezniku: http://www.scigacz.pl/Metzeler,Tourance ... ,4976.htmlMnie jakoś nie przekonuje EXP (bieznik mniej uniwersalny moim zdaniem, mocno na szose). [ img ]
EXP- bardzo dobre opony na szose moim zdaniem lepsze niz wczesniejszy model .(pisze tutaj o trzymaniu na zakretach )..miekkie wiec dlatego dobrze trzymaja ..
Co do zywotnosci bylem bardzo zaskoczony gdy w ostatniej swej podrozy po przejechaniu 3.5 tys.km (w Calgary zmienialem na TKC-80) zniknelo polowe bierznika.:-))))).(opona na tyle ).
Srednia przelotowa byla 140 km/h plus motocykl byl zaladowany ..
Chyba juz sie na nie nie zdecyduje...
Polecam Michelin Anakee...
Pozdrawiam
Beemer
|
|
Góra |
|
|
beemer
|
Tytuł: Napisane: Pn lut 23, 2009 3:28 pm |
|
Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm Posty: 2916 Lokalizacja: eh Canada
|
|
Góra |
|
|
LukaSS
|
Tytuł: Napisane: Pn lut 23, 2009 8:38 pm |
|
Dołączył(a): Pn sie 04, 2008 11:02 am Posty: 109 Lokalizacja: Warszawa
|
A ja szukam użytkowników Continentala Contiescape. Chcę zakupić te opony na przód.
Znalazłem jedynie dwie opinie że są OK i jedna o tym że komuś powylatywały kostki.
Moze ktoś coś wiecej napisze? Byłbym wdzieczny.
Dokładnie chodzi mi jak się zachowują na mokrym.
Motocykl będzie śmigał głównie asfaltami, ale od czasu do czasu zaliczy szutry, lekkie błoto, mokra trawe.
Dziekuję.
Przy okazji takie pytanie. Muszę się upewnić.
Czy można założyć oponę bezdentkową na felgę szprychowaną? Oryginalnie idzie opona dętkowa. Oczywiście dętka w środek będzie włożona.
|
|
Góra |
|
|
mario33
|
Tytuł: Napisane: Wt lut 24, 2009 10:52 am |
|
Dołączył(a): Cz sty 11, 2007 11:19 am Posty: 3848 Lokalizacja: Zalesie Górne
|
Test miesięcznika 'Motorrad' z listopada 2008 opon dla podróznych enduro, z przewagą jazdy po asfalcie jest pod tym adresem:
http://www.motorradonline.de/d/288530?&ref_id=288530
Jest po niemiecku - z boku trzeba klikac nazwy producentów..
Dla tych co po niemiecku to tylko 'hande hoch' - wygrał Continental Trail Attack, drugi Metzeler Tourance EXP.
Może by ktoś 'z dobrawoli' przetłumaczył za co ile punktów ?
|
|
Góra |
|
|
zytek
|
Tytuł: Napisane: Wt lut 24, 2009 11:31 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt gru 12, 2008 4:57 pm Posty: 627 Lokalizacja: Kraków
|
LukaSS napisał(a): A ja szukam użytkowników Continentala Contiescape. Chcę zakupić te opony na przód. Znalazłem jedynie dwie opinie że są OK i jedna o tym że komuś powylatywały kostki. Moze ktoś coś wiecej napisze? Byłbym wdzieczny. .
Contiescape nie ma kostek, więc jak komus mają powylatywać kostki? Chyba, że w rowerze, bo w rowerze ma contiescape i one mają kostki ;p
W dakarze zakupiłem niedawno właśnie contiescape na przód. Niestety zrobiły dopiero 200km asfaltem więc nic o nich powiedzieć nie mogę poza tym, że są. W sumie jakbym dziś kupował, to chyba jednak bym się zdecydował na TKC 80.
A co do pytania o bezdętkowe - mam na szprychowej dętkowej feldze założoną contiescape bezdętkową z dętką w środku. Jeszcze nie spadła ;-)
|
|
Góra |
|
|